Selamm nasılsınızz
000000000000000000000000000000000000000(Jisung)
Kalıcağımız otele gelince hızla eşyalarımız düzenleyip aşağıya yemek yemeğe gitmiştik, aşağıya indiğimizde bizimkilerinde orada olduğunu gördük, olar bizi görmemişti, sinsice Seungmin'in arkasına geçip bağırdım.
"Böööööö!"
"Haaaaaah!" diye bağırarak sıçradı.
"Sung! Korkuttun beniii!"
"Aman be ne abarttın" dediğim de arkamdan birisi bağırması sıçramıştım.
"Böööööööööhh!"
"Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahım. Hyung napıyorsun!" Dedim bağırarak. Chan hyung'un yüzünde ise piç sırıtışı vardı. O sırıtmayı kesmeden Seungmin'i alıp oturdu, bende sinirli bir şekilde Minho'yu çekiştirerek oturdum, Minho yüzüme bakarak konuştu.
"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun" dedi ve ardından saçımı karıştırmıştı, onun bu yaptığı ile birazda olsa rahatlamıştım. Yemek'ten sonra yüzmeye gidiceğimiz için biraz fazla yemiştim, yemeğimizi bitirdikten sonra üstümüzü değiştirip otelin altındaki kapalı havuza gittik, ilk gelen biz olmuştuk, bir kaç dakika sonra Changbin ile Jeongin gelimişti, Jeongin hızla gelip bana satılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. Hamile olduğundan bu yana daha fazla yapışkandı, Felix'te aynı şekildeydi, ikiside çok fazla duygusal ve yapışkandı, Changbin gelip Minho'yla konuştu.
"Namjoon'lar da geliyor" Minho'ya anlamaz gözlerle bakarken bana bakıp konuştu.
"Bir arkadaşlarımız 7 kişi'ler" dedi, anlamışcasına kafamı salladım, ardından bir şeyin beni itmesi ile havuza düşmüştüm, havuz'dan çıktınktan sonra bana bakıp sıtıtan Chanmin ikilisini gördüm. Minho intikap amacıyla ikisini birden suya itince Chan dusmemek amacıyla Minho'ya tutunmuştu. Ben öylece üçünün düşmesini izliyordum. Yazık garibim Seungmin iki dağ ayısının altından kalmıştı. Seungmin'i iki dağ ayısından kurtarmak için yanına gidip onu ve Chan hyungu sudan çıkardım. Su çok derin değildi ama yinede boyum yetmiyordu. Bir anda suyun altına çekilmem ile şaşırmıştım, çeken kişiye baktıgimda bu kişinin Minho olduğunu gördüm. Beni belimden tutup kendine yaklaştırdı ve suyun içinde beni öptü, ben ne kadar çekilmeye çalışsamda belimdeki kollarından kurtulamıyordum bir süre sonra beni bırakınca hızla yüzeye çıktım ve derin bir nefes aldım,o ise sudan sırıtarak cıkmıştı, sinirli bir şekilde konuştum.
"Nerdeyse beni öldürüyordun aptal"
"Melekler ölmez güzelim, senin ölmen biraz zor" ona göz devirip havuzdan çıktım. Bir havluya sarılıp şezlonk'lar dan (böylemi yazılıyordu lan) birisine oturdum. Bir kaç dakika sonra Felix'le Hyunjin gelmişti. Felix koşarak bana sarılmıştı, bende onun sarılmasına karşılık vermiştim.
"Lixie havuza girmiycekmisin" dedim.
"Hayır uykum var biraz böyle yatsam yanında"
"Tamam" dedim ve ona daha çok sarıldım ve şezlonk'a yatırdım. Bir süre sonra uyuduğundan emin olunca Hyunjin'i çagırdım ve tekrardan havuza girdim, ben havuza girdidim sıra Minho yanıma gelip bana arkadan sarıldı.
"Felix seni çok seviyor"
"Evet, onunla küçüklüğümüz den bu yana arkadaşız, onu diğerleri gibi arkadaşım olarak görmüyorum onun yeri daha farklı o benim kardeşim" Minho boynuma küçük bir öpüçük kondurup kulağıma yaklaştı.
"Belkide Lexie'miz bir yiğen isteyebilir" azdırıcı bir tonla konuşmuştu, kıkırtılarını hissedebiliyordum, bende ona dönüp kulağına yaklaştım.
"Hmm, o zaman neden denemiyoruz babacık" dedi ve burnuna hifif bir şekilde vurup eşyalarımı alıp odaya çıktım. Asansöre binip kaldığımız odanın katına bastım tam kapı tam kapanacağı zaman, birisi kapıyı tutu ve içeri girdi, giren kişi Minho'ydu, gülmeme engel olamayıp kırkırdamıştım. Kapı kapanıp odamıza çıktık. Odaya girer girmez Minho beni duvar ile kendi arasında sıkıştırınca sert bir öpüsme başlattım.
000000000000000000000000000000000000000
483 kelime
Diger bölüm smut vaaarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
turn on the lihgts
Fantasyruh eşlerinin aynı gözrengine sahip olduğu bir dünya ve 4 komiser ve onlara takıntılı olan 4 seri katil. smut içerir