Namjoon'un Seokjin'in Melek olmasını öğrenmesinden bu yana baya zaman geçmişti. Namjoon sevgilisi'nin melek olduğunu öğrenmesi onu baya şaşırtmıs olsa bile bir süre sonra alışmıştı. Şimdi ise evde beraberlerdi. Seokjin mutfakta yemek hazırlıyordu o sırada Namjoon arkadan sevgilisine sarılır.
Seokjin: Bebeğim ne yapıyorsun acaba?
Namjoon: Sevgilime sarılıyorum. Sarılamaz mıyım?
Seokjin: Elbette sarılabilirsin sevgilim ama yemek yapıyorum şuan.
Namjoon: Biliyorum yemek yaptığını ama sana sarılırken de yemek yapabilirsin.
Seokjin: Elbette yaparım ama sen sarılınca biraz zor oluyor yemek yapmak sen salonda bekle beni hmm olmaz mı?
Namjoon: I-ı olmaz güzelim hem yemek yaparken seni izlemek istiyorum ben.
Seokjin: Ya da sarılmadan bende izleyebilirsin değil mi?
Namjoon: İ-ı sarılarak izleyeceğim
Seokjin: Off peki izle bakayım.
Namjoon hala sevgilisine sarılıyordu. Sanki yapışmış gibiydi bir süre sonra yemekler hazır olur ve Namjoon ona sarılmayı bırakır beraber masaya yemekleri katarlar. Yemekleri yedikten sonra kaldırıp makina'ya katarlar. Daha sonra salona geçerler.
Namjoon: Bebeğim ben bir film seçeyim sende mısır filan veya atıştırmalık varsa ondan getir.
Seokjin: Bitanem önceden deseydin yaa?
Namjoon: Onun öncesi sonrası mı olur sevgilim hadi sen hazırla ben film seçeyim.
Seokjin: Peki hazırlayayım bakayım atıştırmalık sende filmi seç.
Namjoon: Tamam güzelim.
Namjoon filmi seçerken Seokjin ise atıştırmalık hazırlıyordu bir süre sonra atıştırmalıklar ile filmi izlemeye başlarlar. Namjoon ise sevgilisine bakıp duruyordu.
Seokjin: Joon bana niye bakıp duruyorsun?
Namjoon: Güzelliğine bakıyorum sevgilim.
Seokjin: Güzel miyim cidden?
Namjoon: Meleklere daş çıkaracak kadar güzelsin.
Seokjin: Bebegim zaten ben bir meleğim o yüzden insanlara daş çıkaracak kadar güzelim.
Namjoon: Biliyorum
Seokjin: Ayy yeter beni bu kadar izlediğin hadi filmi izleyelim.
Namjoon: Hayır film izlemek yerine başka bişeyler yapalım.
Seokjin: Başka şeyler derken? ( Saf mısın acaba yoksa saf ayağına mı yatıyorsun?)
Namjoon: Bence anladın beni?
Seokjin: Belkide anlamışımdir.
Namjoon: O zaman odamıza gidelim hmm ne dersin?
Seokjin: Olur derim.
İkisi film'i açık bırakıp odalarına geçerler. Namjoon direk sevgilisini yatağa uzanmasını sağlar ilk kulak memesini öpüp ısırır daha sonra dudağını öptükten sonra yavaşça sevgilisi'nin üstünü çıkarır daha sonra kendi üzerini çıkarır.
Namjoon: Bebeğim penisimi ağzına alabilir misin?
Seokjin: Bu da soru mu elbette ki alırım.
Seokjin sevgilsinin penisini ağzına alıp emmeye başlar bir süre erdikten sonra ağzından çıkarır. Namjoon tekrar sevgilisinin yatağa uzanmasını sağlar ve sevgilisinin üzerine kendinden izler bıraktıktan sonra içine girip gelgitler yapmaya başlar bir süre yaptıktan sonra ikisi de boşalır gelgitler yapar bir süre sonra sarılıp uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOK
FanficJungkook en sevilen melekti ama iki kardeşi onu çok kıskanıyordu bu yüzden iftira attıp Jungkook cennetten kovuldu yeryüzüne gönderildi aynı bir ateş topu gibi yere düştü ve onu bir evin kapısında ikı kişi buldu Jungkook'un hayatı bundan sonra o 2 k...