odun¹⁴

275 24 21
                                    

Günahdınn normalde gece yazmayı pilanlıyordum ama çok uykum olduğu için şimdi yazıyorum neyse hadi debam edelim
000000000000000000000000000000000000000

Minho'nun arlasından baka kaldım, tam bir odun, kağıtı alıp aradım.

"Ahh Jisung senmisin"

"Evet"

"Noldu neden aradın"

"..."

"Jisung"

"Minho"

"Evet"

"Tam bir odunsun"

"Nerden çıktı şimdi bu"

"LAN BANA SANA PARA VERİYİM BENİMLE YAT DEDİ VE SONRA GİTTİN BARİ GİDERKEN BENİDE GÖTÜRSEYDİN İT"

"Ooo sen bu kadar heveslimiydin"

"Sus hastaneden çıkana kadar sakın yanıma gelme"

"Ta-" yüzüne kapatarak yatağa uzabdım gözlerimi kapattım ve anında uyudum.

(Jeongin)
Okuyucularım ilerleyen yerlerde smut olcak oraya gelince işaret
koyıcam eğer rahatsız olursanız okumayabilirsiniz

Jisung'ların yanından hızla uzaklaşırken Changbin'e bağırdım

"NEREYE GİDİYORUZ AMK"

"Gidince görürsün"

"AMK DAHA YENİ İNSANLAR ÖLDÜ NİYE KİMSE BİR ŞEY YAPMIYOR

"Alışırsın bebeğim" dedi ve polis'lerin siren sesini duyduk Jisung'ların olduğu yere bakınca hepsi bir tarafa dağılmıştı, meraklı bir tonla konuştum.

"Nereye gidiyoruz"

"Hastaneye elindeki yara çok derin dikiş atılması lazım"

"Ahh tamam hızlı olalım acıyor çünkü"

"Daha sıkı tutun o zaman" dedi ve ona daha çok sarıldım, araba'ya vardığımızda beni koltuğa koyup yüzüme yaklaştı.

"Hastaneden sonra bir kaç oyun oyniycaz" dedi ve yanımdaki şoför koltuğuna oturdu hızlı bir şekilde sürmeye başladı, hastaneye geldiğimizde Jisung'la Minho'yu gördük tam ona seslenicekken Changbin eliyle ağazımı kapattı.

"Onları boşver işimizi halledip çıkıcaz" dedi Changbin, kafamla onaylayıp doktorum yanına gittik doktor hemen uyuşturucuyu vurdu ve dikiş attı, uyandığımda hastame odasında değilde bir odadaydım, oda kırmızı ve siyahın en koyu toblarını barındırıyordu odayı izlerken elinde yemekle dolu olan bir tepsi ile Changbin girdi, tepsiyi ayaklarımız üzerine koydu ve odadan geri çıktı, yaklaşık 3 dakka sonra elinde küçük tahta bir masa ile geri geldi.

"Tepsiyi kaldırırmısın" dediģini yapıo tepsiyi kaldırdım ardından ise tahta masayı tepsinin oldiğu yere koydu, ardından ise tepsiyi elimden alıp tahta masaya koydu.

"Teşekkürler" elimi kaşığa doğru götürdüm ama Changbin benden hızlı davranarak kaşığı yemeklerden birine daldırdı ve niraz alıp bana uzattı, kafamı anlamaz bie şekilde çevirdim.

"Ne ben yedirmek istiyorum" dedi Changbin, bir kaşıga bir ona bakıyordum en sonun ağazımı açmıştım, yemeğin tadı çon güzeldi.

"Oha çok güzel kim yaptı bunu"

"Ben, onu beğemdiysen şunada bak" dedi ve başka bir yemeği ağazıma uzattı onuda hızlıca yedim, nerdeyse 3 tabak yemek yemiştim yiyemediğimide Changbin yemişti, ardından aklıma bir şey gelmişti patronu aramalıydım, Changbin'e dönüp konuştum

"Hyung telegonunu verirmisin"

"Bana Hyung deme bana sevgilimde, al" dedi göz devirerek telefonu aldım ve patronun numarasını girdim ve aradı. Telefon anında eçıldı

"Buyrun ben Yie Haru" (isim sallama)

"Ahh bay Haru benim Jeongin malesef görecv başarısız oldu"

"Evet biliyorum o yüzden kovuldunuz bu kolay görevi bile yapamıyorsanız diğerlerini masıl yapıcaksınız"

"Ne kovuluyormuyum hem ben seuldaki en iyi palislerden biriyim"

"Tek seni deģil diğer 4'de kovuyorum neyse benim işim var" dedi ve yüzümr kapattı, gözlerim dolmuştu her yeri bulanık görüyordum, ağlamaya başlamıştım, o adamı sevmesem bile işimi seviyordum, oraya girmek için çok çabalamıştım, herkez 5 çalışırken ben 7 gün çalışıyordum.

(Changbin)

Jeongin ağlamaya başliyinca ne yapıcağımı bilemedim, ona yaklaştım ve sarıldım, ahh çok güzel kokuyordu, ona bakmak için geri çekildim, onun o sarı parlak gözlerine baktım, bir anda dudaklarına yapıştım, karşılık vermeyeceğini bildiğim halde öpüyordum, ama düşündüğüm gibi olmadı karşılık vermeye başladı, kolları omuzuma dogru çıktı ve ordag birleştirdi, daha çok hızlandık, nefessiz kalıca ayrıldık.

(🛑🛑)

Üstündeki tahta sahbayı kaldırıp yere koydum ve üstüne çıktım, ilk başta krndi üstümdekileri sonra onun üstündekileri çıkardım, yanımızdaki komidenin içine nolur nolmaz diğe bir kaç şey koymuştum, kayganlaştırıcı, kandom ve ağazına takmak için tasma gibi bir şey, (adını bilmiyorum o yüzden tasma dedim) onları çıkartım komidenin üntüne koydum, ardından ise tekrar o güzel dudaklara yaklaştım, tekrar öpüşmeye başladık, diğerine göre daha sert ve hızlıydık, ağazıma metal tadı gelince dudağının kanadığını anlafım ve geri çekildim ve göğüsüne doğru gittim, bir memesini emerken bir memesinide elimle eziyordum, o güzel ağazından çıkan inlemeler nini gibi geliyordu beni aşırı tahrik ediyordu, kafamı keldırıp uzun süre ona baktım, ardından ise komidenin üstündeki tasmayı aldım ve ağazına geçirdim ve bağladım, sonrasında boxer'ını (doğru yazdım değilmi) çıkardım, iki parmağımı üzerine kayganlaştırıcı sürüp parmaklarımı onun deliğine götürdüm, ilk başta hafif bir şekilde okşadım, bunun onu deli ettiğini bikiyodumki kendisine parmaklarıma doğru bastırıyordu, bir anda parmaklarımı içine gönderince büyük bir inleme çıkardı, parmaklarımı hızlı bır şekilde ileri geri yapıyordum sonunda ise zevk noktasını buldum, bir anda telefonum çalmaya başladı, arayan kişi sinirli kedi'ydi boşverip kaldığım yerfen devam ettim, bir parmaģımı daha deliğe gönderdim ve daha da hızlandım, telefonum tekrar çaldı gene açmadım birkaç defa üst üste çaldı sonun açtım.

"Ahh Changbin napıyorsun"

"Hiçç küçük bir tilkiyi eğitiyorum" dedim ve sert bir şekilde parmaklarımı tekrar soktum, boğuk bir şekilde inledi erdından ise Minhi yüzüme kapattı, bir şey olmaz diyerek patmaklarımı çıkardım ve Jeongin'i kucagıma aldım ve boxer'ımı çıkardı, prezervatifi yırtıp peniseme geçirdim ve Jeongin'in kalçalarından tutup sert bir şekilde girdim ve suratıma doğru inledi içinde ardından ise ileri geri yapmaya başladım, ahh bu çocuk beni deli ediyor, bu sefer öpüşme başlatan o olmuştu, bir yandan öpüşürken bir yandanda ağazıma doğru inliyordu, bir kaç dakka sonra kendisi karnıma boşaldı ben ise içine boşaldım, minerallerimle dolmuş olan prezervatifi çıkartıp yenisini aldım ve kaldığımız yerden devam ettik, amacım bütün gece yapmak ve yapacağızda.

00000000000000000000000000000000000000000
Agagagag bunu benmi yazdımm aaaa çok yanlış
Üfff çok utanıyorummm neyse yeni bölüme başlayam bennn görüşürüzzz

854 kelime yeni rekorrr

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin