piç²⁰

200 16 2
                                    

Selamm bölümü şidi atıyorum üzgünümm dün bayaa gec geldim o yüzden yetiştiremedim eğer yazabilirsem bir bölüm daha yazarım neyse bayy
000000000000000000000000000000000000000

(Jisung)

Kapıyı hızlı bir şekilde açıp adama doğru koşmaya başladım, benim ona doğru koştuğumu anlayıp hızla kaçmaya başladı, ben koştuğum sıra telefonumda sürekli çalıyordu, adam bir anda bir sokağa döndü, onun döndüğü yere doğru koştum ama gittiğimde orda olmadığını gördüm, izini kaybetmiştim, telefonum tekrar çalınca bu sefer açtım.

"JİSUNG NERDESİN"

"Bağırma Minho, ××× sokağındayım gel al"

"Ohh, tamam bekle sakın ayrılma ordan geliyorum" dedi ve kapattı, bir kaç dakika sonra Minho gelmişti arabaya binip hiç bir şey olmamış gibi süremeye başlamıştı.

"Sence o neydi" dedi Minho

"Bilmiyorum, ama bu işin içinde bir gariplik var"

"Bencede neyse hadi sür gidelim eve" brni kafasıyla onaylayıp sürmeye başladı. Eve gelince direk üstümü değiştirmek için yukarı çıktım, değiştirdikten sonra hemen olayı anlatmak için Felix'in yanına gittim, tanrıya şükür uyumamışlardı hızlıca kapıyı çaldım Felix açınca hemen odaya girdim Hyunjinde ordaydı, ona bir süre baktıktan sonra konuştum


''Dışarı çık Felix'le konuşucam, ben odadan çıkana kadar gelme'' dedim oda beni kafasıyla onaylayıp çıktı hızlıca Felix' kolundan tutup yatağa oturttum.



''Abime benzeyen birini gördüm''


''Saçmalama Jisung abin öldü, bu imkansız''


''Felix benzeyen biri dedim o demdim ama... nedense beni görünce koşmaya başladı ve bir deee adam çok fazla benziyordu yani aşırı derecede benziyordu tıpatıp aynısı''



''Jısung eminmisin hayel falan görmüş almayasın''


''Bende ilk öyle düşündüm ama Minho'ya sorunca kesin anladım''


''Yaw ama adam mezardan kalkıp dirilmedi yani cesedini tabuta koymuştum ben''


''Felix sevgilim Jisung'u alıp aşağıya gelin yemek hazır'' dedi Hyunjin


''Tamam geliyoruz'' dedi Felix ben ise hayla Hyunjin'in dediğini düşünüyordum, meraklı bir tonla konuştum.


''O sana daha yeni sevgilim'mi dedi''


''Önce :)''


''Lan ne ara sevgili oldunuz manyaklar''


''Hyunjin banyodan çıktıktan sonra yani siz gittikten yaklaşık yarım saat sonra'' kafamı sallayarak onayladım ve kalkıp kapıya ilerleledim arkamdan da Felix geliyordu ardından ise yemek yiyip odalara geçtik ve uyuduk.


(Bangchan)


Jisung'lar gittikten sonra Changbinler'le oturuyorduk ardından ise telefonum çaldı, arayan Minho'ydu telefonu açıp kulağıma getirdim

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin