Selam nasılsınız, bu arda yeni bir fic'e başliycamm daha adıni yada konusunu düsunmedim ama Hyunlix olcak
000000000000000000000000000000000000000(Seungmin)
Hyunjin beni öldürücekmiş gibi bakarken korkmadan edememiştim, Chan korktuğumu anlamış'ki oda Hyunjin'e aynı şekilde bakmaya başlamış. Oynu başlatması için Jeongin'i çağırmıştık.
"1,2,3, başla!" Bu dediği ile Hyunjin'i itmeye çalıştım. Ben tam düşüceğim sıra dengemi sağlayıp tekrar kalktım, ardından Hyunjin'in ayağından tutup çekince hem kendisi hemde Changbin düşünce gülmeye başladım. Çok geçmeden suyun içinden çıkmışlardı. Ben Chan'ın sırtından inip Jeongin'in yanına gittim. Benim gelmem ile bana sımsıkı sarılmıştı, bende sarılmasına karşılık verip beraber kavga eden üçlü'ye gülüyordük, çok geçmeden Changbin yanımıza gelip Jeongin'i benden ayırıp kendisi sarıldı, ben buna gülerken Chan'da yanıma gelip bana sarıldı, Hyunjin'de sarılmak için Felix'i arıyordu.
"Felix nerde" dedi bize dönerek.
"Bilmem belki lavabodadır" kafasını sallayarak lavaboya ilerledi tam gircektiki kapının önünde Felix ile çarpıştı, biz buna gülerken kendisi bize dönüp öylece bakmaya başladı, biz ne olduğunu anlamya çalışırken, kendisi Felix ile yanımıza doğru gelmeye başladı, yanımıza geldiğinde Felix'i oturtup karşıma geçti.
"Neye gülüyon sen be"
"Senin salaklığına gülüyo Hyunjin" dedi Chan, bende onu kafam ile onaylamıştım, göz devirip Felix'in yanına oturdu ve ona sarıldı, Chan'ın esnemesi ile uykusunun geldiğinu anlamıştım. Eşyalarımızı toplayıp diğerlerine görüşürüz diyip odamıza çıktık, odaya geldiğimizde üstümüzü değiştirip uyumuştuk.
(1hafta sonra)( biraz ilerletim)
(Jisung)
Bu gün Minho ile dügünümüz vardı, o kadar heycanlıydım ki odanın etrafında donüp duruyordum, içeri Minho'nun girmesi ile irkilmiştim, bana gülümseyip yanıma geldi ve sarıldı.
"Heycanlımısın"
"Çoook" bu dediğime kıkırdamıştı, bende onun kıkırdamasıyla gülmüştüm. Biraz aynadan birbirimize baktığımda onun mükemmel göründüğünü gördüm.
"Mükemmel görünüyorsun Minho"
"Sende mükemmel görünüyorsun Jisung"
"Sence Lee soy adı bana yakışıcakmı"
"Lee Jisung, benim ismime göre daha çok yakışıcak" ardından yanağıma bir öpücük kondurup kolunu kaldırdı. Bende gülümseyip bana uzattığı kola girmiştim, ardından odadan çıkıp yüzüklerin takılıcağı yere gittik (evlilik ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum o yüzden sallıyom) odadan çıktığımız zaman direk olarak salona giriyorduk, memurun olduğu yere doğru ilerlemeye başladık. Ailemden kimseyi çağırmak istememiştim. Ve Minho bana geçen gün abimin yaşadıgını ve yaptıklarını anlattı, ne kadar şok olsamda yıllardır onun katilini arıyordum ve onun böyle bir pislik olduğunu ögrenmek beni üzmüştü. Çok kafamı takmayarak memürün olduğu yere gelmiştik. Karşı karşıya geçip memurunun konuşmasını bekledik. Adam bir bana bakıp birde Minho'ya bakıp konuştu.
"Bu gün burda toplanma nedenimiz Lee Minho ile Han Jisung'un düğüdür"
"Burda bu iki iyi insanın evliliğine karşı gelen varmı" kimse ses cikamamıştı.
"O zaman susun ve bir ömür boyunca karışmayın" dedi ve Minho'ya dönüp konuştu.
"Siz Lee Minho Han Jisung'u eşiniz olarak kabül ediyormusunuz"
"Evet" ardından ban döndü.
"Siz Han Jisung Lee Minho'yu eşiniz olarak kabül ediyormusunuz"
"Evet"
"O zaman bende sizi..., karı kaca ilan ediyorum" dediği ile Minho'ya dönmüştüm oda bana dönüp yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi. Biz bunu yaparken herkez ayağa kalkıp bizi alkışlamaya başladı. Ayrıldığımız da etrafıma bakmaya başlamıştım. Artık benim de bir ailem vardı mükemmel bir ailem...
00000000000000000000000000000000000000
467 kelime
Bu bökumü beğendinizmi
Bu arda bir bilgi Changbin'le Jeongin ikislisi tatilden 2 gün sonra evlendi
Felix ve Hyunjin bundan önceki gün evldendiler
Hadi görusürüz
Bu arada diğer bölüm final haberiniz olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
turn on the lihgts
Fantasyruh eşlerinin aynı gözrengine sahip olduğu bir dünya ve 4 komiser ve onlara takıntılı olan 4 seri katil. smut içerir