²⁸

141 18 13
                                    

Selam napıyonuz, bu gün sevdiğim bir okuyuycumun doğum günüü doğum günü  kutlu olsunnn
0000000000000000000000000000000000000000

(Jeongin)
(1 ay sonra)

Changbin'le dügün hazırlıklarını yapıyorduk, kır dügünu yaptığımız için pek fazla kişi çağırmadık bizimkiler ve Changbin'in bir kaç arkadaşı, herkez yavas yavas gelmeye başlamıştı, ilk önce Jisung hyung ardından Seungim hyung gelmişti, Felix hyung hayla hastanedeydi ama çımasına az kalmıştı, Jisung Felix'in hamile olduğunu biliyordu ama Hyunjin'den olmadığını bilmiyordu, Changbin'in çağırdığı arkadaşları ise Taehyung, Namjoon, Jin, Yoongi, Jimsin, Hoseok ve Jungkook, onlarda yavaş yavaş gelince düğüne başladık. Yaklasik 2 saat süren düğün bittiğinde bizimkilerle birlikte hastaneye Felix'i görmeye gittik, ikimizinde karnı yeterince belirgindi, Felix hyung'a sıkıca sarıldıktan sonra diğer'leride tek tek sarılmıştı, biraz sohbet ettiktwn sonra isminin Namjoon olduğunu bildiğim adam içeri girip Felix'in sağlık durumuna baktı.

"1 haftaya yakn taburcu olabilirsiniz" dedi ve gitti, ben ona arkadan öylece bakarken Changbin yanima gelip vana arkadan sarılmıştı, bende ona dönüp yanağına bir buse kondurdum, gülümseyip kafasını boynuma gömdü.

(Jisung)

Jeongim ve Chanbin ikilisinin tatlılığını izliyordum. Bu aralar Minho ile daha çok yakınlaşmıştık, aniden aklıma gelen bir fikir ile bizimkilere sordum.

"Tatile gidelimmi"

"Gidelimde Felix'le Hyunjin nasil gelicek" dedi Cham

"Taburcu oldukta sonra zaten"

"Olur neden gitmeyelim" dedi Felix gülerek ona sarılınca oda bana sarıldı, kafamı çevirip Seungmin'e baktığımda oda başını onaylarcasına salladı son olarak Jeongin'e baktığımda eli ile Changbin'i gösterdi, bu seferde Chanbin'e baktığımda oda başı ile onaylamıştı, sevinçten hopluyordum, Minno bu halime gülüyordu, ona baktığımda bana göz kırpmıştı, utanıp eski yerime geçince bir sesizlik çöktü, bu sesizliği bozan ben oldum.

"Neden hepniz lens takıyorsunuz siz haric Chan hyung'la Minho"

"Bilmirum eğlencesine" dedi Hyunjin (uykum var yaaa) bir sürw daha oturduktan sonra evlere dağıldık. Eve geldiğimiz gibi kendimo koltuğ attım, Minho'da kafasını benim bacağıma koydu, bir süre sonea ikimizde uykuya daldık.

(1 hafta sonra ( bence biraz hızlandıalım))

Felix bu gün yaburcu oluyordu ve tatile gotceğimiz için haycanlıydım, hızla ayağa kalkıp duş aldım ve valizimi hazırlamaya vaşladm, ben valizimi hazırlaeken belimde iki cift kol sarıldı, hafif sırıtıp Minho'nun yanağına bir öpüçük konurdum, ardı dan ise

"Sende valizlerini hazılra 20 dakiya gelirlwr onlar" beni kafasıyla onaylayınca, valizi hazırlamaya devam ettim, işler bitince valizleri alip aşağıya indim ve Seungmin'leri belkedik, arba iki farkli olucaktı birisi Mimho gilin diğeri ise bizim, yol byu uyuduktan donr atrafa bir goz attım çok güzel her tarafta çiçek vardı. Herkez yerleşmek için vLizlwrini alip odalarina yerleşti ve asgıya olduģmuz yere tekrar geldik, oyun oynyacaktık bir sure oyun oyndüktN sonra odalarıma geçtik ve uyuduk
0000000000000000000000000000000000000
402 hiç düzenleme yapicak halim yok sabah annem yüzünden calısıyom eve gelnicede temiz'lik falan yapmam herwkiyor o yuzden kotu oldu kusura vakmayinn

turn on the lihgtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin