Castiel Nerde?

212 68 468
                                    

Jungkook'u babası yeryüzüne gönderdikten sonra cennette işler çığırından çıkmaya başlamıştı. Herkes Jungkook'un yerini sorup duruyordu özellikle de Raphael soruyordu. Raphael  Jungkook'un en iyi dostu en iyi abisiydi. Bu yüzden babası'nın yanına gelir.

Hoseok ( Raphael): Baba konuşmamız gerekiyor.

Dong-wook: Ne konuşacağız Raphael?

Hoseok (Raphael): Castiel nerde?

Dong-wook : Castiel nerde mi?

Hoseok( Raphael): Evet baba Castiel nerde neden cennet çığırından çıkmış bir halde söyler misin?

Dong-wook : Castiel yeryüzüne gönderdim.


Hoseok ( Raphael): NE YERYÜZÜNE Mİ GÖNDERDİN??!!

Dong-wook : Evet yeryüzüne gönderdim bu yüzden cennet çığırından çıkmış durumda.


Hoseok ( Raphael): Neden onu yeryüzüne gönderdin? Hangi sebeple gönderdin?

Dong-wook : Onu göndermem için bir sebep mi olması gerekiyor Raphael?


Hoseok ( Raphael): Evet gerekiyor onu neden gönderdin hangi sebeple gönderdin? Sen Castiel çok deger veriyordun diğer çocuklarına fazla değer vermezdin hatta baş melek olan bana bile değer vermiyordun.

Dong-wook : Bu doğru değil sana da değer veriyordum ben.


Hoseok ( Raphael): Evet veriyorsun ama bizden çok en değerli melek Castiel oldu şimdi bana bir sebep sunsan iyi olacaktır.

Dong-wook : Sebebini çok mu merak ediyorsun Raphael?


Hoseok ( Raphael): Evet ediyorum

Dong-wook : Peki Raphael Castiel'i güvenli bir yere gönderdim.


Hoseok ( Raphael): Güvenli bir yere gönderdim derken? Burası güvensiz bir yer mi baba? Cennet nasıl güvensiz bir yer olabilir bana açıklar mısın?

Dong-wook : Raphael burası Castiel için güvensiz bir yer. Kardeşine baksana bir Min-sung ve Min-sua kardeşine çok kötü davranıyorlar ve ben onu korumak istiyorum.

Hoseok ( Raphael): Yine koru ama neden cennet yerine yeryüzüne göndermeye ihtiyaç duydun onu açıkla bana.

Dong-wook: Yeryüzü burdan daha güvenli onun için de ondan.

Hoseok ( Raphael): Güvenli mi?

Dong-wook: Evet güvenli istediğin zaman onun yanına gidebilirsin sonuçta baş meleklerin dünya'ya inip insanları ordan gözetmeleri gerekiyor ara sıra sende inip kardeşini uzaktan izle.


Hoseok (Raphael): Benimde mi yeryüzüne inmemi istiyorsun?

Dong-wook: Evet istiyorum hem insanlari gözlemlersin hem de kardeşini uzaktan izlersin olmaz mı?

Hoseok ( Raphael): Olabilir aslında zaten burası da sıkıcı hal almaya başlamıştı bir süredir insanları da gözlemlemiyorum.

Dong-wook : Aynen öyle Raphael  neyse en yakın zamanda yeryüzüne in ve kardeşini filan gözlemeye basla ilk defa yeryüzüne gönderdim daha doğrusu kovdum denilebilir ve bu durum onu çok etkilemiş olabilir.

Hoseok ( Raphael): Olabilir aslında.

Hoseok yani Raphael biraz daha babası ile konuştuktan sonra ordan ayrılıp gider.

Dong-wook babaları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dong-wook babaları

Dong-wook babaları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok ( Raphael)


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin