7

4K 114 4
                                    

"Sonuçta Mina bizim geçirdiğimiz bir gece ile ortaya çıktı ya, çocuk kendinden olmadı sonuçta!" Pusat'ın dediğine göz devirirken iç çekip fırından pizzayı çıkardım. "Hak versene Beste, yalan mı?" Mina, Pusat'ın kucağında heyecan çığlıkları atarken gülümseyip Mina nın yanağından öptüm. "Beste?"

"Ne var Pusat, ne?" Elimdeki fırın eldivenini çıkartıp ona döndüm. "Bak yemin ediyorum kucağındaki çocuktan farkın yok! Peşimde dolaşma küçük çocuklar gibi!" Mina'yı pusetine koyup tekrar bana döndüğünde Mina ufak bir çığlık daha attı.

"Sen bana mı çocuk diyorsun?" Gülüp başımı salladığımda devam ettim.

"Çocuksun işte!" İstemeden gülümsemediğimde oda gülümsedim.

"Belki sadece sana öyleyim?" Kaşlarımı çattığım sırada belimden tutup kendine çekmesi bir oldu. Kolları belimi kavrarken ellerimi omuzlarına yerleştirdim. Yüzümüz daha yakındı şuan. "Çocuk muyum ben?" diye mırıldandığında gözleri dudaklarıma odaklandı.

"Hı hı..." Mina bir çığlık daha attığında ona bakmak yerine güldük sadece.

"Bir çocuk daha istiyorum." Gözlerim fal taşı gibi açılırken geri ittirdim Pusat'ı.

"Oha oha, oha!" Bedenlerimiz birbirinden ayrılırken bu halime güldü. "Pusat işine git Allah aşkına!"

"Mina da istiyor yalnız," derken Mina'ya baktı. "İstiyor musun babacım?" Mina çığlık atarken sırıtıp geri bana döndü.

"Birbirimize bir şans verelim dediysem çocuk yapalım demedim, Pusat! Yavaş ol biraz! Hem daha haftalık olan çocuğun duruyor, bak çok tatlı." Mina'yı gözterip çekmeceden çıkardığım bıcak ile pizzaları dilimlemeye başladım.

"Tamam, şaka yaptım zaten..." İmalı sesiyle Mina'yı geri kucağına aldı. "Bu kız çok güzel."derken Mina'yı kasteddi.

"Erkekler peşinde koşucak kızımın." dediğimde Pusat'ın gözleri irileşti.

"Yok daha neler Beste!" Kahkaha atıp ikisine döndüm. "Oldu olacak üç yaşında evlensin! Hayatta!"

"Öyle diyince olmuyor Pusat bey, aşk bu olursa sen durduramazsın!" İç çekti.

"İstemiyorum Beste uzatma!" Erkeksi sesiyle bunu söylediğinde ne kadar ciddi olduğunu anladım.

"Sen baya ciddisin?" Başını salladı. "Benimde peşimde çok erkek koştu ama bak ben birini seçtim." dediğimde yine İç çekti.

"Aynı şey değil yalnız, ben sana bakanlara baban yerine dövüyordum zaten." Kaşlarımı çattım. "Şimdi kızıma bakanlara da sıra, gerçi hala sana bakıpta gözünü oymadıklarım var..." Gülümseyip pizza dilimini elime alıp Pusat'ın ağzına uzattım. Bir ısırık alıp Mina nın yanağından öptü. Ufak bir dilimde ben ısırdığımda Mina nın yanağından öptüm.

Pusat ile aynanda birbirimize dönüp konuştuk. "Mina daha tatlı!" İkimizde gülerken Mina da çığlık attı. "Yerim seni ha!" Pusat, Mina nın iki yanağındanda öptüğünde Mina'yı kucağıma alıp iç çektim. "Vedalaşma vakti..." derken Pusat'a el sallayıp dudak büzdüm.

"Görüşürüz güzellerim!" Mina nın alnından öpüp benimde alnımdan öptüğünde içim hoş olmuştu. "Bir şey olursa-"

"Seni arıyoruz babası!" diyip güldüm.

"Şirkette işler yoğun değil gelirim akşam olmadan." Başımı olumlu veya anlamda salladım. Pusat gülümseyip mutfaktan çıktığından hemen sonra dış kapı seside duyuldu.

"Evet Mina'm yalnız kaldık, anne kız parti yapalım!" Mina küçük dudaklarını boynuma koyduğunda güldüm. "Parti yapamicaz herhalde çünkü uykun var." Mina ile odaya çıktığımda hızla uyumasını sağlayıp Büşra'yı aradım. "Alo, kuşum?" diye konuştu benden önce.

"Büşra ya müsaitsen bize gel canım sıkıldı... Konuşalım?"

"On, on beş dakikaya oradayım tatlım öptüm bay." Gülümseyip telefonu kapattığımda masaya koymadan telefon çaldı. İç çekip açtım. "Buyrun Ahmet bey?"

"Sen nerdesin Beste! Hamilelik için aldığın izin bitti işinin başına dön!" Göz devirdim görmiyeceği için.

"Bitmedi ki daha üç ay var?" Telefonda olan hareketlenme sonrası konuştu.

"Bana bak Beste, yarın iş yerinde oluyorsun yok bitiririm seni!" Telefonu yüzüme kapattığında umursamadan masaya bırakıp yatağa oturdum. Aklıma gelen şey ile tekrar telefonumu alıp Pusat'ı aradım. İkinci çalışta açtı.

"Söyle güzeli-"

"Tatlı, gelirken tatlı al!" Bir iki saniyelik sessizlikten sonra konuştu.

"Bu kadar hızlı söylemeni beklemiyordum Beste, neyse gelmemi bekleyemezsin sen yollarım eve?"

"Anlaştık öptüm bay!" Telefonu yüzüne kapatıp yatağa uzandım. Karnım ağrıyordu. Mina'ya hamile olduğum süre boyunca ne güzeldi hiç regl olmuyordum.

~

"İşte birbirimize bir şans verelim en azından kızımız için boşanmayalım dedik ve davayı erteledik." dediğimde Büşra sevinçten ellerini çırptı. Bir yandan Pusat'ın gönderdiği tatlıları 'gömüyorduk' bir yandan önümüzdeki pusette olan Mina'yı seviyorduk.

"Ay çok mutlu oldum! Benden söylemesi siz eskisi gibi olursunuz hatta ikinci çocukta gelir!" Büşra nın koluna vurup susmasını sağladım.

"Her kes ikinci çocuk diyor yeter! Mina daha doğalı haftalar oldu ne meraklısınız hem Büşra madem çocuk istiyorsun sen yap!" Dudak büzdü.

"Melih daha istemiyor ki!" Küçük çocuklar gibi arkasına yaslandında iç çekip güldüm. "Hem biz daha nişanlıyız Beste."

"Anne baba da olursunuz dert etme..." Çikolatalı pastamdan bir çatal daha aldım.

"Ayrıca ben her kes değilim kuşum! Ben ikinci çocuğunuzda olur diyorsam olur!"Göz devirdim.

"Belli olmaz belki olur belki olmaz, bilemeyiz..." Eğilim Mina'yı öptüm. "Hem şuan sadece kızıma odaklanmak istiyorum," derken Büşra'ya döndüm. "Birde Pusat'a, ailem sonuçta onlar... Bu hayatta sahip olduğum tek şey ikisi."

"Aynen öyle!"

"Ay Büşra senide çok seviyorum varya iyi varsın!" derken boynuna atladım.

"İyiki varım ben, İyiki ben ya!" Geri çekilip burun kıvırdım.

"Kiralık Aşkta ki Koray'a benziyorsun Büşra!" Pasta tabağını geri elime aldığımda saçını geri savurdu.

"Koriş o aşkım." İkimizde kahkaha atıp Mina'ya döndük. "Minoş buda!" Gülerek onları izledim.

Sanırım her şey yoluna giriyordu...














Giricek mi görücez hihi şaka şaka

Öpüldünüz bbyslar

Bizim BebeğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin