Kardeşlerin İhaneti

441 117 1.1K
                                    

Jungkook yine cennet'in bahçesinde geziniyordu. Cennette tek sevdiği yer bu bahçe olabilirdi. Her meleğin elbette ki cennette sevdiği yerler olabilirdi ama burası onun için ayrıydı sanki onun için yaratılmıştı.

Böyle bir yer hayal edin canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir yer hayal edin canlarım


Min-sung: Jungkook ne yapıyorsun bakalım burda?

Min-sua: Ne yapacak sung yine bahçede gezintiye çıkmış her zaman ki gibi .

Jungkook: Evet kardeşlerim her zaman ki gibi gezintiye çıktım siz niye yanıma geldiniz?

Min-sung: Kardeşimizi görmek için bir sebebimiz mi olması cas

Jungkook ( Castiel) : Yani benden haz etmediğiniz için olmalı diye düşünüyorum. 

Min-sua: Sen kardeşimizsin neden senden haz etmeyelim kardeşim.


Jungkook ( Castiel) : Onu da siz düşünün canım kardeşim.

Min-sung: Neden imalı imalı konuşuyorsun bizimle cass.

O sırada yanlarına babalari gelir ve Jungkook'un onunla gelmesini söyler. Babası onunla konuşmaya başlar.

Jungkook ( Castiel): Anlamadım baba beni yeryüzüne mi göndereceksin? Neden yeryüzüne göndereceksin beni ne yaptım?

Dong-wook : Bana mı soruyorsun ne yaptığını Castiel?

Jungkook ( Castiel) : Evet sana soruyorum ne yaptığımı? Bişey yapmadığım halde beni yeryüzüne göndermek istiyorsun?

Dong-wook: Bana yalan konuşma ne yaptığını iyi biliyorsun ve cezana katlanmak zorundasın.

Jungkook ( Castiel): Yapmadığım birşey için ceza almam çok saçma ve bu ceza da yeryüzüne gönderilmem kanatlarımdan olacağım ben.

Dong-wook : Kanatlarını bu kadar önemeseydın yapmazdın castiel.

Jungkook ( Castiel) : Ne yaptığımı dahi bilmiyorum ben ve sen yapmadığım bişey için yeryüzüne mi göndereceksin beni?

Dong-wook : Yalan söyleme bana Castiel


Jungkook ( Castiel) : Yalan söylemiyorum baba ben bugüne kadar yalan söyledim mi sana? Sana kim her bişey dediyse yalan söylemiş sana.

Dong-wook  : Buna inanacağımı mi sanıyorsun Castiel. ( En sevdiğin çocuk olmasına rağmen hala inanmıyorsun ya ona püh sana babalık)


Jungkook ( Castiel): İnanacağıni biliyorum baba ben yalan söylemem bunu senin iyi bilmen gerekiyor ama sen bana inanmak yerine bana iftira atanlara inanıyorsun ya bu yüzden de beni yeryüzüne göndermek istiyorsun ama sen neye inanmak istiyorsan inan ama ben yalan söylemiyorum sana kötü bişey yapmadım.

Babası Jungkook'a inanmaz onu sevmesine rağmen yeryüzüne göndermeye niyetlidir ve Jungkook'u yeryüzüne gönderir ve kendini bir evin önünde çıplak biçimde kanatları kırılmış bir şekilde bulur. Jungkook babasının ve kardeşlerinin yaptığı şeyden sonra yemin etmişti  cennette tekrar dönüp intikam alacaktı eğer dönebilirse.

Jungkook ( Castiel)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook ( Castiel)


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

guardianes del ángel / TEXTİNG VMİNKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin