Jungkook hala orda öylece bekliyordu sanki zaman onun için durmuş gibiydi babasi ve kardeşlerinin ihaneti onun için çok kötü olmuştu. Kardeşlerine ne yapmıştı ki ona böyle davranmışlardı her zaman iyi bir kardeş olmaya çalışmis babası'nın her dediğini yapmaya çalışmişti ama şimdi ne olmuştu her ikisi tarafından ihanete uğramışti keşke uğramasaydım diye düşünüyordu bunları düşünürken birde kapı açıldı ve Jungkook'u o biçimde gören şaşkın bir civciv ile karşılaştı.
Jimin: S-sende k-kimsın? K-kapımda ne işin var?
Jungkook: Merhaba
Jimin: S-sen konuşuyorsun
Jungkook: Yok konuşmuyorum neyse içeri geçebilir miyim acaba?
Jimin: S-seni tanımıyorum ben n-neden evime girmeni isteyeyim?
Jungkook: Ben öyle istiyorum da ondan senden izin istiyorum ama izin istemeden de girebilirim evin içine insan yavrusu.
Jimin: Anlamadım?
Jungkook: Anlamasan da olur insan yavrusu.
Jimin: İnsan yavrusu mu?
Jungkook: Evet insan yavrusu neyse hadi al beni içeri.
Jimin: Dediğim gibi tanımadığım birini evime alamam.
Jungkook kendi ağzı ile dediği insan yavrusu'nun eve almayacağını anlar ve bu yüzden de kafası'nın içine girmeye çalışır ve başarılı da olur belkide başarılı olduğunu düşünüyordur. Şimdi ise Jungkook içeri girmeyi başarmıştır.
Jungkook: Evine davet ettiğin için teşekkür ederin insan yavrusu.
Jimin: Önemli değil yağmur altında çok ıslanmışsınız isterseniz sevgilimin giysilerinden giyebilirsiniz.
Jungkook: Sevgilinin giysileri mi? Kadın giysisi mi giymemi istiyorsun anlamadım ben.
Jimin: Elbette ki hayır neden kadın giysisi giymenizi isteyeyim?
Jungkook: Ama sevgilimin dediniz o yüzden kadın giysisi giymemi istiyorsunuz diye düşünüyorum.
Jimin: Sevgilim bir erkek beyefendi neyse onun giysileri size uyar gidip getireyim de giyinin.
Jimin odaya gidip erkek arkadaşı'nın giysilerinden seçmeye çalışır o sorada jungkook etraf ile ilgileniyordur. Şuan insanların dünyası ona çok farklı geliyordur hayatı boyunca cennette duran melek Jungkook şuan insan alemindeydi ve tam olarak ne yapacağını bilemiyordur. Jungkook böyle düşünürken jimin birkaç giysi ile yanına gelir.
Jimin: Al bu sevgilimin giysileri rahatça sana olur.
Jungkook: Teşekkürler
Jungkook üstünü çıkarmaya çalışır.
Jimin: Ne yapıyorsun sen?
Jungkook: Üstümü çıkarıyorum.
Jimin: Onu görüyorum ama yanımda niye çıkarıyorsun üstünü?
Jungkook: Nerde çıkarayım üstümü peki?
Jimin: Şu odalardan birinde çıkar üstünü.
Jungkook: Ah peki
Jungkook diğer odalardan birine gidip üzerini değiştirir o sırada taehyung eve geliyordur bir süre sonra taehyung eve gelir.
Jungkook'un üstünü değiştirdiği oda
Park Jimin
Jungkook ( Castiel)
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOK
FanfictionJungkook en sevilen melekti ama iki kardeşi onu çok kıskanıyordu bu yüzden iftira attıp Jungkook cennetten kovuldu yeryüzüne gönderildi aynı bir ateş topu gibi yere düştü ve onu bir evin kapısında ikı kişi buldu Jungkook'un hayatı bundan sonra o 2 k...