Twenty-Four

2.6K 186 62
                                    

-Sungie-

,,To máš za to, že si bránil naší lásce mezi mnou a Mingyuem, hovado," pronesla jsem a věnovala mu samolibí úšklebek.

Nemá si začínat. Ani ne o pět minut později co mě vyprovokoval, jsem získala své lístky zpátky. A že sem se pro jejich získání pořádně nadřela!

- flashback -


Zrovna když jsme probíhali okolo holek, jsem se zastavila. Něco mě napadlo. Docupitala jsem k nim.


,,Holka, která chytí Sugu má domluvený rande s Jiminem!" řekla jsem jim. Objevili se jim jiskřičky v očích a už utíkali za zdrhajícím Yoongim. Teď teprve ucítí pravou sílu dívčího basketbalového týmu. Už si nedovolí nás nikdy podceňovat.


- flashback end -


,,Sungie... s upřímmností Ti mohu říct že Tě miluju," vypískla nadšeně Usagi. Právě ona mi totiž zachránila lístky a zasloužila si rande s Jiminem. Byla se mnou i na BTS CAMP a Jimin se jí moc moc líbí, takže jsem jí to i přála.


,,Já vím. Mě miluje každý!" nevinně jsem se zazubila. Pak jsem ale nahodila svůj známý Poker Face a chladně pronesla: ,,Ale teď se bežte převléknout! Trénink skončil!" Za hlasitého 'ANO!' mi všechny odpověděli, uklonili se a odebrali se do šatny převléknout. Yeah, mám tady respekt. Bacha na mě!
,,Vidím že jsem jediný kdo Tě tady nemiluje," zasmál se Suga, když ke mě opět přišel. Pro jistotu jsem si strčila lístky do výstřihu. Abych měla jistotu že mi je tady dotyčná osoba nevezme.
,,Moc vtipný," pronesla jsem sarkasticky a stejně tak zatleskala. ,,Co potřebuješ?" dodala jsem záhy očekávajíc jeho odpověď. Nervozně se podrbal na zátylku a nevinně se na mě usmál. A jéjé.
,,No víš... Yun pořádá party a-" zastavila jsem ho uprostřed věty.
,,Nic neříkej! Pokud tam bude chlast budu tam i já!" odpověděla jsem. Zamračil se.
,,To není celý! Yun by Vás tam obě moc chtěla. Budeme mít výročí. Už jsme skoro 3 měsíce spolu a ona to chce oslavit," Najednou zrudnul. Páni... Takovej ledovec a červená se? No to potěš prdel! Teď už je možný i aby jsem se stala popelářem! (No to dává 'vážně' smysl xDD). Povzdychla jsem si.


,,Faajn! Budeme tam," pronesla jsem a už ho poslala pryč.

,,Tak jo díky!" s těmito slovy si sbalil svých pět švestek, nasadil si roušku a otočil se k odchodu.


,,Jo a vyřiď Jiminovi, že má rande s Usagi!" zařvala jsem ještě za ním. Zvedl palec nahoru, a tak jsem se se šťastným pocitem vydala do šatny, převléknout se, a pak rovnou domů abych se mohla připravit na Seventeen. MinGyu připrav se! Seznámíš se se svou budoucí ženou!

...
,,Tak dělej ty huso! Kvůli tobě zase přijdeme pozdě!" zaječela jsem na tu blbku, která se ještě zkrášlovala ve druhém patře své úžasné koupelny. Co si pamatuji tak se takhle naposledy fintila na koncert SHINee. Stejně si ten hnus nezakryje, na to by jí pomohla jedině plastika.
,,Vždyť už jdu!" vyvalila se na schodech. Společně jsme pak došli k botníku a obuli se. Následně jsme vyrazili ze dveří hurá na Seventeen.
...
,,To snad není možný! Zase ta zkurvená zácpa," vztekala jsem se. Nám prostě štěstí nepřeje. Ještě k tomu se pořádně rozpršelo. Proč né že jo?
,,Ach ta karma!" zanaříkala Kyu od volantu a hlavu položila na volant. Už mi cukalo v oku jak jsem byla nervozní. Vážně.. zácpa se posouvala doslova hlemýždím tempem a nám utíkal čas.
,,Jestli neuvidím JeongHana, tak se asi poseru!" zařvala naštvaně Kyu. Aspoň že nejsem jediná, kdo tu byl nasranej a ještě ke všemu nervozní.
,,Tak do prdele jeďťě už!" zatroubila jsem. Nic, všichni mi tak akorát ukázali prostředníček. Pche! A to že prej Korea je milující země, to vidím. Kyu se najednou autem rozjela, ale trochu jiným směrem. Vážně, Kyu? Po chodníku?! Chce nás snad dostat do vězení?! Nebo hůř... chce nás zabít?!
,,Pro Seventeen udělám všechno!" zahulákala a ďábelsky se zazubila. Musela jsem se zasmát. Ta holka se nezdá. A to o ní všichni tvrdí jaký je to svatoušek. Kdyby jen věděli...
...
,,MANSAE, MANSAE, MANSAE, YEAH!" Ječeli jsme z davem a brečeli štěstím. Vážně nechápu proč jsme si na obličeje patlali ten make up. Stejně to bylo k hovnu. Měli jsme štěstí... díky tady ječící Kyu vedle mě jsme to vážně stihli. Dokonce s 15 minutovým předstihem! I tak máme ale V.I.P lístky, takže jsme v první řadě a pouštěli nás jako první. Navíc máme pozvánky do zákulisí! Jupíí! Těším se až se se všema vyfotím.
,,MinGyu!! MinGyu!!" zapištěla jsem když se k nám přiblížil. K mému překvapení se skutečně otočil, ještě ke všemu na mě mrkl. Tak a JungKook je pro mě kaput. (Ani náhodou xDDD). Oplatila jsem mu to rozzářeným úsměvem. Když se otočil a šel zase jinam, podívala jsem se na Kyu.
,,KyuMing Jee, miluju Tě!" vypískla jsem nadšeně. Ona se jen nevinně zazubila a dál zběsile řvala.
...
,,Páni! Tak to byl fajn den! A ani nás nechytli poldové!" zasmála jsem se když jsem zcela znavená padla na gauč.
,,Souhlasím," přikývla Kyu, prohlížející si fotky na mobilu. ,,Podívej! Tady je Jeonghan strašně cute!" rozplývala se nad princeznou Kyu.
,,Nechápu co na něm vidíš, když je hezčí než ty. Má snad dokonce větší kozy, a to je co říct," Muhahah. Pěkně jsem jí setřela.
,,Pfff... ty drž hubu. Si stejně hnusná jako psí hovno," zasmála se. Já jí praštila polštářem.
- O pár hodin později -
,,Noona, tak moc mi chybíš!"

,,Ty mě taky, Kookie. Ty mě taky," odpověděla jsem mu stejně smutným tonem. A opravdu. Tenhle kluk mi už sakra chyběl. Kolik to vůbec bylo hodin, co jsme nebyli spolu? Připadá mi to už jako tisíc let! No prostě hrozný.
,,Mám pro Tebe překvapení!" dodalo moje zlatíčko už šťastným tonem, což zapříčinilo že i mě se zvedla nálada. Docela by mě zajímalo jaké překvapení to bude.
,,Vážně? Co to je? Jsem zvědavá!" vypískla jsem. Zasmál se. Jak já miluju jeho zvonivý smích. Úplně si představuju jeho úsměv! Ten miluju. Vlastně... miluju na něm všechno... Jeho svaly, jeho oči, roztomilý nosík, jeho velikost... Ok, tady zabrzdíme.
,,Uvidíš! Zítra ve tři Tě vyzvednu. Zatím se měj, Noona! Už teď mi moc chybíš. Miluju Tě,"

-------
Yo Sweeters! :DDalší part je konečně na světě! (Ano, dočkali jste se xD).Levi překonala svou lenost a po 18 dnech vydala další kapitolu! Woohoo :D
No každopádně... nebudu to okecávat :D Doufám že se Vám kapitola líbila a budu ráda za případná Vote či Koment :)
Mám Vás Ráda ♥

Vaše SweetLevi :3












BTS CAMPKde žijí příběhy. Začni objevovat