4

4.3K 135 24
                                    

Pusat salona girdiğinde yüzüme bile bakmadan pusetin içinde etrafı inceleyen Mina'yı öpüp elini tuttu. Büşra ile Pusat'a bakarken Büşra bana dönüp ellerimi tuttu.

"Görüşürüz babacım."Mina nın yanağından öpüp iç çektiğinde yüzüme bile bakmadan konuştu." Geç gelicem bir şey olursa ara" Ayağa kalkıp salondan çıktığında başımı eğip arkama yaslandım. Dış kapının seside duyulduğunda Büşra iç çekti.

"Aptal herif..."diye mırıldandı Büşra." Üzülme kuşum lütfen. "Başımı olumlu anlamda sallasamda burnumu çekip Mina'ya baktım. Pusette şaşkınca etrafı inceliyordu.
"Of ya sizin küslüğünüzde çekilmiyor ergen ergen..." Omuz silktim. "Şimdi nolucak?"

"Mina biraz daha büyüsün işte Halamlarda Mina'yı bir ziyarete gelsin... Sonra boşanma işlemlerini başlatıcam." Elimi ovaladı.

"Güzelim bir daha mı düşünsen?" Başımı iki yana salladım.

"Eminim ben Büşra." Burnumu peçete ile silip devam ettim. "Olmuyor yapamıyoruz" İç çekti. Büşra yavaşça Mina'yı kucağına alıp arkasına yaslandığında gülümseyip onlara baktım. "Melih de çocuk istiyor" dediği an kıkırdadım.

"Şaka bir yana sana anne olmak çok yakışır Büşra..." Burun kıvırdı.

"Ben bakamam, baksana çok küçük elleri falan." Başımı sallayıp Mina nın elini tuttum. "Şanslısın kızına anlatıcaksın dertlerini." dediğinde yutkundum.

"Kızım... Onu bu hayatı yaşatıcağım için kendimi çok kötü hissediyorum Büşra. Güzel bir anne olamadım..." Hızla başını salladı.

"Hayır sen hayatımda gördüğüm en güzel annesin!" Gülümsedim. "Bak tek sorun Pusat ise bir şans daha verebilirsin... Beste bak canım..."Mina'yı geri pusetine koyup bana döndü." O adam seni seviyor gözlerinden görüyorum. Sende onu... Bir şans daha verebilirsiniz birbirinize. "İç çektim.

"Ya olmassa?" Ofladı.

"Beste sen denemeden 'ya olmazsa' diyorsun! Dene eğer olmuyorsa ben arkandayım avukatında olurum boşanırsın! Ama en azından kızın için bir şans daha ver o adama lütfen Beste." Mina'ya baktım. O kadar masumduki boş boş etrafa bakıyordu. "Eğer olmazsa boşanırsın hepsi bu..."

"Bilmiyorum Büşra... Çok değişti Pusat."

"Ona bakarsakda sen değiştin ama değişmeni önemsemeden seni seviyor o adam!" Yutkundum. "Bak şörle yapalım; Mina'yı süslendir şimdi atla taksiye şirkete hem şu şirket ortamınıda gör biraz... Mina'yı getirme bahanesi sende yakınlaşırsın zaten şans dediğin verilir işlenmesi uzun sürer. Ne dersin?"

Ne demeliydim? Bir şans vermelimiydim?

"Tamam." dedim biranda "Denemekten zarar gelmez..."

"Süperr! Kal kız Mina süsleniceksin!" Gülümseyip ayağa kalktığımızda eğilip Mina'yı kucağıma aldım. "Ben süsliyim mii?"

"Süsle Büşra, süsle..." Gülerek üst kata çıktığımızda Mina nın odasına girdik.

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bizim BebeğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin