Twenty - Special

3.8K 213 49
                                    

Etoo... jelikož jsem strašně hodná osoba, tak Vám přináším !BTS CAMP! Special! Je to i na oslavu druhých kulatin xD V této povídce budou obsaženy všechny zbívající dny, co Kyu a Sungie stráví na táboře, další kapitolky o tom co se stane poté x3 Věřte mi... v téhle kapitole, se toho stane OPRAVDU hodně! Tak si to nenechte ujít a čtěte dál! ^^
Příjemné čtení, SweetLevi <33

***

- Kyu -

,,Hele, už jste s tím objímáním skončili? Blokujete provoz," začal si okamžitě stěžovat NamNam (RapMonster xD) když se dostavil i on. Najednou se odněkud vyřítil Suga a skočil Monovi na záda.

,,Jakobys to samí neprovozoval tady s jistou osobou, co?" Uchechtl se Yoongi. Namjoon ho okamžitě zavraždil pohledem a setřásl ho ze svých zad, takže Suga na jednu tábornici.

,,Pane Bože! Cukříku! Nevraždi mi holky z týmu! Yun? Si v pohodě??" Vypískl JiMin a běžel jmenované na pomoc. (Vidíš jak jsem hodná, Nici? xD).

,,Pohoda. Když je to můj budoucí manžel, tak mi to nevadí. Spíš naopak," pronesla Yun a spolu s Jiminem se pak vydala k jejich týmu, aby se mohli zpočítat.

,,Wow," vydechl udiveně Suga. ,,Vidíš Sungie?! Mám kamarády! Dokonce i manželku!" Vyplázl Sugar na Sung jazyk. Ta si ho ale evidentně vůbec nevšímala, protože byla zabraná do konverzace s J-Hopiem, Jinem a nějakými tábornicemi. Známá mi byla akorát, Daisy, blonďatá Sabi a usměvavá Usagi. (Vydíte jak jsem hodná? xD).

Najednou mnou projel elektrický šok. Něco bylo špatně. Otočila jsem se směrem, kterým přicházela negativní energie a spatřila skoro brečícího Kookieho a Vího, který ho tisknul k sobě a pevně objímal. Vytřeštila jsem oči. JungKook a je smutný? On? Kookie? Sušenka? Nikdy!

Z odhodlaným výrazem, jsem se rozešla jejich směrem a když jsem byla u svého cíle sedla jsem si vedle Kookieho po jeho pravici. Jemně jsem ho pohladila po zádech.

,,Maknae.. copak se stalo?" Zeptala jsem se starostlivě. On se na mě otočil a hned se na mě vrhnul. Pevně mě objal a začal mi vzlykat do ramene. Ajaj...

,,Co se mu stalo?" Zeptala jsem se tedy Taeho, když se Kook k odpovědi neměl. Ani se mu nedivím, v jeho momentálním stavu.

,,Ale.. má někoho na táboře moc rád a neví jak na to," objasnil mi Víčko.

,,Ahaa!" Zasmála jsem se a Kookieho od sebe jemně odtáhla. On mě hned vyměnil za Vího. Pff.. to si vyprošuji. Zvedla jsem se a hluboce se Kookovi zahleděla do očí.

,,Jde o Sungie, že?" Špitla jsem. On jemně kývnul a pak si utřel slzy, koulejících se po jeho rozkošných tváří. Zamyslela jsem se.

,,Hmm... nech mi dva dny, na to, abych jí zpacifikovala. Pak se jí budeš moct vyznat. Akorát... má to malý háček. Dva dny si jí nebudeš moct všímat. Zvládneš to vůbec?" Zeptala jsem se ho nakonec. On opět jemně kývl a znovu si setřel slzičky. Pak se zvednul.

,,Jo!" Pronesl s roztomilým úsměvem a rozběhl se za svými povinostmi (svým teamem).

,,Děkuju, Kyu," zašeptal vděčně V a přišel ke mně. Strhl si mě do náruče. Wow! To už je po třetí za den. Začínám být oblíbená!

BTS CAMPKde žijí příběhy. Začni objevovat