Raphael Ne isin var burda

72 37 82
                                    

Hoseok Taehyung'ların evine gelmişti kapıyı Taehyung açmıştı.

Taehyung: Senin ne işin var burda?

Hoseok: Kardeşimi görmeye geldim insan yavrusu.

Taehyung: Benim bir adım var insan yavrusu demekten  vazgeç. 

Hoseok: Geçmezsem ne olur? Herneyse seninle tartışmayacağım kardeşimi görmek istiyorum içeri geçeceğim o yüzden kapı'nın önünden çekil ve içeri geçeyim. 

Hoseok içeri geçer. Jungkook abisini görür.

Jungkook: Raphael ne işin var burda?

Yoongi: Raphael mi? Senin adın hoseok değil miydi?

Jimin: Siz tanışıyor musuz?

Yoongi: Daha bugün tanıştık ama bana adı'nın hoseok olduğunu söylemişti. 

Hoseok: Evet adım hoseok ama kardeşim bana Raphael diyor. 

Yoongi: Niye bir baş meleğin adı ile hitap ediyor ki sana?

Hoseok: İnsanlara lakap takmayı sever kardeşim herneyse acaba beni Jungkook ile başbaşa bırakabilir misiniz?

Jimin: Elbette ki başbaşa konuşacaklarınız vardır sizin.

Hoseok: Teşekkürler.

Hepsi ordan ayrılır Jungkook ile Hoseok başbaşa kalırlar.

Jungkook: Raphael ne işin var senin burda? Cennette olman gerekmiyor muydu senin?

Hoseok: Öncelikle bana Raphael değil Hseok de Castiel ve babamız beni buraya gönderdi.

Jungkook: Babamız öyle mi? Senide mi evden kovdu yoksa? Ondan beklenecek hareket sonuçta.

Hoseok: Hayır kovmadı seni izlemem için gönderdi beni.

Jungkook: Beni izlemen için gönderdi öyle mi? Neden peki sonuçta beni o evden kovdu min-sung ve min-sua'nin istediği gibi şimdi ne değişti söyler misin?

Hoseok: Jungkook babam bile isteye seni kovar mıydı acaba?

Jungkook: Bile isteye beni kovar mıydı? Hoseok babam o iksine inanıp beni evimizden kovdu üstüme iftira attılar bişey yapmadığım şey yüzünden babam beni kovdu ve şimdi gelmiş bana diyorsun ki babam seni izlemem için gönderdi buna inanır mıyım sence?

Hoseok: Biliyorum inanılması zor bişey ama doğru söylüyorum babamın seni buraya göndermesınin bir nedeni olmalı ki seni evden kovdu.

Jungkook: Bak sende diyorsun evden kovdu bir sebebi olduğunu düşünmüyorum ben Hoseok  babam o iksine inanıp beni evden kovdu ve intikam alacağım hem babamdan hem o ikisinden öyle bir intikam alacağım ki haberleri olmayacak.

Hoseok: İntikam almak mi?

Jungkook: Evet intikam almak dediğim gibi babam ve o ikisinden intikam alacağım.

Hoseok: Saçmalama Jungkook ne intikamın'dan bahsediyorsun?

Jungkook: Bildiğimiz intikam ben birşey yapmadığım halde sürgün edildim kanatlarımdan oldum ve onlara yaşatacağim şeyler akıl almaz şeyler olacak.

Hoseok: Kardeşim saçmalıyorsun iyice diyelim intikam alacaksın ama nasıl almayı düşünüyorsun kanatların yok biliyorsun değil mi?

Jungkook: Biliyorum Hoseok ama sende biliyorsun ki ben bunları hak etmedim babam neden onlara inanıp beni buraya gönderdi hiç bilmiyorum.

Hoseok: Babam her zaman seni bizden çok sevdi eminim sana inanmıştır bana dediğine göre bişey'den korumak için buraya göndermiş.

Jungkook: Korumak için mi? Neyden korumak için?

Hoseok: O kadarını bilmiyorum  Jungkook.

Biraz daha konuşurlar Hoseok ordan ayrılıp gider.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin