sicap³⁰

116 14 10
                                    

Moralim bozuldu yaaa, okduğum bir kitabı bitirdim ve şu anda boşluktayım, birisi bana fantastik minsung yada chanmin fic'i önersin lütfeeeen
0000000000000000000000000000000000000000

(Jisung)

Minho dudaklarımızı ayırmadan beni kucağına aldı ve koltuğa oturdu. Ben ona anlamaz gözlerle bakarken konuştu.

"Hep yatakta olmaz biraz da kucağımda zıpla" dedi ve ağazı ile meme uclarımı emmeye ve ısırmaya başladı, elimi ensesine götürüp kendime daha çok bastırdım. Çok geçemeden, Minho bana bakıp konuştu.

"Çocuk istermisin sicap" biraz düşündüm, eğer bunu yaparsak geri dönüşü olmayacağını biliyordum.

"Evet Minho isterim" dediğim ile dudaklarımızı tekrar buluşturdu, ama bu seferki nazikti, için aşk vardı, sevgi vardı.

(🛑🛑 evet bu kısımdan sonra smut var rahatsız olanlar bu kısmı atlayabilir)

Dayanamyıp kendimi Minho'ya bastırdım, öpüşme sırasında ağazımdan küçük bir inleme çıkmıştı, dudaklarımızı ayırdığımz sıra Minho kalçama bir şaplak atmıştı, ardında bir sırıtma, ben bu yaptığı ile gözlerimi devirmiştim. Çok geçneden Minho altımdakileri çıkartıp, iki parmağını deliğime göndermişti, parmakları ile gel git yapmaya başlamıştı, bende parmaklarının verdiği zevk ile inliyordum, deliğim yeterince genişlediği zaman Minho'da çok beklemeden altındakileri çıkartıp içime girdi, ben içimde olan doluluk ile inliyordum. Yavaş yavaş gel git yapmaya başladığı zaman telefonuma bir bildirim geldi, çok umursamayarak bende hareket etmeye başladım, yavaş yavaş başlayan hareketler daha da hızlandı. Artık o öylece duruyo ben onun üstünde zıplıyordum,  bir kaç dakika sonra boşalacağımı anldadım ve hareketlerimi daha da hızlandırdım, oda hızlanınca artık inleme yerine çığlık atıyordum. Bir süre sonra ben onun karnına oda benim içime boşalmıştı.

(⬜⬜)

Beni kucağına alarak  yatağa yatırdı ve ardından da kendisi yanıma ayatarak kafasını boynuma gömdü, onun kokusu içime çekerek konuştum

"Seni seviyorum Lee Minho"

"Bende seni seviyoeum Han Jisung" ardından uykuya dalmıştık.

(Seungmin)

Jisung ile Minho'nun gittiğini görünce kimseye bir şey demedim, havuzda Chan ile eğlenirken Felix yanıma gelip konuştu.

"Minmin Jisung nereye gitti"

"Bilmiyorum ama heralde odasına çıktılar"

"Çıktılar?"

"Minho ile beraber havuzdan çıktıklarını görmüştüm, odasına çıkmışlardım şimdi" beni kafası ile onaylayıp tekrar konuştu.

"Jisung'a yazarmısınn"

"Tamam dur telefonumu alıp geliyim" dedim ve havuzdan çıkıp çantamdan telefonumu alıp Jisung'a yazdım.

Sicapjojuk/Chan'ın köpüşü

Chan'ın köpüşü
Jisung
Nerdesin
Felix seni soruyor

"Yazdım ama daha bakmadı, sonra bakarsa yazar belki" dedim Felix'in yanına giderek, Felix kafası ile beni onaylayınca Chan'ın yanına gittim ona sarılarak konuştup.

"Deve güreşi oynayalımmıı"

"Olur ama Felix ve Jeongin hamile onlar oynayamaz"

"O zaman Changbin ile Hyunjin oynar"

"Tamam soriyim" dedi ve sesini yükselterek karşıda birbirini boğmaya çalışan ikiliye seslendi.

"Changbin'le Hyunjin, gelin deve güreşi oynayalım"

"Tamam nesine"

"Düşünmem lazım" ikili hızla yanımıza geldi, ardından da Hyunjin konuştu.

"Bence içkisine, kaybedersen bize içki ısmarlarsınız" Chan kafası ile onaylayınca Chan'ın sırtına çıkmıştım Hyunjinde Changbin'in sırtına çıktı ve oyun bu şekilde başlamıştı.

0000000000000000000000000000000000000

408 kelime
Bu bokumü beğendinizmi beğendiyseniz oy vevyirum yapın veeeee bana Chanmin yada Minsung fantastik olan bir fic önerinnnnn

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin