Aradan baya zaman geçmişti Hoseok Jimin ve Taehyung'u gözlemliyordu o ikisinde farklı bişeyler olduğunu hissediyordu. Baş melekler genelde insanların olduklarını davranışlarını çözerdi. Jungkook ise insanların kafasına girer ve farklı anılar görmelerine sebep olurdu aynı Jimin'e yaptığı gibi. Bugün Jimin ve Taehyung dışarı başbaşa vakit geçirmek için dışarı çıkmışlardı. Hoseok ve Jungkook evdelerdi.
Hoseok: Jungkook konuşabilir miyiz?
Jungkook: Elbette konuşabiliriz ama ne konuşacağız hyung?
Hoseok: Taehyung ve Jimin hakkında konuşacağım.
Jungkook: Onlar hakkında ne konuşacaksın ki benimle?
Hoseok: Onlarda hiç tuhaflık sezdin mi?
Jungkook: Nasıl bir tuhaflık Hoseok?
Hoseok: Onlar ile bir süredir ayni evde yaşıyorsun hiçbir farklılık sezmedin mi?
Jungkook: Nasıl bir farklılık?
Hoseok: Ayy Jungkook beni delirtme bak o ikisinde bişeyler var ve ben ne olduğunu daha doğrusu ne olduklarını anladım.
Jungkook: Ne olduklarını anladın mı? Hyung ne diyorsun sen yani Raphael ne diyorsun onlar insan biliyorsun değil mi?
Hoseok: Evet insanlar ama yarı insan yarı baska bişeyler.
Jungkook: Raphael doğru dürüst anlat şunu kafam basmıyor cidden ne diyorsun yarı insan yari başka bişey derken?
Hoseok: Castiel onlar Nephilim.
Jungkook: Neyler neyler?
Hoseok: Nephilim.
Jungkook: Raphael Nephilim'lerin soyu tükenmedi mi hatta en son 2 Nephilim öldürülmüştü diye biliyorum ben.
Hoseok: Evet bende öyle biliyorum hatta babam istemişti bunu ama ölmemişler.
Jungkook: Ölmemişler derken kimleri kast ediyorsun?
Hoseok: Castiel senin anlama kapasiten kaç çocuğum hm söyler misin?
Jungkook: Çocuk mu? Raphael ne diyorsun yaa?
Hoseok: Olum sen beni sinir edersin diyorum ki Jimin ve Taehyung babamın öldürmek istediği Nephilim'ler ayrıca da
Jungkook: Da ne hyung?
Hoseok: Babam seni güvenli bir yere gönderdiğini söylemişti galiba güvenden kastı buydu.
Jungkook: Nasıl yani?
Hoseok: Nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama bir kehanet vardı.
Jungkook: Ne kehaneti Raphael?
Hoseok: Şöyle bir kehanet dünya'ya 2 Nephilim doğacak bu Nephilim'ler çok önemli şey için var olacaklar ama ikisi bunu bilmiyorlar ayrıca biri yeryüzü diğeri ise cennet'in koruyucu olacaklardır.
Jungkook: Bir dakika bir dakika Nephilim'ler koruyucu olabiliyorlar mı? Ayrıca yeryüzü ve cennet'in koruyucuları mi?
Hoseok: Yani az bir ihtimalle olabiliyorlar ve yeryüzü ve cennet'in koruyucuları her zaman olmuştur ama ilk defa Nephilim'ler koruyucu olarak seçilmiş ama dediğim gibi Jimin ve Taehyung bunu bilmiyorlar.
Jungkook: Peki bilmelerini sağlasak olmaz mı?
Hoseok: Neden bilmelerini sağlamak istiyorsun?
Jungkook: Eğer biri yeryüzü biri cennet'in koruyucu ise beni cennet'e gönderip babam ve kardeşlerimden intikam almamı sağlayabilirler.
Hoseok: Ne? Ne diyorsun sen?
Jungkook: Raphael duydun işte ben onlardan intikam almak istiyorum kardeşim dediğim kişiler bana ihanet etti babam da inanıp beni yeryüzüne gönderdi eğer o ikisinin bilmesini sağlarsak güzelce intikamımı alacağım ben.
Hoseok: Castiel saçmalama onlar sana ihanet etti diye intikam almak nedir? Sen bu değilsin.
Jungkook: Evet bu ben değilim ama onlar böyle olmamı istiyor Raphael neyse ben dışarı çıkıyorum.
Jungkook Hoseok'un cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider.
NOT: Nephilim'ler kısaca tanrı oğulları ve insan kızlarının çocukarı olduğuna inanılıyordu.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOK
FanfictionJungkook en sevilen melekti ama iki kardeşi onu çok kıskanıyordu bu yüzden iftira attıp Jungkook cennetten kovuldu yeryüzüne gönderildi aynı bir ateş topu gibi yere düştü ve onu bir evin kapısında ikı kişi buldu Jungkook'un hayatı bundan sonra o 2 k...