Yoongi kardeşin nasıl öldü?

56 31 48
                                    

Hoseok  ve Yoongi dışarı çıkmışlardı. Hoseok dünya'ya geldiğinden beri içinde tuhaf bir his vardı. Bu hisse bir anlam bile veremiyordu. Yoksa bir insana aşık mı olmuştu? Veya sadece bir insanı koruma içgüdüsüne mi sahip olmuştu?

Yoongi: Ne düşünüyorsun Hoseok?

Hoseok: Buraya geldiğimden beri tuhaf bir hisse kapıldım acaba bu his ne diye düşünüyorum. Sence ne bu his Yoongi? (Len Yoongi müneccim mi de bilsin)

Yoongi: Senin hislerini nerden bilebilirim ben Hoseok?

Hoseok: Haklısın nerden bilebilirsin ki? Herneyse  senin bir kardeşin vardı değil mi?

Yoongi: Evet vardı ama artık yok kardeşim daha doğrusu ikizim oluyor.

Hoseok: Eğer sakıncası yoksa kardeşine ne oldu?

Yoongi: Öldü.

Hoseok: Nasıl öldü peki?

Yoongi: Nasıl öldüğü önemli değil ama ona bunu yapanları bulacağım Hoseok . Ben onun katilini bulmak için polis oldum eger bulursam onun için neler yapacağımı tahmin edemezsin.

Hoseok: Ne yapacaksın ki de tahmin edemem Yoongi çok kötü bişey mi yapacaksın kardeşi'nin katiline?

Yoongi: Bilmem düşünmedim ama iyi birşey  yapmayacağım kesin ve net.

Hoseok: Kardeşine ne yapıldıysa onun için intikam mi almak istiyorsun zaten kardeşinin katilini bulmak için polis olmuşsun böylece kardeşinin katili cezasını  çekmiş olacak.

Yoongi: Haklısın ama

Hoseok: Aması filan yok Yoongi eger kardeşinin katilini bulursan en ağır hapis cezasına çarptırılmasıni sağlarsın ondan başka ağır bir ceza veremezsin anladın mı onu öldürmek istediğini hissediyorum ama yapma olur mu?

Yoongi: Neden? Sonuçta kardesime onca şeyi yaşatmışken neden onu öldüremiyorum?

Hoseok: Ne yaşattı kardeşine ki bu kadar öldürmek istiyorsun? Eger öldüreceksen neden polis oldun ki?

Yoongi: Benim kardeşim daha doğrusu ikizim vardı. Adı Yoon-hae'ydi daha doğrusu Yoon-tae'ydi bir erkek sevgilisi vardı.

Hoseok: Nasıl yani?

Yoongi: Benim kardeşim transeksüel birey oldu. Erkek olmasına rağmen kadın gibiydi o yüzden cinsiyet değiştirip kadın oldu herşey bundan sonra değişti tabi. Sevgilisi onun transeksüel olmasına dayanamadı ve onu öldürdü daha sonra ortadan kayboldu. Hiçbir polis onun yerini bulamadı sanki yer yarıldı içine girmişti. Bir süre sonra zaten ben polis oldum ama olsam bile yerini bulmadım bazen vazgeçmek istiyorum  ne yaparsam yapayım bulamayacak gibiyim.

Hoseok: İstersen bulmana yardım edebilirim ama onu öldürmeyeceksin anladın mı beni? Herşeyi adalete bırakacaksın?

Yoongi: Adalet mi? Adalete inanmıyorum ben.

Hoseok: Adalete inanmıyorsan neden polis oldun? ( Hadi açıkla bakalım neden oldun)

Yoongi cevap vermez.  O sırada  Taehyung;

Taehyung: Sevgilim?

Jimin: Efnedim taetae?

Taehyung: Bu sıralar neden dalgınsin? Neler oluyor anlatır mısın?

Jimin: Taehyung cidden ne diyeceğimi bilemiyorum .

Taehyung: Güzelim ne olduğunu anlatır mısın bana cidden senin için endişeleniyorum .

Jimin: Taehyung Meleklere inanır mısın?

Taehyung: Anlamadım ne demek istedin meleklere inanır mısın derken?

Jimin: Bildiğimiz meleklere inanır mısın? Onların yeryüzünde olduğuna filan veya başka varlıkların var olduğuna?

Taehyung: Nerden çıktı bu soru şimdi? Yoksa yine izlediğin bir dizi filmden mi etkilendin?

Jimin: Hayır.

Taehyung: O zaman niye soruyorsun?

Jimin: Soramaz mıyım sevgilim? Mesela dünya'da meleklerin,   vampirlerin hatta kurt adamların olduğunu düşünsene.

Taehyung: Düşünmeme gerek yok çünkü dünya'da böyle bişey yok sadece  film ve dizilerde olur. ( Hı hı kesin film ve dizilerde olur oldu olacak yabancı kişiler ile evlenmek de dizi ve filmlerde olsun annemin bana dediği gibi)

Jimin: Sen sordun ben cevap verdim ama sen bana inanmıyorsun herneyse ben odama çekiliyorum.

Taehyung: Odana değil odamıza çekiliyorsun.

Jimin: Artık herneyse.

Jimin ordan ayrılıp odaya geçer. O sırada telefonuna mesaj gelir.

Mesaj:

Su-hyun: Yarın buluşalım seninle

  Jimin: Neden buluşacağız?

Su-hyun: Herşeyi ögrenme vakti geldi çünkü.

Jimin: Herşeyi mi?

Su-hyun: Evet herşeyi herneyse iyi geceler civciv.

Jimin: İyi geceler

Yoon-hae ( Yoon-tae)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoon-hae ( Yoon-tae)

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin