babacığım²¹

258 18 2
                                    

Selamm napıyonuzzz aslında smut yazmayı düşünüyom eğer yazarsam oraya işaret koyarıma
000000000000000000000000000000000000000
(Felix)

Hyunjin'den önce uyanmıştım, bunu fırsat bilip yüzünü inceliyordum, bir anda gözünü açınca şaşırmıştım, gene lens takmıştı ama çok umrsamayarak ona bakmaya devam ettim, bir anda kollarını belime sardı ve kafasını boynuma gömdü, bende ona sarılıp gözlerimi tekrar kapattım, tam uykuya dalıcakken uykumu bozan Jisung'un bagırmadıydı.

"Hayırsızlar kalkın yemek hazır"

"Tamam geliyoruz"

"Acele edin yoksa hepsini yerim"dedi, arkasından göz devirip üstümü değiştirmek için kalktım ama Hyunjin'in kolu yüzünden kalkamıyordum.

"Beni bırakta üstümü değiştiriyim" dedim.

"Boşver gitmiyelim biraz daha uyuyalım"

"Ama eve gitmemiz gerek" bir şekilde kolarından kurtulup ayağa kalkmıştım üstümü değiştirip aşagıya inmiştim ardından ise Hyunjin geldi ve hep beraber yemek yedik, yemeğimizi yerken Minho hyung bir anda konuştu.

"Felix bir ara özel olarak konuşubilirmiyiz"

"Olur ama neden"

"Sonra anlatırım" onu kafamla onaylayıp yemek yemeye devam ettim, yemek bitince Minho hyung ile konuşmak için onların odasına çıktık, Minho hyung ciddileşerek konuştu.

"Felix sana söyliyeceğim şeyleri lütfen Jisung'a söyleme onun endişelenmesini istemiyorum" dedi, onu kafamla onayladım.

"Minjun yaşıyo"

"nE!?"

"Evet ama konu bu değil, konu şu Minjun eskiden Seungmin'e tecavüz etmişti ve..." biraz duraksıyıp tekrar konuştu.

"Şimdiki hedefi senle Jisung"

"Ne!, o adam Seungmin'e tecavüzmü etti"

"Evet"

"Piçe bak, bir şey sorucam beni geçtim neden Jisung'a bulaşıyo o onun kardeşi"

"Aslında öz değil"

"He!?"

"Evet Jisung başka aileden geliyor"

"4.şok geliyor, beki bunu başka kim biliyor"

"Hyunjin ve Jisung dışında herkez"

"Minho hyung bunu Jisung'a söylemeliyiz"

"Olmaz Felix eğer o öğrenirse işler daha kötü olur" onu kafamla onayladım.

"Felix sana bir şey daha söyliyecem, Minjun'u biz öldürmeye çalıştık"

"NE"

"Bak ğeçerli bir nedeni vardı, eğer bunu yapmasıydık hepiniz tehlikede olurdunuz"

"Ne tehlikesi"

"Anlatamayacağım kadar çok fazla tehlike"

"Minho hyung o zaman napıcaksınız tekrardanmı öldürceksiniz"

"Başka yapıcak bir şeymi var Felix yapmak zorundayız, yapmasak sen, Seungmin, Jisung, Jeongin, hepimizi öldürebiliriz"

"Peki aklınızda bir plan falan varmı"

"Aslında var ama işe yararmı bilmiyoruz"

"Neymiş o plan" dedim, Minho hyung bana herşeyi anlatıp Jisung'un yanına gitti, bende biraz daha düşünüp Hyunjin'in yanına gittim, ardından ise eve gittik, eve geldiğimizde Minho'nun söylediklerini ona da söyledim.

"Peki ne zaman olucak"

"Bilmiyorum Minho hyung kesin bir bilgi vermedi" dedim oda beni kafasıyla onayladı, ardından ise sedece boş boş oturduk

(Minho)

Felix'ler gideli 1 saat falan olmuştu ve şu anda Jisung kafası benim ayağımın üstünde olucak şekilde uyuyordu, o kadar güzel uyuyorduki onu burda yiyebilirim, aslında yapıcamda sadece uyanmasını beklemeliyim, ben bunları düşünürken Jisung uyanmıştı, kafasını kadırıp bana uzun süre baktı ardından ise yüzünü bana yaklaştırdı.

"Gene neden lens taktın yaa"

"Gözlerime aşık olma diye taktım"

"Pftt benmi senin gözlerine aşık olucam, sen bir hastaneye görün bence"

"Görücez" dedim, tekrardan bakışmaya başladık, onun o güzel gözlerine baktım, ardından biraz daha yaklaştım, artık nefesi yüzüme değiyordu, onu belinden tutup kendime yaklaştırdım, artık burunlarımız değicekti, tam ben hareket edicek'ken dudaklarıma atıldı, hafif sırıtıp onu kacağıma aldım, sert ve vahşi bir şekilde öpüşüyorduk.

(🛑🛑)

Nefesn nefese kalınca ayrıldık ardından onunla beraber ayağıya kaltım düşmemek için bana tutundu komidenin içinden bir tane kondom aldım(kandom'mu yoksa kondom'mu hiç bir fikrim yoh o yüzden her hangi hir tanesini yazdık) ve odamıza çıktım, Jisung'u yüzü yastığa bakıcak şekilde koydum ve onu soymaya başladım, kayganlaştırıcı olmadığı için biraz daha uzun sürüceki, iki parmağımı Jisung'un ağazına soktum ne yapmak istediğimi anlayıp parmaklarımı emmeye başladı, yeterince ıslandıktan sonra iki parmağımı onun deliğine gönderdim, yastıktan dolayı boğuk bir inleme çıkarmıştı, parmaklarımla gel git yapmaya başlamıştım, bir süre yaptıktan sonra makas hareketii yapmaya başladım, yeterince genişleyince üstümdekileri çıkartım preverfatif'i taktım, hiç beklemden Jisung'un içine girmiştim, ben o zevkle gülerken o çarşafı yırtıcak kadar çekiyordu, gel git yapmaya başlıyınca çığlık inleme karşık bir şeklde inliyordu, ağlamklı bir ses tonuyla konuştu.

"Minho- ahh biraz y- yavaş ol- hmm canım acıyor"

"Hayır hayır bana yatakta Minho demek yok güzelim bana burda babacığım de, şimdi dediğimi yapıp tekrardan yalvar" bunları derken daha çok hızlanıyordum.

"Babacığım- ahhh lüt- lütfen yavaşlsrmısın canım çok acıyor"

"Hayır" dedim ve daha çok hızlandım.

"Ne- ahh yavaşla!" O bagırırken ben daha çok hızlanıyordum, bir dürtü üzerine onu bana bakıcak şekilde çevirdim, ağlıyordu, onun bu haline sırıtıp daha hızlandım, ardından ise boynuna yaklaştım ve kendime ait izler bırakmayaa başladım, ben bunları yaparken oda kollarını belime doladı ve tırnaklarını geçirmeye başladı, geleceğimi anlayınca daha hızlandım.

"Minho- mmh geleceğim" dedi Jisung, dudağına yaklaşıp öpüşmeye başladık, ardından ise o karnına hende onun içinde boşaldım, ardından ise prezerfetif'i çıkartıp yenisini tahtım, o ise bana şaşkın gözlerle bakıyordu.

"Bir tur dahamı!?"

"Evet kedicik seni bu gece rahat bırakmayacağım" dedim ve tekrar içine girdim, dediğim gibi bütün gece yapmıştık, olacaklardan habersiz tüm gece yapmıştık.
(⬜⬜)
0000000000000000000000000000000000000
Evet yoklüğumda atmadığım bölümün bir tanesini attım
Artık konu bulamayınca smut yazmaya başlsdı amk neyse diğer bölümü bir kaç ekleme yapıp atarım görüşürüzzz

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin