Rüyamda sizi gordüm

46 29 0
                                    

Jimin'in kafası çok karışmıştı su-hyun dedikleri o kadar kafasını karıştırmıştı. Babasi bir şeytan'di annesi nasıl saklayabilmişti ondan akli almıyordu. Şuan evde Taehyung  ve Jungkook ile beraber film izliyorlardı arada Jimin Jungkook'a bakıp duruyordu Jungkook bunu fark eder.

Jungkook: Jimin?

Jimin: Efendim?

Jungkook: Bişey mi diyeceksin? Bana bakıp duruyorsun da

Jimin: Hayir ben bişey demeyeceğim ama senin diyeceğin bişey mi var?

Jungkook: Hayir yok

Jimin: Emin misin olmadığına? ( Yok emin degil Jungkook)

Taehyung: Çocuk eminim diyor yaa Jimin.

Jimin: Ben emin olamadım ama Jungkook bize söyleceğin bişey var mi?

Jungkook aslında rüyasında gördüğü şeyi iksine anlatmak istiyordur ama içinden bir ses bunun doğru olmadığını düşünüyordu.

Jimin: Neyi düşünüyorsun kook? Yoksa bizden sakladığın bişey var da söylemeye mi çekiniyorsun?

Taehyung: Sevgilim çocuğun diyecek bişeyi yok belli ki ama sen uzatıyorsun ne saklıyorsun diye.

Jungkook: Aslında saklamak değil de başka bişey benimki.

Jimin: Neymiş seninki?

Jungkook: Sizi rüyamda gördüm  o kadar başka bişey yok Jimin.

Taehyung: Bizi rüyanda mı gördün? Nasıl gördün rüyanda bizi?

Jungkook: Şey nasıl anlatsam ki bilemedim şimdi ben.

Taehyung: Kem küm etmeden anlatabilirsin.

Jimin: Aynen veya direk anlatabilirsin bizden ne sakladığını?

Jungkook: Saklamak değil de utanmak diyelim biz buna.

Taehyung: Daha çok merak ettim bu dediğini bizden niye utanıyorsun? Rüyanda ne gördün ki utandım?

Jungkook: Ü-üçümüz b-birlikte sevişiyorduk.

Jimin: NE YAPIYORDUK NE YAPIYORDUK ?

Taehyung: Üçümüz sevişiyormuşuz aşkım.

Jimin: Anladık onu be niye rüyanda böyle bişey gördün?

Jungkook: Bilmiyorum  Jimin hem rüyamda ne göreceğimi ben nerden bilebilirim?

Taehyung: Haklı

Jimin: Haklı  mi lan ben Jungkook'u eve aldığımda sen demedin mi evden gitsin diye şimdi de üçümüzü sevişiyorken gördü diye hakli mı kesildi başımıza?

Jungkook: Jimin bir sakin mi olsan acaba sadece bir rüya sizinle sevişecek değilim yaa.

Jimin: Ha bide sevişseydin.

Taehyung: Bebeğim abartmasan mı sadece bir rüya gerçek olacak değil ya üçümüzün birlikte olacağı.

Jimin: Şuan senin kızıp sövmen lazım ama sanki istekli gibisin üçümüzün sevişip sex yapmasına.

Taehyung: Neden olmasın?

Jimin: Aish dogru ya sen beni aldatmıştın yani üçümüzün beraber sex yapması doğal geliyor öyle mi Bay Kim Taehyung?

Taehyung: Evet seni aldatmıştım ama bu farklı bişey Jungkook bir rüya gördü diye üçümüzün birlikte olacağı yok ama sende farkındasın değil mi? Jungkook bu eve adımını bastı basalı hepimiz arasında .

Jungkook: Yani Taehyung doğru söylüyor.

Jimin: Aish siz ikiniz beni deli mi etmek istiyorsunuz?

Taehyung: Ne alaka sevgilim?

Jimin: Çok alaka Taehyung bey lan üçlü grup sex yapalım diyorsun neresi normal bunun bana söyler misin?

Jungkook: Yani normal değil tabi.

Jimin: Sen sus senin gördüğün şu rüya yüzünden tartışıyoruz aklınızdan çıkarın tamam mı? Yok üçlü sex filan anlaşıldı mı eger ikinizin ağzından bunu duyarsam  kapı dışarı ederim anladınız mı?

Taehyung: Anladık başkomutan.

Jimin: Ayrıca  bu konu bir daha açılmayacak.

Jungkook: Yes sir

Jimin  bişey demez yanlarından ayrılıp gider. O sırada Dong-wook.

Dong-wook'tan;

Herşeyi düzelttim daha doğrusu Castiel burdan göndererek herşeyi düzeltiğimi sanıyordum ama yanılmışım. Ben cennet ve Cehennem'i  yaratan ayrıca yeryüzüju yaratan kişiyim ama herşeyi sarpa sardım. Hastayım  ve öleceğim tanrılar ölmez derler ama yanılıyorlar tanrılar da ölür ama bir anka kuşu gibi geri dirilirler.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin