Babam sizi Cennet'en Mi kovdu?

61 33 59
                                    

Aradan birkaç gün geçmişti. Seokjin kardeşleri ile birlikte bir cafe'ye gelmişlerdi.

 Seokjin kardeşleri ile birlikte bir cafe'ye gelmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jungkook: Burası çok tatlı bir yermiş.

Seokjin: Öyledir sonuçta kendi cafe'm olur burasi.

Hoseok: Kendi cafe'n mi?

Seokjin: Evet kendi cafe'm oluyor burası neyse onu bunu boşverinde neden yeryüzüne indiniz siz söyleyin bakalım?

Jungkook: Orası karışık biraz eros.

Seokjin: Eros değil Seokjin adım unutmayın bunu çocuklar.

Jungkook: Peki Seokjin hyung.

Seokjin: Herneyse anlatın bakalım neden buradasınız?

Hoseok: Babam Jungkook'u cennet'ten kovdu.

Seokjin: Ne yaptı ne yaptı?

Jungkook: Babam beni cennet'ten kovdu.

Seokjin: Babam seni cennet'ten mi kovdu? Güldürmeyin beni.

Hoseok: Gül o zaman diyeceğim ama doğru ama Jungkook'u cennet'ten kovdu şuan kanatsız bir melekten farkı yok.

Seokjin: Kanatsız melek iyiymis.

Jungkook: Abi alay etme cidden kanadım yok yeryüzüne düştüğüm an kanatlarım koptu bir daha kanadım çıkar mı bilmiyorum.

Seokjin: Jungkook sen anka kuşu değilsin ki onun gibi yeniden doğup kanatların çıksın.

Jungkook: Ee ben kanatlarım olmadan tekrar nasil cennet'e gidip intikam alacağım.

Seokjin: İntikam almak mi?

Hoseok: Evet Castiel intikam almak istiyor hem babamdan hemde min-sung ve Min-sua'dan.

Jungkook: Aynen öyle üçünden de intikam almak istiyorum.

Seokjin: Saçmalama istersen intikam alıp eline ne geçecek söylesene cass hem kanatların yok nasıl cennet'te dönmeyi düşünüyorsun?

Jungkook: Yardim alarak Jimin ve Taehyung bana yardım edebilir.

Seokjin: Jimin ve Taehyung sana nasil yardım edecek acaba?

Hoseok: Hyung onlar Nephilim.

Seokjin: Ne pilim ne pilim?

Hoseok: Nephilim hani melek ve insan kadının'dan olan çocuklar var yaa onlar sen nasıl meleksin de Nephilim bilmiyorsun?

Seokjin: Ben senin gibi baş melek değil herşeyi tam bilmiyorum. Neyse eğer ikisi Nephilim ise sana nasıl yardımcı olacaklar söyler misin?

Hoseok: Hyung bir kehanet vardı biliyor musun?

Seokjin: Bir sürü kehanet var sen hangisini diyorsun?

Hoseok: Dünya'ya 2 Nephilim gelecek ve onlar çok önemli şeyler için var olacaklar.

Seokjin: Hangi önemli şeyler için var olacaklar ki?

Jungkook: Biri yeryüzü biri cennet'in koruyucu olduğuna göre baya önemli işler için var olmuşlar bu yüzden bana yardım edebilirler.

Seokjin: Yeryüzü ve cennet'in koruyucuları mi?

Hoseok: Hyung sen nasıl bir meleksin yaa cennet ile bir alakan yok gibi konuşuyorsun.

Seokjin: Benim baya zamandır alakam yok cennet ile bunu iyi biliyorsunuz ben yıllar önce orayı bırakıp buraya geldim ve hayatımdan da memnunum.

Jungkook: Yeryüzünde olmaktan memnun musun?

Seokjin: Evet memnun'um sonuçta sevdiğim bir adam ve hayatım çok güzel başka ne isteyebilirim ki?

Hoseok: Doğru insan hayatından başka ne isteyebilir ki? Hyung sen Namjoon denen kisi ile mutlu musun?

Seokjin: Evet onunla mutluyum ben ama hala melek olduğumu bilmiyor.

Jungkook: Nasıl yani? Ona melek olduğunu söylemedin mi? Daha doğrusu söylecek misin?

Seokjin: Elbette ki söyleceğim ama şimdi ne zamani ne yeri olduğunu düşünüyorum.

Hoseok: Yeri ve zamanı olduğunda söyleceksin yani?

Seokjin: Evet neyse çocuklar benim cafe ile ilgilenmem gerekiyor sonra yine konuşuruz.

Hoseok: Peki hyung.

Jungkook ve Hoseok ordan ayrılıp gider. Seokjin ise cafe'si ile ilgilenmeye başlar.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin