Zastanawiam się czy ona wie, ile o niej myślę.
Zawsze jest moją pierwszą myślą po przebudzeniu i ostatnią przed pójściem spać.
Zastanawiam się czy ona wie, jak bardzo siedzi w moich myślach przez cały dzień, każdego dnia.
Jest specjalna część mojego mózgu, która jest jej poświęcona. Tyle o niej myślę.
Zastanawiam się czy ona wie, jak niewyobrażalnie piękna jest.
Jest tak piękna bez wysiłku. Nawet nie wiem jak ją opisać.
Zastanawiam się czy ona wie, jak bardzo tęsknię za widywaniem się z nią kiedy nie ma szkoły.
Widujemy się głównie w dni szkolne i nawet to mi nie wystarcza.
Zastanawiam się czy ona wie, jak łatwo może sprawić, że się uśmiechnę.
Z jej uroczym, małym konkurencyjnym nastawieniem łatwo wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Lub kiedy jest głęboko zamyślona, żartuje ze swoimi przyjaciółmi, kiedy jest skupiona na zdobyciu pierwszego miejsca. Wszystko co robi, natychmiast wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Zastanawiam się czy ona wie, że jednym spojrzeniem może wprawić moje serce w szał.
Za każdym razem kiedy nasze oczy się spotykają, moje serce zaczyna dziko bić. Nie mogę tego kontrolować, nigdy nie byłem w stanie.
Zastanawiam się czy ona wie, że jest idealna taka, jaka jest.
Ona nie musi się starać. Mogłaby przyjść do szkoły w podartych spodniach, z dziurami w szortach, z włosami jak ptasie gniazdo, z worami pod oczami lub śmierdzącym oddechem, ale i tak uznałbym ją za najpiękniejszą dziewczynę jaką kiedykolwiek widziałem.
Zastanawiam się, czy ona myśli o mnie tak, jak ja myślę o niej.
Czy kiedykolwiek widziała we mnie kogoś więcej a nie tylko chłopaka ze szkoły? Czy może widziała we mnie kogoś, kto może być kimś więcej?
Zastanawiam się czy ona wie, że jej śmiech może rozjaśnić cały świat.
Jej śmiech. Ten śmiech. Powinien być nielegalny.
Zastanawiam się czy ona wie, że oddałbym za nią wszystko.
Wszystko. Byłbym pierwszym, który byłby przy niej.
Zastanawiam się czy ona wie, że nie ma nic, czego bym dla niej nie zrobił.
Pstryknięciem palca powala mnie na kolana. Owinęła mnie sobie wokół palca, czy ona wie? Czy ona wie, że mi z tym dobrze?
Park Miyoung, czy wiesz, że jestem w tobie zakochany?
rozdział trzynasty- specjalny rozdział
ksjshwmyślicie że to był jungkook czy taehyung?
CZYTASZ
in time* j.jungkook
Novela Juvenilpani „drugie miejsce" jest wyraźnie na drugim miejscu kiedy uświadomi sobie że jej „rywal" z dzieciństwa był w niej zakochany przez cały tan czas. *inspirowane anime „special a" *ff o jungkooku ft. tae *start: 12 maja 2018 *koniec: 12 luty 2019...