Kyu
Bylo přesně 10 hodin, když mi zazvonil budík a já ho z hlasitým ,,Drž už hubu, sakra!" hodila proti nejbližší zdi. Kdo sakra vstává tak brzo? Do oběda ještě času dost! Povzdychla jsem si a znovu se zachumlala. Málem jsem znovu usnula, ale to by mi do pokoje nesměla vlítnout za hlasitýho řevu Sungie ať už se konečně zvedám, že musíme jít vyzvednout Usagi a pak zajít pomoct Yun. Zvedla jsem se a nazula si pantofle s králíčkama.
,,Nechápu co tak pospícháš, stejně nevíme kde Yun a Usagi bydlí," opět jsem si povzdychla. No jo, dneska jsme si holt nějak vyměnili se Sungie nálady. Já měla tu její - věčně nasranou - A ona tu mojí - věčně veselou a energickou.
,,Zeptala jsem se jich na adresy," odpověděla a vypálila z pokoje s tím že čeká v obýváku. Páni.. jednou za rok co nebyla líná a něco udělala, hustý. Se vší energií co mi ještě zbyla jsem odcupitala ke skříni a začala vybírat vhodné oblečení na koncert a následně na party.
,,Hej, ty Sungie! Co sis vzala ty?" křikla jsem na ní. Chápu že jsem jí před chvíli viděla, ale co byste po mě proboha chtěli takhle po ránu?
,,Si mě před chvilkou viděla, tak si vyliž prdel, zpátky už nepůjdu, i když chápu že by sis mě ráda prohlídla znova," zakřičela na mě nazpátek. Ta egoistická svině. To jí ještě spočítám! Zavrtěla jsem hlavou a opět začala hledat co si vezmu na sebe. Nakonec jsem vytáhla černobílou košili bez rukávů (černá v zádu, bílá ve předu) a černé skinny džíny. Převlékla jsem se a svůj dnešní outfit završila zlatým náhrdelníkem. Pak jsem si už ze zvyku na prsty natáhla pár prstýnků a hurá! Mohla jsem vyrazit do koupelny.
----
Nastartovala jsem a vyjeli jsme na cestu. Hned jsem se musela ptát Sungie, protože jsem vážně nevěděla kde Usagi bydlí.
,,Hele... nebyla s náma náhodou ta Usagi a Yun na BTS CAMP?" docvaklo mi najednou že ty jména jsou mi důvěrně známá.
,,No néé! Kyu se nám konečně probudila co?" praštila mě Sungie přátelsky do ramene. Ironicky jsem se ušklíbla. Jak jsem si asi mohla zapamatovat tolik lidí? Bylo jich tam šedesát a mě už dělá problém vyjmenovat všechny členy MONSTA X. To jsou na mě složitý počty! Což mi připomíná...
,,Pusť tam Rush," Najednou jsem měla strašnou chuť si je pustit. Hned jak jsem uslyšela známý zvuk jízdy na skateboardu, začala jsem prsty ťukat do volantu. Furt jsem nechápala jak to může mít tak málo shlédnutí na YouTube, když je to tak chytlavý.
,,Tady zahni do prava," upozornila mě Sung, když jsme byli na křižovatce. Takhle jsme zahli ještě párkrát a byli jsme na místě, což jsem vůbec nečekala s naší orientací na silnicích. Usagi nás už čekala před domem a tak jsme jí jenom nabrali a mohlo se jéct za Yun.
------
,,Hej! Yun nebo jak se jmenuješ, kam to mám dát?" optala jsem se černovlásky menší velikosti. Kolik tak má? 155? 160? Tak nějak byl můj odhad. Jako... vím že tohle je tak normální výška asiatek, protože i Usagi byla takhle malá, ale mi se Sungie jsme asi mimozemšťani, protože já mám 175 a ona 177. Jsme prostě velký holky. (To teda xD).
,,Jsem Yun! Nic jinýho, jasný? Dej to támhle," poručil mi lilipután a odcupital zase pryč. Poslechla jsem jí a položila jídlo na předem připravený stůl. Teda, ale jako... mohlo mi to docvaknout. Už jsme skoro všechno měli připravené. Chybělo jenom pár detailů. Není divu, docela jsme si na tom mákli. Byli jsme tady už nejmíň tři hodiny. Prakticky jsme už jenom čekali, až nás vyzvednou kluci.
,,Hele a kdo má vlastně přijít?" zeptala se zvědavá Sungie když jsme si všechny sedli do obýváků. Já a Sungie jsme obsadili dvě volná křesla a Usagi s Yun se rozvalili na gauči.
,,Tak.. měli by přijít kluci, vy co tady jste, a pár mých kamarádů různě ze skupin," odpověděla Yun.
,,Jako například?" teď jsem se do toho vmísila já. Docela by mě zajímalo jaké kamarády myslí. Ne že bych si nijak stěžovala, potkala jsem se s hodně lidmi ze showbuznysu, na rozdíl od Sungie... (xD).
,,Tak třeba kluci z B.A.P, EXO, B.I.G, SHINee, GOT7 a tak dále.. ale neslibuji že tu budou všichni kompletní!" radši nás rychle upozornila. I tak jsem si v duchu poskočila. Jupííí! GOT7, SHINee, EXO, B.A.P a další... OMG!!!
,,Počkat! A to tady budeme jenom čtyři holky na tolik boyů?" zpanikařila najednou Usagi. Hej no jo... Yun se zasmála.
,,Nene, ještě přijdou moje kolegyně z práce, holky z f(x), Girls Generation, 4Minute, TWICE a tak dále a tak dále," povídala dál Yun. No jako... Vilu má obrovskou takže i to nějak nevadilo, ale ty vole! Tady bude dost lidí!
Chtěli jsme zahájit ještě delší debatu, ale to by nás nemohl vyrušit zvonek. Kluci dorazili. Všechny čtyři jsme vypálili k botníku a obuly se. Pak jsme rychlostí světla vypálili ze dveří přičemž jsme sejmuli J-Hopa, který byl ten odvážlivec a zazvonil. Ostatní radši stáli u auta. Nejspíš čekali že se něco podobného stane. Nikdo kromě mě, ale nebyl ochotný mu pomoct, protože:
Yun právě dusila Sugu v objetí, Sungie se vrhla na Kookieho a Usagi navázala konverzaci s ChimChimem .
Povzdychla jsem si a sehnula se k té hromádce neštěstí. Podala jsem mu ruku a pomohla mu vstát.
,,Díky," rozcuchal mi vlasy a radostně odskákal k Taemu, kterému skočil na záda. Divím se že spolu takhle vycházejí. Mě je stačilo mít doba jednou. Dva dny bych možná ještě přežila, ale třetí den už bych je vykopala.
,,Kobylo," cekla jsem po něm a běžela obejmout NamJoona. Schovala jsem hlavu do jeho hrudi a zářivě se na něj zazubila.
,,Ahoj, lásko," usmál se a začal mi rovnat vlasy, které mi před chvílí Hobi rozcuchal.
,,Ahoj, zlato," oplatila jsem mu sladké slovo a vtiskla mu rychlou pusu na tvář.
,,Tak co? Jste připravené vyrazit a užít si dnešní koncert?!" vypískl nadšeně Alien, přičemž vrtěl prdelí jak kdyby měl zácpu. Prostě 'V Style' se pozná.
,,No jasan!" odpověděla za všechny Yun.
,,Bezva, takže vy pojedete svým brm brm a my tím svým," zatleskal Jin. Při slově 'Brm Brm' jsme se na sebe se Sungie podívali. Bylo mi jasné že nás napadla ta stejná šílenost. A ta se také stala skutečností. Přišli jsme k sobě a nahlas si začali zpívat Rush od MONSTA X. No jo dneska se jedou MONSTA X. Ale to nebyl jediný takový den. Jednou jsme celý den zpívali VIXX, pak zase EXO, potom kluky tady.. pořád se to střídalo.
,,Fajn, fajn! Konec divadýlka!" rozkázal Jiminie. No že zrovna on když furt dělají s Taem a Kookiem kraviny. V tomhle ohledu z nich byl nejzodpovědnější Jin. Něco bych Jiminovi řekla, ale nehodlala jsem si kazit náladu, proto jsem poručila holkám, aby naskákali do mého auta. Potom už jsme jen čekali na to až kluci vydají povel.
To be continued...
........
Yo Sweeters!
Jak jsem slíbila, hlásím se pro dnešek z další kapitolou! :3 Doufám že se líbila a jak už jsem psala minule.. Ještě bude jedna (Ale ne dnes) a pak už nás čeká jen Epilog. Uff... to to uteklo, co? :) Každopádně nebudu zdržovat :D
Mám Vás Ráda!
Vaše SweetLevi ♥
ČTEŠ
BTS CAMP
FanficLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...