Bizi neden izliyorsun

139 52 254
                                    

Hoseok'un yeryüzüne inmesinden bu yana 2-3 geçmiştir. Hoseok kardeşi'nin yerini bulmuş ve onu uzaktan izlemeye başlamıştı kimseye görünmemeye çalışıyordu. Hoseok yine uzaktan kardeşini izliyordu.

Taehyung: Sevgilim ben geliyorum.

Jimin: Nereye gidiyorsun taetae?

Jungkook: Aynen nereye gidiyorsun taetae hyung?

Taehyung: 1.Jungkook bana hyung deme sevmiyorum hyung lafını 2. Biri bizi izliyor gidip ona neden bizi izlediğini soracağım.


Jimin: Biri bizi mi izliyor?

Taehyung: Evet ben gidip sorayım neden bizi izliyormuş bakalım.


Jimin: Tamam sevgilim.

Taehyung jikook'un yanından ayrılıp hoseok'un yanına gelir.


Taehyung: Hey sen baksana bana.

Hoseok: Ben mi?


Taehyung: Evet sen niye bizi izleyip duruyorsun?

Hoseok: Ben sizi izlemiyorum.

Taehyung: Gayette bizi izliyordun yalan söyleme bana neden bizi uzaktan izliyordun onu söyle?

Hoseok: İzlemiyordum sizi bir dakika sen beni görebiliyor musun?

Taehyung: Yok görmüyorum hayalet ile konuşuyorum bu nasıl soru elbette ki görüyorum.

Hoseok: Bu nasıl mümkün olabilir.


Taehyung: Ne nasıl mümkün olabilir?

Hoseok: Beni görmemen gerektı ama nasıl beni görebiliyorsun?


Taehyung: Arkadaşım kafanda sorun mu var acaba senin nasıl görmemem gerekiyor hayalet misin sanki sen.

Hoseok demez görünür olur.

Taehyung: Cevap versene neden bizi izliyorsun?

Hoseok: Açıklayacağım ama daha sonra şuan gitmem gerekiyor.

Taehyung: Bir açıklama yapmadan gidemezsin bir yere.

Hoseok: Dediğim gibi sonra açıklama yapacağım beni hallasan national park'ın orda beklemeni istiyorum

Taehyung: Hallasan national parkta mı? Orası buraya uzak nasıl oraya gideyim hem seni tanımıyorum bile.

Hoseok: Eğer oraya gelirsen tanışacağız senden tek istediğim oraya tek başına gelmen olacak.

Taehyung: Arkadaşım seni tanımıyorum ben neden seoul'den jeju-do'ya gideyim söyler misin?

Hoseok: Eğer neden sizi izlediğimi merak ediyorsan oraya gelmen gerekiyor.

Taehyung: Yani izlediğini kabul ediyorsun?

Hoseok: Evet ediyorum neyse benim gitmem gerekiyor görüşürüz çocuk.

Hoseok birdenbire  yok olur. Taehyung   hoseok'un birdenbire kaybolmasına şaşırır şaşkınlığı gittiği an jikook'un yanına gelir.


Jungkook: İnsan yavrusu ne oldu? Kimi gördün?

Taehyung: 1.Bana insan yavrusu deme sen nesin melek mi de bana insan yavrusu diyorsun? 2. Bilmiyorum birine benzettim galiba.

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin