Operasyon³

532 56 6
                                    

Slm cnm nbr UYDJDHDBEGJFBEH neyse tarihi gećmiş şakaları bırkıp yazmaya başlıyom
--------------------------------------------------------------------

Karakola geldiğimizde Lee Minho olayını incelemeye devam ettim.Bir uyuşturucu yeri olduğu söylentisi vardı Seungmin'den oranın olup olmadıģını kontrol etmesini istedim.Birkaç saatin ardından sonuçlar gelmişti o öyle bir yerin olduğunu söylemişti.Toplatıya daha yarım saat vardı ne konuşacağımı tekrar edip duruyordum.Sonra o gece geldi gözümün önüne çok ürkütücü bir geceydi nedense gözünde gözlük olmasına rağmen ona baktığını hissetmişti.Ama öldürü yada nefret  içeren bir bakış deyildi daha çok şevkat ve hoşlantı ile bakıyor gibiydi.

Odaya Felix girince düşüncelerimden ayrıldım "Selamm vasıfsız" "Felix benim bir ismim var bana şöyle şeylerle hitap etme amına koyim" " Tamam be abi nekızıyon yaw" dedi ağlamaklı bir ses tonuyla."Sen niye geldin" "Harbi ben niye geldim heh toplantı şimdi yapıcaklarmış" "Tamam çık dışarı geliyorum" "Taman sincapcık".

Toplantıya gitmek için son üstümü falan düzeltip çıkmıştım.Normal toplantılar olsaydı rahat giyinirdim ama bu seferki toplantıya müdürde gelçekti.

Toplantı kapısının önüne gelip derin bir nefes alıp içeri girmiştim.Herkeze selam verdikten sonra konuşmaya başlamıştı.

"Lee Minho 24 yaşında ailesin deki herkezi kaybetmiş bir kardeşi varmış o da kayıplarda uyuşturucu sattığı öğrenildi.Yerini basmak için dedektifler ayarladık onlarda yeni gelen Jeon Jungkook ,Kim Taehyung,Sana,Nayeon ve Jeongin le Felix"

"Efendim siz niye gelmiyorsunuz"dedi Sana

"Benim oraya baskına geleceğimi biliyorlar Sana eğer beni orda görürlerse baskın olduğunu anlarlar" ded Jisung biraz durduktan sonra konuşmaya devam etti

"Bende orda olucam ama belli etmeyeceģim Seungmin de olcak orda iki siyah maskeyle gezeceğiz dikkati üstümüze çekerek sizin girmenizi saģlıycaz"

"Operasyon şöyle olcak jungkook ve Sana eş olarak gidicekler ve orayı arşırcaklar Taehyung'la Nayeon'da aynı şekilde Jeongin le Felix te arkadaş olarak gidicekler uyuşturucuyu sattıkları yer bir otelin altında olucak dikkat ćekmemeye çalışın. Aaa birde takma isimleriniz Jungkook seninki Chaewon Sana seninki Daeun Teahyung seninki Hyunjoo Nayeon seninki Gyeonghui Jeongin seninki Mari Felix seninkide Yeun Seungmin ise Uri benimki ise Peter anlaşıldımı"

Herkez başını onaylıyınca devam etti

"Teahyung'la Neyeon önden balayı olduklarını söyleyip vip oda alcaklarda vip odalar üst ve en alt katra var o ikisi üst vip odası alvaklar kalan iki cift'te alt takini alcak Jeongin le Felix te sıradan oda alıp etrafı inceliyecek benle Seungmin'de vip oda alıp gizli yerleri araştırcaz anlamadıgınız bir yer varmı yoksa toplantı bitmiştir."

Herkez toparlanıp çıkmıştı Jisung'ta odasına inmişti toplantıda bir şeyler anlatmaktan boğazı ağrımıştı ve odadındaki koltukta uyuyup kalmıştı.

--------------------------------------------------------------------
Çok şükür bu bölümde bitti bu bölümü yazarken kitabımı okumak isteyen birisi yazdı eyer bunu görüyorsan teşekkür ederimm agagagag ćak mutluyum neyse bayyyy

--------------------------------------------------------------------Çok şükür bu bölümde bitti bu bölümü yazarken kitabımı okumak isteyen birisi yazdı eyer bunu görüyorsan teşekkür ederimm agagagag ćak mutluyum neyse bayyyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunuda atıp kaçıyomm
Oy ve yorum yapmayı unutmayınnn
410 kelime

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin