Baba Raphael Neden yeryüzüne gönderdin

109 42 117
                                    

Hoseok ( Raphael) yeryüzüne indikten sonra arada insanları kontrol eder bazen ise kardeşini kontrol ederdi. O sırada Cennet'te Min-sua ve Min-sung babaları'nın Raphael neden yeryüzüne gönderdiğini bilmiyordu bu yüzden babaları'nın yanına gelirler.

Min-sung: Baba seninle konuşmamız gereken bir konu var.

Min-sua: Aynen baba.

Dong-wook: Ne konuşacaksınız benimle?

Min-sung: Raphael hakkında konuşmak istiyoruz seninle.


Dong-wook: Raphael hakkında mı?

Min-sua: Evet onu yeryüzüne gönderdin peki neden gönderdin?


Dong-wook: Bunu neden size söyleyeyim çocuklar?

Min-sung: Sonuçta çocuklarıniz bilemeye hakkımız olduğunu düşünüyorum.


Dong-wook: Çocuklarım olduğunu söylüyorsunuz ama çocuğum gibi davranmıyorsunuz unutmayın ki sizi ben yarattım.

Min-sung: Evet bizi yarattın ama  biz sana az geldik ve insanları da yarattın senin için ne önemli bizler mi yoksa yeryüzünde yaşayan insanlar mi?


Min-sua: Min-sung uzatma baba sende söyle Raphael'i niye dünya'ya gönderdin?

Dong-wook: Onu insanları kontrol etmesi için gönderdim sonuçta baş melek bazen baş melekler yeryüzüne inip insanları kontrol ederler bunu bilmeniz gerekiyor.


Min-sung: Evet biliyoruz ama sen insanları kontrol etmek için mi yoksa kardeşimizi kontrol etmek için mi gönderdin?

Min-sua: Cevabını zaten biliyoruz neden soruyoruz ki?


Dong-wook: Aynen bildiğiniz soruların cevaparini sormayın bana başka sorunuz yoksa gidin yanımdan.

Min-sung ve Min-sua ordan ayrılırlar.

Min-sung: Şimdi ne olacak min-sua?

Min-sua: Ne Ne olacak sung?

Min-sung: Castiel'i cennetten kovulmasını sağladık ama babamiz Raphael'i onun için dünya'ya inmesini istedi.

Min-sua: Evet ama yapacak bişeyimiz yok sung biz melekler insanlara yardım ederiz ve kardeşimiz Castiel'e bu zamana kadar hep kötü davrandık ama bundan sonra davranamayiz o yeryüzünde biz lütfen artık kötü şeyler yapmayalım.

Min-sung: Neden birdenbire vazgeçiyorsun söylesene?

Min-sua: Biz meleğiz ve bizim kötülük yapmamamiz lazım yoksa sonumuz Samuel gibi olacaktır.


Min-sung: Samuel'i karıştırma biz onun gibi kötü değiliz.

Min-sua: Ama gittikçe ona benziyoruz Samuel gibi olacak sonumuz.

Min-sung: Hayır olmayacak.

Min-sua: Olacak neyse ben gidiyorum.

Min-sua ordan ayrılıp gider.

NOT: Samael Çeşitli dini geleneklere göre en önemlilerinden biri olan düşmüş bir melektir. Yahudiler için "ölüm meleği" ve Hıristiyanlar için de Şeytan'ınkine çok benzer bir anlayışı temsil ediyor.

Özellikleri arasında yıkım, ölüm ve suçlama ve ayartma yetenekleri bulunur. Bununla birlikte, Samael aynı zamanda iyiyle ilgili niteliklere de sahiptir. Hem cennetin hiyerarşilerinin hem de cennetin sürgünlerinin listesinin bir parçasıdır.

 Hem cennetin hiyerarşilerinin hem de cennetin sürgünlerinin listesinin bir parçasıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dong-wook


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin