Taehyung Hoseok ile buluşur

101 40 82
                                    

Aradan birkaç gün geçmişti Taehyung ve Jimin'in arası soğuktu. Bu sıralar sadece Jimin Jungkook ile ilgileniyordu. Taehyung ise jeju-do'ya gidip hallan national park'ın orda Hoseok ile buluşacaktı bu yüzden sabah erkenden kalkıp jeju-do'ya gidecekti.


Jimin: Nereye gidiyorsun Taehyung?

Taehyung: Dışarıda bazı işlerim var.


Jimin: Ne gibi bir işin var?

Taehyung: İş işte Jimin-ah neyse akşama görüşürüz.


Jimin: Görüşürüz.

Taehyung evden ayrılıp jeju-do'ya bir süre sonra varır. Hoseok'ta bir süre sonra orda olur.


Hoseok: Merhaba?

Taehyung: Merhaba acaba anlatacak mısın o gün neden bizi izlediğini?


Hoseok: Evet anlatacağım ama senin beni nasıl görünmezken görebildiğini merak ediyorum.

Taehyung: Cidden o gün görünmez miydin?

Hoseok: Evet görünmezdim herneyse konumuz benim görünmez olup olmamam değil.

Taehyung: Ne peki? Yani bizi izleyen biri olarak şuan jeju-do'da hallan national park'ta buluşuyoruz kimsin sen de bizi izliyordun?

Hoseok: Benim adım Hoseok ama Raphael'de diyenler oluyor.

Taehyung: Raphael mi şu baş melek olan Raphael mi?

Hoseok: Evet bas melek olan Raphael.

Taehyung: Deli misin arkadaşım sen.


Hoseok: Yoo deli değilim ciddiyim ben Bas melek Raphael bu yeryüzüne gelmemin sebebi var insan yavrusu.

Taehyung: Aynı Jungkook gibi sende insan yavrusu diyorsun.

Hoseok: Sonuçta kardeşim olur kendisi.

Taehyung: Kardeşin mi?


Hoseok: Evet kardeşim inanması zor olabilir bunun farkındayım ama şunu bil ben baş melek Raphael kardeşim de Castiel neyse uzun lafın kısası şu kardeşimi korumanızı istiyorum.

Taehyung: Eğer dediklerin doğru ise kardeşin bir melek ise onu neden korumamız gerekiyor daha doğrusu biz neden koruyalım kardeşini?


Hoseok: Orasını tam bilemiyorum ama beni gördüğüne göre senin diğer taraf ile bağlantın var.

Taehyung: Diger taraftan kastın ne?


Hoseok: Cennet ve Cehennem ile bağlantın olmalı ki beni gördün.

Taehyung: Arkadaşım senin kafanda cidden sorun olmalı senin saçmalıklarını dinleyecek değilim ben gidiyorum.

Hoseok: Saçmalık mı?

Taehyung: Evet Saçmalık yok baş melekmiş yok cennet ve cehennem ile bağlantım varmış sence bunlara inanır mıyım ben.


Hoseok: İster inan ister inanma insan yavrusu ama doğrular bunlar istersen ispat edebilirim sana.

Taehyung: Nasıl ispat edeceksin bana?


Hoseok: Görünmez olacağım çünkü yapacağım şeyi kimsenin görmesini istemem.

Taehyung: Ah görünmez sen nesin görünmez adam mı? Herneyse bu konu üzerinde tartışmayacağım seninle hadi ispat et bakalım da inandır beni.

Hoseok birdenbire görünmez olur Taehyung'un onu gördüğünü tahmin edebiliyordur ve birden kanatlarının çıkmasını sağlar.


Taehyung: S-siktir c-cidden kanatların var senin.

Hoseok: Evet var şimdi inandın mı bana?


Taehyung: E-evet inandım.

Hoseok: Güzel o zaman.

Hoseok kanatlarıni geri kapatır ve tekrardan görünür olur.

Vmin ( Kucaktaki Jimin onu Kucaklayan Taehyung)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vmin ( Kucaktaki Jimin onu Kucaklayan Taehyung)

Vmin ( Kucaktaki Jimin onu Kucaklayan Taehyung)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin