Ten

3.5K 225 12
                                    

- Sungie -

Za chvilku si nás zavolali na večeři a my si šli klasicky po týmech umýt ruce a sednout ke stolu. K večeři jsme měli pizzu. Bylo moc dobrá. A jedla se ještě líp při pohledu na Vího, který si jí opravdu vychutnával. Aby ne, když to bylo jeho oblíbené jídlo. Byl si ještě nejmíň pětkrát přidat. Tss.. a pak že má Big Hit přísný diety.

,,Teď se zas přesuneme k táboráku, a ne že to dopadne jako minule," oznámil nám Suga po večeři. V si vzal ještě kousek pizzy sebou. Pomalu jsme se přesunuli k táboráku. Mezi holkama se mi nepodařilo vůbec najít Kyu a tak jsem si odchytla jeho. Koneckonců... je to její oddílový vedoucí.

,,Oppa, kde je Kyu?" Zeptala jsem se ho okamžitě. On jenom mávl rukou.

,,Šla s RapMonem na ošetřovnu, za chvilku jsou zpátky," ujistil mě. Kývla jsem a šla si sednout. Opět jsem ostatní odradila pohledem 'Odpal píčo' a sedla si vedle Vího.

,,Jak to děláš?!" Sykl a uculil se.

,,Mám v genech," usmála jsem se na oplátku a poplácala ho po ramenech.

,,Takže... dneska budu hrát na kytaru já a Jimin. Co budeme hrát jako první?" Ozval se Jin rozbrnkávající kytaru.

,,Nějakou klasiku!" Zakřičeli holky a zasmáli se. My s Vím jsme se na sebe podívali. Myslím že nás napadla ta stejná kravina. Zvedli jsme se a začali tancovat a zpívat na celý kolo:

,,Skákal Jin, přes Sugu, přes zelenou holku. Šel za ním RapMonster, Jimina na klobouku. Kookie náš co deláš, žes tak vesel skákal. Říkám Vám nevím sám! V-Hope a skákal dále!" Zakvičeli jsme a rozesmáli se. Ostatní na tom nebyli o moc líp.

,,No co. Říkali jste klasiku," řekla jsem, když jsem si sedla.

,,Okej. Teď vážně. Co chcete zahrát?" Řekl RapMonster. Všichni se vyděsili. Kdy přišel, tvl?

,,Baf!" Poklepala mi na rameno Kyu a já vyskočila Vímu na klín. Kyu se zasmála a Suga spolu s Kookiem pobaveně zatleskali. Hodila jsem po nich vražedné pohledy.

,,Já ti říkal že za chvíli přijdou," připomněl mi Suga.

.....

Ještě jsme si chvilku povídali, tancovali, zpívali a dělali různé kraviny. Pak jsme to rozpustili. Zatímco mi se odebrali pro zubní kartáčky a hygienu, kluci uhasili ohniště a pak obcházeli chatky. My s Kyu sme se jim schválně schovali za chatku. Když jsme uslyšeli zděšené hlasy J-Hopa a Jimina, museli jsme zadržovat smích.

,,Oppa! Oni tu nejsou! Nejsou!"

,,Klid, Hoppie. Ještě si budou čistit zuby. Znáš holky, tím taky všechno trvá,"

,,Co tu děláte," šeptl najednou někdo ve tmě. Myslím že to byla jedna z holek.

,,Ahoj Daisy. Schováváme se," vysvětlila stučně černovlásce s ofinou Kyu. Ona kývla že chápe.

,,Do toho jdu s Vámi," uchechtla se a přikrčila se. Za chvilku sme uslyšeli další hlas. Myslím že to byl Jin.

,,Daisy s šestnáctky není v chatce!" Přiběhl Jin za klukama. Měli jsme vážně výborný výhled do rozsvíceného okna. Divím se, že nás neviděli. Ale je pravda, že byla tma a že sme se schovávali pod stromem. Málem jsme smíchy čůrali.

,,Kyu a Sungie se taky vypařili," oznámil J-Hope tragicky. Oo... nunu.

,,Uvědomujete si co to znamená? Stratili jsme budoucí topmodelku, výbornou mezinárodní basketbalistku a začínající herečku!" Začal vyšilovat Jimin.

,,Dobře, už jsme je postrašili dost, vybafnem na ně," navrhla šeptem Daisy.

,,Kámen, nůžky, papír, kdo na koho vybafne," navrhla jsem. Obě kývli, ale nějak jsme to nevychytali. Ze zadu ze tmy z lesa, se na nás vyřítil RapMon, Suga, V a Jungkook. Tak strašně nás vystrašili, že jsme vylítli, zaječeli jak krávy a tím vystrašili chlapce před naší chatkou. Strašně mi bušilo srdce. Válela jsem se na čtyřech na zemi a rozdýchávala to.

,,Vy zmrdi," otočila jsem se na RapMona a spol, kteří se popadali smíchy za břicha.

....

Nakonec nás tři poslali spát s tím, že zítra dostaneme malý trest za svou neukázněnost.

,,A kdo peotrestá Vás za způsobený kolaps?" Zkřižila jsem ruce na prsou, když nás pro jistotu ještě kontroloval RapMonster.

,,Nikdo. My jsme Vám dali jen za vyučenou," mrkl na mě a pak nám popřál dobrou noc. Tss.. kdo potřebuje spánek. S Kyu jsme vytáhli mobily a začali velkou dizkuzi o EXO a tématu 'HunHan'

.......

S Kyu jsem zůstala vzhůru až do rána. Vlastně do té doby než jsem musela jít běhat s Kookiem. Pak jsem byla donucena vylézt z postele, obléknout se a jít. Ještě jsem si zkontrolovala pásky u bot a pak vyrazila za Jungkookem, který na mě už čekal u stromu.

......

Evidentně jsme spánek potřebovali MY. Když byl nástup, s Kyu jsme se ploužili ke svým týmům pomaleji, než želvy. Kyu po cestě dokonce hodila držku, takže jí Daisy s holkama museli odtáhnout.

,,O můj bože, zlato! Vypadáš jak panda," obejmul mě na uvítanou V a pár holek z týmu se zasmáli jeho mizernému vtipu.

,,Nemám náladu," řekla jsem a radši si nasadila sluneční brýle, které jsem si pro jistotu strčila do kapsi u mikiny, v které jsem spala.

,,A to tě ještě čeká ten trest. Ale jak vidím, Kyu vypadá taky krásně," zasmál se.

,,Ne. Ta to nemá z nedostatku spánku. Jak jsme totiž včera vylítli, J-Hope si asi myslel že Kyu je Samara nebo co, no a tak jí nastavil pěstí,"

,,Ouu," vydechli všichni. Já se zakřenila.

,,Dělám si prdel. Taky toho moc nenaspala," zasmála jsem se. Tvl, já jsem mrcha.

Za chvilku byla řada na nás, s mytím rukou a tak jsme vyrazili. Za chvilku už jsme si sedli ke stolu a obsadili stejná místa, jako vždycky. Dneska jsme měli kakao a vdolky se šlehačkou. Jami! Aspoň něco mi zvedlo náladu.

.....

Po snídani nám kluci řekli, že si chvilku mužem dělat co chceme a že oni musí naplánovat dnešek. S Kyu jsem nejprve došla na ošetřovnu, kde jí zdravotnice na novo zalepila rány. Pak jsme spolu s Daisy, šli k ní do chatky, protože měla schovaný kafe. Ani jsme neprotestovali a následovali jí.

.......

Ayo ARMYs! Tak je tu druhá a já jdu na třetí xD Do půlnoci musím stihnout ještě dvě, tak držte palce!! =3

Na obrázku je V a video BTS funny moments xD

Vaše SweetLeci ;)

BTS CAMPKde žijí příběhy. Začni objevovat