Selam evet yani gün finali yazıyorum hehehe finali okumayı unutmayın haa
000000000000000000000000000000000000(2 yıl sonra)
(Jisung)
Çocuklar doğmuştu ve her birimizin mükemmel çocuklari olmuştu, Minho'lar Minjun'u bulup öldürmüşlerdi, bu sefer kesin öldürmüşlerdi. Felix bir oğlu olmuştu, her şeyi ona benzemişti hatta gülüşü bile Hyunjin ona kendi babası gibi davranıyordu üvey olduğunu hiç belli etmiyordu, göz rengi ise kırmızıydı, kırmızının muhteşem bir tonunu almıştı, ve bilmem ama belki kaderdir Felix'in oğlu ile benim oğlum ruh eşleriydi, ikisini göz rengi muhteşemdi bizim küçük bücür ise tamamen Minho'ya çekmişti, bir tanesi yetmemişti ikincisi gelmişti, Jeongin'i çocuğu ise hem ona hemde Changbin'e benziyordu, mükemmel bir kız çocuğu dünyaya getirmişlerdi göz rengi ise griydi aynı Seungmin'in çocugu gibi, Seungmin'in de güzel bir kız çocuğu olmuştu hepsi bir birinden mükemmeldi, Felix çocuklarının adını Sada koymuştu bizde Chul koymuştuk, Seungmin Insu Jeongin ise Seayoon koymuştu, mükemmel bir ailemiz vardı herkez mutluydu , şu anda dağları ve kayaların en derinliklerinde yaşıyorduk kimsenin bizi bulamayacağı bir yerde, en güzel aile ile beraber yaşıyorduk mükemmeliklerin arasında...
0000000000000000000000000000000000000000
Evet ilk yazdıgim fic bittiSizleri şunu söylemek istiyorum bunu yazarken cidden ağlamamak için zor tutuyorum kendimi, ben bu fic yazarken hasta oldum, deprasyona girdim, elimi kessem bile günlük böküm aymaya çalışmıştım, günlük atamasam bile yinede yanimda olan bir çok okuyucuma teşşekür ediyorum özellikle sen tubik en iyi destekcim sendin sen bu kitabı devam ettirmemi sağlayan kişiydin, her ne kadar kötü yazsamda yinede okudunuz ve teprik ettiniz, sizleri o kadar cok seviyorum ki anlayamazssınız, ilk başlarda bu fic'in hiç okunmayacağını düşünsemde beni yanılttınız hepinize çok ama çok seviyorum lütfen benden istediginiz son bir şey varsa yazdın o zaman son bir kez daha gorüşürüzz 👋👋👋...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
turn on the lihgts
Fantasyruh eşlerinin aynı gözrengine sahip olduğu bir dünya ve 4 komiser ve onlara takıntılı olan 4 seri katil. smut içerir