Selamm hava çokk sıcakk ölüyorummm ühüü 30 dereceeeee havuzda yokki gidelim, neyse benim hiç arkadaşım yok eğer benimle konuşmak isyerseniz instagramdan yazabilirsiniz neyse başlayakk haa bu arada smut yazabilirim
000000000000000000000000000000000
000000
(Hyunjin)"Şimdi beni dinle Hyunjin buraya gelmeniz için 1 saatiniz var eğer gelmeseniz bu ğüzel çocuk benim olcak"
"Ona elini sürersen seni öldürürüm" dedim ve telefon suratıma kapandı, sinirden ağlamaya başladım, Jisunf yanıma oturdu ve konuştu.
"Tamam buluruz be ne ağlıyon" dedi, ona dönüp uzun süre baktım, neden hiç korkmuyordu.
"Nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun en yakın arkadaşın kaçırılmış ve senin umrunda değil"
"Sen Felix'i hafife aldın Hyunjin, neyse hadi kalkın gidip alalım onu, sana konum attılarmı" dedi ve anında telefonuma mesaj geldi.
Bilinmeyen numara//Hyunjin
Bilinmeyen numara
Konum📌
Buraya gel eğer gelmessen
Biricik sevgiline bay bay deHyunjin
Tamam geliyorum
Ama eğer ona bir şey olursa seni öldürürümYazdığım sıra kapı çaldı, Jisung hızlı bir şekilde kapıya yöneldi, gelen kişi'ler Changbin'ler di, Jisung onları hızlıca içeri alıp salona getirdi, beni görünce ne olduğunu anladılar.
"Felix'i kaçırmışlar" dedi Jisung
"Belli oluyor" dedi Jeongin, tanrım nasıl bu kadar sakinler.
"Siz nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsunuz"
"Alıştık"
"Konum attılarmı" dedi Jisung, kafamla onayladım.
"Eee kalk o zaman neyi bekliyoruz"
"Arabayla gelmedim"
"Bizim arabayla gideriz" dedi Chan
"Evet zaten bizde arabayla geldik" dedi Changbin.
"Zaten benim araba koleksiyonum var" dedi Minho, hepsini kafamla onaylayıp ayağa kalktım.
"Ben Changbin'le gidyim sizde bizi takip edin" dedim ve dışarı doğru çıktık, ve arabaya bindik
"Hyung" dedi Jeongin.
"Efendim Jeongin"
"Felix hyung'a bağırdınmı"
"Biraz"
"Anladım" dedi ve önüne döndü, telefondan konumu açıp telefonu Changbin'e verdim, sürmeye başladı
0
0
0
Konumun olduğu yere geldik, ormanın içinde bir yerdeydi o yüzden araba gelemiyordu Changbin'lere burda durmalarını söyledim ve kalan yolu tek başıma gittim, nolur nolmaz yanımda susturucu getirmiştim, az daha ilerledikten sonra karşıma tahtadan bir ev çıkmıştı, konuma bakıp dediklerin yere baktım, konum bu evi gösteriyordu, kapıyı açıp içeri girdim, her kaçırılma sahnesinde olduğu gibi bende bodruma gittim (bidrum demişken ışıl ışık'ın tünelden önce beyaz ev serisinin bodrum katını okuyun mükammel) bodrum katına ilerledikce bağırma sesleri geliyordu, kapının önüne geldiğimde bağırma sesinin kimden geldiğini anladım bu Felix'in sesiydi, hızlıca kapıyı açıp girdim, ama dayak yiyen Felix değilde onlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
turn on the lihgts
Fantasyruh eşlerinin aynı gözrengine sahip olduğu bir dünya ve 4 komiser ve onlara takıntılı olan 4 seri katil. smut içerir