Hoseok cidden melek misiniz?

35 19 1
                                    

Jungkook  evden çıktıktan sonra herkes evin içinde öylece duruyordu en sonunda Yoongi konuşmaya başlar.

Yoongi: Bu olanlar gerçek mi?

Hoseok: Hangi olanlar Yoongi?

Yoongi: Anlamamazlıktan gelme Hoseok şimdi Jin hyung,  sen ve Jungkook bir melek mi?

Hoseok: Evet bir meleğiz Yoongi.

Yoongi: Nasıl olabilir bu nasıl melek olabilirsiniz?

Hoseok: Siz nasıl insan olabiliyorsaniz bizde öyle melek olabiliyoruz Yoongi-ah

Yoongi: Çok açıklayıcı bir cevap oldu onu vazgeçip siz herşeyi biliyordunuz bana niye söylemediniz hyung?

Namjoon: Ne diyelim Yoongi benim sevgilim ve onun kardeşleri melekmiş hatta babasi birini cennet'ten kovmuş mu deseydik.

Yoongi: Yani öyle diyince biraz tuhaf oldu ama LAN SEN BİR MELEK İLE SEVGİLİSİN FARKINDA MISİN? BU İKİ ASALAĞİN DA JUNGKOOK DENEN MELEK İLE BAĞLANTISI VAR .

Hoseok: Kulak zarım patladı be bir sakin ol Yoongi.

Yoongi: NASIL SAKİN OLAYİM BE
HOŞLANMAYA BAŞLADIĞIM KİŞİ MELEK ÇIKIYOR NE KADAR KOMİK DEĞIL Mİ?

Hoseok: 1.Bagırarak konuşma 2. Hoşlandığın kişi mi?

Yoongi: Evet hoşlandığım kişi.

Hoseok: Hoşlandığın kişi kim ki?

Yoongi: Hoseok melek olduğun kadar aptal mısın acaba?

Seokjin: O biraz aptaldır Yoongi boşver onu sen.

Hoseok: Bir dakika hyung yaa aşık olduğu kişi ben miyim yani?

Yoongi: Aşık değilde hoşlandığım kişisin Hoseok

Hoseok: Ha? Hoşlandığın kişi miyim?

Yoongi: Evet.

Jimin: Durun bir dakika yaa ben burda kafayı yiyorum hyung sen gelmiş Hoseok'a Hoşlandığını söylüyorsun? Yaa o bir melek farkındaysan

Hoseok: Sende yarı meleksin Jimin hatta yeryüzü Koruyucu'sun senin yerin burası ama Taehyung'un yeri burası değil.

Jimin: Nasıl yani?

Hoseok: Nasılı yok Jimin.

Jimin: Bence var şunu doğru dürüst anlatın bana yoksa kafayı yememe raman kaldı benim.

Taehyung: Kafayi yiyecek bişey yok sevgilim bir süre sonra alışıyorsun.

Jimin: Sen sus Kim Taehyung ve sende açikla Taehyung'un yeri burası değil derken ne kast ediyorsun?

Hoseok: İkiniz de yarı insan yari meleksiniz ama biriniz yeryüzü Koruyucu biriniz de cennet'in koruyucusu olduğunuz için Taehyung'un yeri burası değil diyorum.

Taehyung: Benim yerim cennet mi anlamadım ben.

Seokjin: Aslında öyle ama öyle de değil Taehyung

Taehyung: Nasıl yaa bir bok anladıysam Arap olayım ( Aşkım sen esmer güzelisin Arap olmayacaksin)

Seokjin: Hoseok'un dediği gibi ikiniz Nephilim'siniz babamiz Nephilim'lerin ölmesini istemişti ama ne var ki sizin ölmenize engel olup birinizi yeryüzü değerinizi de cennet'in koruyucusu seçti ama benim anladığım kadarıyla  sizin korumanız gereken işi Jungkook.

Taehyung: Jungkook  mu ne alaka? Bir meleği neden koruyalım ki?

Hoseok: Aslında biz melekerin koruyucuları hiçbir zaman olmadı ama Jungkook'un her zaman korunmaya ihtiyacı oldu ama sebebini hiçbir zaman bilemedik.

Birdenbire Dong-wook belirir  kanatları ile ve herkes Dong-wook görünce şaşırıp kalır.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin