sevgili⁸

350 38 1
                                    

Selammm ben bu bölümü atarkeb siz büyük ihtimmalle okuldasınızdır neyse hadi yazmaya başlıyalımmm oy ve yorum yapın lütfennn
00000000000000000000000000000000000000

Herkez bana dönmüştü ne yapacağımı şaşırmıştı, bu manyak benden ne istiyordu, ardından tekrardan ses duyuldu.

"Hadi bebeğim buraya gelsene bak arkadaşlarımda seni bekliyor hem belki sende konuşma yaparsın utanma gel" dedi Minho, Jisung sinirden yanakları kıpkırmızı olmuştu, hızlı adımlarla sahnenin arkasına gitti, Minho'nun yanına gelince yüzüne bir tane yumruk attı, Minho kanayan dudağını tutu sonrada gülmeye başladı, oldukları yerde Minho ve kendisi vardı, ardından kanayan dudağını yalayarak konuştu Minho.

"Ooo bizim poliste yumruk atmayımı bilirmiş" dedi ve Jisung'u kendine doğru çekti, Jisung bu ani şeyle Minho'nun kucağına düştü.

"Sinirlenincede ne kadar tatlı oluyorsun dikkat et yerler" dedi, Jisung daha da sinirlenmişti onu orda öldüre bilirdim ama uğraşamadım.

"Sen gene ne saçmalıyorsun ne sevgilisinden bahsadiyorsun öyle bir seyi neden yapayim ki" dedi Jisung, ardından Minho'nun kıkırtılarının sesi geldi, sonra Minho konuşmaya başladı.

"Sen ipucuyu bulamadın bende sana sevgilim gibi davranmanı emrediyorum söylemiyorum emrediyorum ve sevgilim olarak kucağımda durman gerekiyor deyilmi"

"Sen kimsinde bana emir veriyosun lan göt"

"Aaaa insan sevgilisine göt dermi ayıp ayıp ağızına yakışmıyo ama belkide başka bişi yakışır" dedi katil, Jisung ilk başta anlamamıştı ama katilin gülüşünden anlamıştı, Jisung kalkmaya çalışmıştı ama katil onu sıkıtutuyordu, tamam kaslı fiziğide iyi ama Jisung'ta öyleydi.

"Bırak beni Seungmin merak etmiştir beni ve ayrınca bir daha sevgiliymiş şöyleymiş böyleymiş dersen seni sikerim anladınmı" katil onaylarcasına kafasını saladı, Jisung'u bırakmıştı Jisung fırsat bilip kalktı ve arkadaşlarının yanına gitti, Seungmin ne olduğunu sorunca sonra anlatırım diye geçiştirmişti, konuşma bitmişti saat yaklaşık iki buçuktu, Seungmin'le beraber kendi odalarına çıktılar, odalarına geldiklerinde Seungmin'in sorularına boğulmuştu.

"Bak Seungmin şimdi ben onun yanına gittikten sonra onunla konuştum oda dediki sadece konuşma boyunca öyle davran bende hayır dedim ve geldim" herşeyden bahsetmemiştim çünkü bir katilin kucağına oturduğumu öğrense baya bir kızardı, Seungmin kafasını tamam anlamında salladıktan sonra yattı bende kendi odama gidip yattım.
0
0
0
Uyandığımda gece 3 gibiydi Seungmin'in odasından ses gelmişti bende onu kontrol etmek için gittim, odaya varınca içeri girdim ordaydı birazda yanına yaklaşrığımda onun olmadığını fark ettim, hızlıca yorganı çekince yastıkların tek tek düzülmüş olduğunu gördüm ardından bagırma sesi, o tafa dönduğümde kırmızı saçlı bir adamın onu götürdüğünü görmüştüm ve ardından kafama yadiğim darbe ile bayılmıştım
00000000000000000000000000000000000000
Selammm gene mükemmel bir yerde bıraktım normalde yazma 11 başlamıştım aile falan işlerinde yardığım ettiğim için şimdi atmak zorunda kaldım
402 kelime diğerine göre kötü ama düzeltirimmneyse bayy

Veee bir chanmin

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin