¹⁵

257 25 16
                                    

Selamm gene yazıyorum diğer bölümlerde çok hızlı yazdığım için sürekli yazım yanlışı oluyor kusura bakmayın
O zaman başlayalımm
000000000000000000000000000000000000000

(Jisung)

Uyandığımda saat gece 3'tü çok terliyordum ve yaram çok acıyodu hastane telefonu'nu alıp aradım.

"Buyrun"

"Ahh merhaba acaba hiç doktor varmı"

"Neden sormuştunuz"

"Kolumdaki yara çok acıyorda dayanamıyorum"

"Tabi hemen bir doktor yönlendiriyorum"

"Teşekkürler" dedim ve kapattım, yaklaşık 5 dakka sonra doktor gelip yarama baktı.

"İltihap çok fazla olduğu için canınız acıyor ve terlemenizin nedenide vücudunuz bu iltihabı kaldıramıyor o yüzden terleyerek atmaya çalışıyor, sık sık lavoboya gidin o şekilde daha çabuk iyileşirsiniz, şimdi bir kaç alaç sürücem canınız acıyabilir" kafamla onaylayınca ilaçları sürmeye başladı, canım ıcıyordu ama fazla değil, arasıra fazla sert basmasından geri çekiliyordum oda özür dileyerek devam ediyordu sonunda bitirince ilaçları toplayıp gitti, ara sıra dudaklarıma bakıyordu, garip adam, telefonumun çalmasıyla irkilmiştim, arayan kişi escort Minho'ydu, evet onu bu şekilde kaydettim çünkü neden olmasın, telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Selam Jisung hayla hastanedemisin"

"Evet, neden sordun"

"Hiçç sadece eğer hastanede değilsen yanıma gel diğcektim"

"1 hafta hastanedeyim kolum hayla kötüyse 2 gün fazladan kalcakmışım"

"Tamam o zaman çabuk iyileşmeye çalış seni bekliyorum" yaramaz bir tonla konuşmuştu.

"Ne?"

"Cidden çok safsın"

"Anan saf it nerem saf benim"

"Tamam o zaman görüşürüz bebeğim"

"Bana bebeğim deme lan it"

"Bayyy" yüzüme kapatmıştı, it herif işte.

( 5 gün sonra)

Her zamanki gibi öylece oturuyordum, bir anda kapı acıldı gelen Seungmin'lerdi, onları 5 gündür görmüuordum özlemiştim Felix koşarak üstüme atlamıştı.

"Jisung-ahh seni çok özledimmm"

"Ama ben özlemedim Felix şimdi kalk üstümden çok ağırsın"

"İyi be, pis herif" dedi ve kuçağımdan kalktı, diğerleri sanki bir şey saklıyormuşcasına selam verip oturdular, 5 dakka sonra Minho'lar geldi, Hepsi ğeçmiş olsun hediyesi almıs, tabi zorunlu olarak, Jeongin'le Seungmin'in bir şey sakladığını anlayıp sordum.

"Siz benden bir şeymi saklıyorsunuz"

"Yoook neden saklıyalım" gergin bir tonla söylemisti Jeongin.

"Aynen yaaa, senden ne saklıyabilirizki"

"Dökülün hemen salak değilim"

"Malesef öylesin sincap" dedi Minho

"Sen sus"

"Eee şey, bir şey oldu işte sey olanından" dedi Seungmin

"Ne oldu"

"Şey işte"

"Yaw söylesenize ne oldu"

"Hani senle bir şey konuşmuştuk ya Jisung ona benzer bir şeh" deyerek atladı Minho.

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin