Jimin ve Taehyung biraz daha mutfakta konuştuktan sonra geri Jungkook'un yanına gelirler.
Jimin: Senide çok beklettik kusura bakma.Jungkook: Önemli değil sevgilin ile konuşacak şeylerin vardır o yüzden hem ben bir yabancıyım yanımda konuşmamaniz normal.
Taehyung: Kendinde diyorsun yabancıyım.Jimin: TAEHYUNG!!!
Taehyung: Tamam bişey demedim ben.
Jimin: Bide deseydin Taehyung bak misafirimiz var ve ona iyi davranmanı istiyorum.
Taehyung: Emredersin Jimin-ah.
Jimin: Neyse Jungkook bir süre bizimle kalabilirsin ev bulana kadar.
Jungkook: Size yük olmak istemem.
Jimin: Ne yükü? Yük filan olmazsın Jungkook.
Jungkook: Tekrardan teşekkür ederim evinize aldığınız için.
Jimin: Rica ederiz Jungkook bu arada nereden geliyorsun sen? Buralara yabancı gibisin.
Jungkook: Uzak diyarlardan geliyorum.Taehyung: Ha? Uzak diyarlardan mi? Arkadaş sen masal kahramanı mısın da uzak diyarlardan geliyorum diyorsun?
Jungkook: Keşke masal kahramanı olsaydım.Jimin: Anlamadım masal kahramanı mı olsaydım dedin?
Jungkook: Evet yani bazen insanlar masal kahramanı olamyi istemez mi?
Jimin: İster galiba neyse cidden nereden geldin Jungkook buralara yabancı gibisin diye düşünüyorum.
Jungkook: Evet yabancıyım hatta baya yabancıyım.
Taehyung: Değişik birisin Koreli birine benziyorsun ama ülkene acayip yabancısın.
Jungkook: Şey bu diyardan değilim ben demiştim.Taehyung: Şaka yapıyorsun arkadaşım sen bize bu diyardan değilim diyorsun alice harikalar diyarından mı geliyorsun?
Jungkook: Alice harikalar diyarıda nedir?Jimin: Bilmiyor musun?
Jungkook: Evet bilmiyorum bilmem gereken bişey mi?Jimin: Yani kim alice harikalar diyarından mı bilmez şaşırdım kaldım.
Taehyung: Bende.
O sırada hoseok ( Raphael) Jungkook'un ( Castiel)'in hep gittigi bahçeye gider ve kardeşleri ile alakalı anılar gelir.
Hoseok (Raphael): Burayı neden sevdiğini merak ediyorum kardeşim buraya neden bu kadar çok geliyorsun?Jungkook ( Castiel): Burda huzur buluyorum sanki burası bana ayrı bir anlamı var gibi hissediyorum. Cennet'in her yeri güzel ama burası ayrı bir havası var sanki babam burayı sadece benim için yapmış.
Hoseok (Raphael): Neden öyle düşünüyorsun?Jungkook ( Castiel): Bilmiyorum sadece burda huzur buluyorum ben. Neden bilmiyorum ama sadece burası bana iyi geliyor.
Hoseok ( Raphael): Yani huzuru sadece burada bulabiyorsun?Jungkook ( Castiel): Evet Raphael benim için burası huzurlu bahçe kimse bu bahçeyi bilsin istemezdım tek ben bileyim isterdim.
Sanki burda anıları tekrardan depreşiyordu en yakın zamanda yeryüzüne inip kardeşini bulmak olacaktı.
Hoseok (Raphael)
Jungkook ( Castiel)
VMIN
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOK
FanfictionJungkook en sevilen melekti ama iki kardeşi onu çok kıskanıyordu bu yüzden iftira attıp Jungkook cennetten kovuldu yeryüzüne gönderildi aynı bir ateş topu gibi yere düştü ve onu bir evin kapısında ikı kişi buldu Jungkook'un hayatı bundan sonra o 2 k...