Taehyung ve Jimin eve gelirler. Jimin direk duşa girer. Bir süre sonra duştan çıkar sevgilisi yatak odasındaydı.
Taehyung: Bebeğim?Jimin: Olmaz Kim daha yeni duştan çıktım ben.
Taehyung: Bebeğim böyle yapma kokundan hasret bırakıyorsun beni.Jimin: Ne yapıyorum ki ben?
Taehyung: Jimin-ah o çocuk geldiğinden beri bir tuhafsın yanına yaklaşmama bile izin vermiyorsun.Jimin: Ne demeye çalışıyorsun Taehyung seni o zavallı çocuk ile aldattıgımı mi düşünüyorsun?
Taehyung: Elbette öyle düşünmüyorum ama o çocuk bu eve geldi geleli sende bir farklılık var beni görmüyorsun sanki o çocukla aranda bir bağ oluşmuş gibi hissediyorum.Jimin: Nasıl bir bağ'dan bahsediyorsun Jungkook ile aramda nasıl bir oluşmuş olabilir söyler misin?
Taehyung: Bilmiyorum onu sen söylersen daha iyi bileceğim Jimin-ah.Jimin: Taehyung sen benden şüphe duyuyorsun seni aldattıgımı düşünüyorsun.
Taehyung: Hayır senden şüphe duyduğum filan yok benim.
Jimin: Var Taehyung bunca senedir seni aldatmadım hatta sen beni aldattın buna rağmen yinede seni affettim ben ama şimdi gelmiş seni aldattıgımı düşünüyorsun.
Taehyung sevgilisi'nin ellerini tutar.
Taehyung: Bitanem geçmiş geçmişte kaldı sen beni affettin.Jimin: Evet ettim sen beni aldatsan bile affettim seni ama sen gelmiş bana ne diyorsun onunla aranda bağ var eminim seni aldattıgımı düşünüyorsun ama yanılıyorsun Kim Taehyung seni aldatmadım aldatmam da.
Taehyung: Biliyorum güzelim ama o adama güvenmiyorum ben.
Jimin: Sadece ona mi yoksa bana mı?
Taehyung: Sana neden güvenmeyim Jimin-ah.
Jimin: Senin bana yaşattıklarını seninde yaşayacağını düşündüğün için olabilir belkide.
Taehyung: Neden böyle düşüneyim Jimin söyler misin bana?Jimin: Ne düşündüğün önemli değil Kim Taehyung herneyse çık odadan üstümü giyeceğim.
Taehyung: Jimin-ah zaten vücudu'nu ezbere biliyorum neden odadan çıkayım ki?
Jimin: Ben odadan çıkmanı istiyorum da ondan.
Taehyung: Bitanem bende çıkmak istemiyorum.Jimin: Eğer çıkmıyorsan bende başka odada üstümü giyerim Taehyung.
Taehyung: Tamam çıkıyorum ben sende üstünü değiştir olur mu?Jimin: Üstümü değiştirmeyeceğim giyeceğim farkındaysan altımda sadece havlu var.
Taehyung: Tamam sen üzerini giy o zaman.Taehyung odadan çıkar. Jimin ise üzerini giyinip odadan çıkar.
Kim Taehyung
Park jimin
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOK
FanficJungkook en sevilen melekti ama iki kardeşi onu çok kıskanıyordu bu yüzden iftira attıp Jungkook cennetten kovuldu yeryüzüne gönderildi aynı bir ateş topu gibi yere düştü ve onu bir evin kapısında ikı kişi buldu Jungkook'un hayatı bundan sonra o 2 k...