- Kyu -
,,Kurvaa! Kdo zvoní zrovna v tuhle chvíli!" naštvaně jsem se zvedla a nakráčela si to ke vchodovým dveřím. Bez přemýšlení jsem je otevřela a pak oněměla.
,,C-Co tu děláš?"
To bylo jediné na co jsem se zmohla. TOHLE mě dost překvapilo. Nemá se právě teď připravovat na comeback?
,,To nemůžu přijít navštívit svou holku?" andělsky se na mě usmál a bez pozvání vstoupil dovnitř. Dokonce si za sebou sám zavřel dveře, protože vážně.. Já se nezmohla vůbec na nic. Jen jsem tam stála z otevřenou držkou a čuměla na Namjoona. Zasmál se a přistoupil ke mně.
,,Si sladká," pronesl. Ovinul mi své ochranitelské paže kolem pasu a skolnil se ke mně, stoupla jsem si na špičky, aby to měl aspoň trochu blíž. (No jo xD Žirafa xDD). Pak se ale stalo něco překvapivého.
,,Kluci. Už můžete!" Zakřičel když se ode mě odtáhnul. Ze všech oken v přízemí vyskákal zbytek Bangtan. Ne. Oni prostě nemůžou jít dveřma jako normální lidi. To je na ně přeci moc... no normální. Chytli mě za všechny končetiny a odtáhli do kuchyně, kde po chvíli nebyla volná ani jedna barová židle.
---
,,Tak co je?" Řekla jsem zhrubělým hlasem a všechny je zpražila pronikavým pohledem.
,,Hmm," řekli všichni unisono. Povzdychla jsem si. Takhle se to opakovalo pořád dokola už dobrých patnáct minut. Už po první minutě jsem byla nasraná.
,,Vypadá v pohodě," zhodnotil mě Jin.
,,Hmm, hmm," přitakali všichni. Protočila jsem oči.
,,U všech svatých! Lidi... co se děje?" Zeptala jsem se jich a zatřásla s vážným Taehyungem. Ano, slyšeli jste dobře. Náš mimozemšťan byl zcela važný celých 15 minut! Zavolejte někdo záchranku, V rozhodně není v pořádku!
,,Jako kdyby si ty byla věřící," ozval se za mnou pronikavý hlas mé kamarádky. Otočila jsem se na patě a přišla k ní.
,,Sung... nevíš co se tu děje a proč jsou kluci v mém domě?" Zeptala jsem se jí okamžitě. Ona se nevinně zazubila. Hned mi bylo jasný, že v tom má prsty.
,,Zavolala jsem je, protože si se měnila v pěkně sobeckou píču. Furt to bylo samí: Já, já, já! Kdo to má jako poslouchat? Navíc si byla furt někde. Buď to bylo focení, rozhovory... a na mě nezbyl čas," vysvětlila mi. Já se nezmohla na jediné slovo. Uznávám... byla to pravda. Poslední dobou jsem vůbec na nic neměla čas kvůli práci. Poraženecky jsem sklopila hlavu a svezla se na volnou barovou židličku.
,,Uff... máš pravdu. Promiň," řekla jsem. ,,A co sis to zas napatlala na hlavu?" Změnila jsem rychle téma.
,,Tss... tobě se nelíbí krvavě červená?" Zvedla Sungie pohled od ledničky, ze které nasledně vyndala barbeque ( nevim jak se to píše xD) a dala ho na stůl. Kluci vydali prvotřídní steny, jako kdyby se právě všichni udělali. Obě jsme na ně vrhli debilní výrazy typu /Co to kurva bylo?/. Slintali tak, že mi pocintali stůl.
,,Prasata," utřela jsem to po nich hadrem, co byl jako vždy umístěn v šuplíku, patřící ke stolu.
,,Máte hlad?" položila úplně jinou otázku SungJae.
,,Meow!" mňoukl J-Hope na znamení souhlasu a ostatní jako splašení pokyvovali.
,,Tak ty volee. Už se rozhodni Hobi. Si kůň nebo kočka?" protočila oči Sungie a začala se smát. Já s sní plácla. Hezky ho střela.
,,Preferoval bych kocourka, né kočku," začal se hájit. Suga na něj vrhl svůj ledový pohled.
,,Jak Sungie řekla, si kočka," pronesl.
,,Grrr," vyšlo z J-Hopových úst a už už se na něj chtěl vrhnout.
,,Fajn, fajn lidi! Jde se grilovat!" radši jsem na sebe strhla pozornost, aby se do sebe ti dva nepustili. Vzala jsem si barbeque a pochodovala s ním na zahradu. Ostatní mi byli hned v patách.
-------
,,Muhahaha! Ale vážně Vám ta změna sluší," řekla přiopile Sungie když se plazila po svém milovaném JungKookovi, který na tom nebyl o nic lépe. Vlastně.... všichni byli na mol. No jo, vidíme se po dlouhé době, tak se moc nedivte.
,,A Suga ty libový vlasy, boreeec," přitakala jsem já a debilně se zahihňala. Následně jsem se pohodlněji zavrtěla v RapMonově náruči. Příjemný to polštář.
,,Jo no, Jimin má taky libec vlasy," zvedla se Sungie a začala Jimina tahat za ty jeho krásné vlásky. Všichni se začali smát.
,,Holky, moje! Vy ste mi tak chyběliiii," zašvitořil J-Hope. Tae se k němu neváhal přidat.
,,Hromadné objetí! Všichniii!" vykřiknul. Všichni jsme automaticky vstali z našich míst a běželi toho hňupa obejmout (Promiň, Tae xD). Pak jsme začali tancovat a skákat. Teda... Spíš jsme chtěli. Místo toho jsme do sebe jenom strkali a debilně se u toho smáli. Ano, alkohol dokáže své. Prostě kreténi, no.
-Sungie-
V hromadném objetí jsem byla schopná vnímat jen jednu věc. A to JungKookovi svaly. OMG! Hned bych s ním zapadla do ložnice. Když jsme se rozpojili, Kookie mě náhle chytnul chytnul za ruku.
,,Noona.. nechceš si zajít do ložnice? Mám menší problém v kalhotách," zašeptal mi vesele do ouška, které následně začal slabě okusovat. Vzrušeně jsem vzdychla a dala mu krátkou pusu jako odpověď. On se na mě jako vždy sladce usmál. Tak to umí vážně jenom on. (Awww! Jen ta představa mě zabíjí xD).
Ruku v ruce jsme se rozešli směrem k mé půlce domu. Už na schodech jsme se začali svlékat. My God! Tak moc ho miluju. Nejraději bych si ho svázala a připoutala, nakonec schovala do skříně. Ale pssst! Mám to v plánu! (Sungie je vážně pod vlivem alkoholu xD Ani neví co říká xDD). Zapadli jsme do mé ložnice. JungKook mě hodil na postel a dravě se vrhl na svou kořist, tedy na mě. Okamžitě mě začal vášnivě líbat.
------
Bolí mě celý tělo. JungKook je pěkný zvíře. To byla vážně noc, na kterou nezapomenu. Počítala jsem to a.... vážně stihli jsme šest kol? Dívím se že jsem ještě mezi živými, i když... nemám daleko od toho abych zemřela, protože jsem zjistila, že JungKook vedle mě neleží. Dělá si ze mě srandu?! Tohle mi udělat po tak krásně strávené noci? No že já mu ho ufyknu! Začala jsem se rozčilovat. Zmizet takhle po ránu... *koukla se na hodiny a zjistila že je dvanáct odpoledne. Takže pro ní pořád ráno.* To se prostě nedělá. Ne mě.
Sešla jsem dolů po schodech a zívla. A pak se to stalo. Hodila jsem prvotřídní držku o J-Hopa, který si ustlal na schodech.
,,No ty vole!" zařvala jsem ještě víc nasraně než předtím a kopla do toho koňskýho lejna. (Omlouvám se Hobimu xD).
,,Vstávej ty tupče a radši mi řekni kde najdu Kookieho!" zatřásla jsem s ním. Ale bylo to marný. Byl úplně na mol. Ty vado... tolik jsme toho včera zase nevypili, tak co je?
,,Ehh...Noona?" ozvalo se za za mnou a já se s trhnutím otočila. Hned jsem se plácla do ksichtu.
JungKook. Mumlající. Spící. Pod stolem. Zase....
------------
Ayo Sweeters ! ♥
Po dlouhé době Vám přináším další dílek BTS CAMP! x33 Doufám že se líbil a budu ráda za jakoukoliv kritiku, Vote či Koment. No znáte to :D Taky se chci omluvit, že jsem taková svině a vždycky ten sex utnu, ale já nevim co bych tam měla napsat. Jsem taková nevinná holčička xDD
A pak bych Vám chtěla poděkovat. 3,5 K? 515 Vote? Přes 100 komentářů? Wow! Moc děkuju! x3 Jste úžasní a super! Lepší Sweeters jsem si nemohla přát :33
Vaše SweetLevi xP
ČTEŠ
BTS CAMP
FanficLee Sung Jae a KyuMing Jee. Dvě mladé potrhlé kamarádky, které mají stejnou vášeň - K-Pop. Velkou slabost mají zejména pro chlapeckou skupinu Bangtan Boys. Každý správný fanoušek se s nimi touží setkat a oni netvoří žádnou výjimku. Proto jsou neskut...