zarf⁵

390 43 6
                                    

Yazar bu bölümü flower dinleyerek yazıyordur.

Geç yazdığım için üzgünüm düzgün bir konu bulamadım ama yinede yazıcağım neyse görüşürüzzz oy ve yorum yapın lütfenn
-------------------------------------------------------------------
Öylece durmayı bırakıp valizimi hazırlamaya başladım. Orda 1 hafta kalcaktık. Valizi hallettikten sonra ipucuyu bulmaya başladım.

1 saatin arsındam hayla bulamamıştım neydi bunun cevabı diye geçirdim içimden

Yok olmuyordu bulamıyordu. En sonunda bes edip uyudum.
0
0
0
Sabıhın 6 sıydı hızlıco üzerimi hiyondim çok dikkat ćekmemem içi siyah şapka ve makede takmıştım.

Üstümü giyindikten sonra kahvaltı etmem içi aşagıya indim. Yemeğimi bitirdikten sonra Seungmin'i bekledim. Geldiğinde arabaya binip yola koyulduk. Yaklaşık 4 saat süren yolculukla otele doğru ilerledik. Otle giril oda anahtarlarımız alıp çıktık. Operasyona yarın başliycaktık şimdilik araştırma yapcaktık. Aşģıya inip gezmeye başladık. Bir oda bulmuştuk odaya girip bakmaya başladım. Bir kutu buldum teltokayla açıkabilirdi Seungminden kafasın daki teltokayı istedim. Verdiģknde kutuyu hızlıca açtım içinde zarf vardı zarfı alıp bakıcakken ses duyduk ve hemen saklandık. Gelenler burda kalcak kişilerdi. Odasına sadece üstünü degiştirmeye gelmişti. O gittiģinden emin olduktan sonra bizde gittik. Odamıza gelince zarfı açıp baktım. Gördüğüm şehle gözlerimden yaşlar aktı.
-------------------------------------------------------------------
Üzgünüm bu gün hevesim pek yoktu o yüzden az yazdım belki yarınki bölüm dahabiui olur neyse gorüşürüzzz

-------------------------------------------------------------------Üzgünüm bu gün hevesim pek yoktu o yüzden az yazdım belki yarınki bölüm dahabiui olur neyse gorüşürüzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alın size minsung
197 kelime

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin