Helollolollo
Bu gün değil her yorgun biri olarak uyandım sonunda. Cidden bütün gün uyuyorum ölücem....
Ben bir video izledim ve acayip güzeldi yani anlatamayacağım kadar güzel bir dans sahnesi vardı. Hayran kaldım ya...
Ve benim şuan o dansı yazabileceğim tek kurgum bu. Başka kurgum yok. Bu yüzden bu kurgumda yazıyorum👏👏👏👏
Videoda dansı yapan çift o kadar kusursuz yapmışlarki... Hatta bildiğime göre çok eski ve çoğunun bilmediği bir dans yani şimdi şöyle bu dansı bir kitaptada okudum ve okuduğum kitap fantastikdi. Çok karışık bir dans ama bu bölüm değil bir sonraki bölümde görüceksiniz dansı.
İyi okumalarrr. :)
-
"Ellerim tombik-tombik! Kirlenince çok komik, kirli eller sevilmez. Güzelliği görülmez!" Kafamı geriye atarak büyük bir kahkaha attım. Pusat gülerek göz devirdiğinde bana döndü. "Ne ya!"
"Aşkım o anlamaz daha şarkılardan hem sen nerden biliyorsun o şarkıyı?" Önce Mina'ya sonra bana baktı.
"Birincisi Mina bu şarkıyı çok seviyor, ikincisi; sen bana aşkım mı dedin?" Kıkırdayıp sofraya son kez baktığımda Pusat arkamdan sarılarak boynumu defalarca öptü. Gıdıklanarak kıvrılanırken başımı geriye atıp boynumun açığa çıkmasını sağladım. Kendimden keçmiştim sanırım.
Gözlerim tutkuyla açılıp kapanırken bedenim ona dahada sokuluyordu. Bian kendime gelip kabarıp inen ğöğsümü durdurmaya çalıştım. "Şuan olmaz..." diye mırıldandım.
"Geçende olmaz dedin." dediğinde daha tutkulu öpücükler bırakıyordu.
"Şuan cidden olmaz Pusat." İç çekip arkamı döndüğümde gülümseyip saçımı okşadı. Yüzü yüzüme daha yakınken önce Mina nın çığlığı sonra zil sesiyle iç çekip ikimizde geri çekildik. "Sonra istediğimi alırım." dediğinde gülüp kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı güler yüzle açarken Pusat da arkamda durduğuna emindim. "Hoşgeldiniz!"
"Hoşbulduk!" Amca ve yengem gülerek içeri girdiğinde kapıyı kapatıp önce amcama sonra yengeme sarıldım. Amcam içeri doğru giderken Pusat'ın omzuna iki defa sanki öğüt verir gibi vurdu. "Naber damat?"
"İyi, siz?" Amcam başıyla iyi olduğunu işaret ederek içeri geçerken tesbihini sallamayı ihmal etmedi. Yengemede güler yüzle içeri girerken Pusat bana yaklaşıp fısıldadı. "Elimin altında kalır bu adam..." İç çekip yanağını okşadığımda yavaş adımlarla içeri geçtik.
Amcam Bilal yani kendisi öz amcam olmadığından daha önce bahsetmedim. Kendisi iki aya yakın hapisten çıkmıştı. Nedenide Pusat'ın dayısına saldırma suçuyla atılmıştı. Bu yüzden Pusat pek sevmezdi. Öz amacım değildi babanemim birinci eşinden çocuğuydu. Çok anlatmaya gerek yok.
Amcamlar koltuğa geçerken bizde yan yana karşılarına oturmuştuk. Amcam yayılarak evi incelerken bize döndü. "Güzelmiş, suyu elektiriği ne kadar damat?" Pusat 'Allahım sen bana akıl ver' dercesine iç çekerek konuştu:
"Ben ödemiyorum amca." Amcam Kaşlarını çatıp sorgulayarak baktı.
"Kiralık mı bu ev?"
"Hayır, şirketle beraber olduğundan bunun gibi çok villamız var. Hepsinin elektiriğiyle uğraşmak yerine çalışanlar ödüyor." Amcam yalandan bir kahkaha attı.
"E damat yine senin cebinden çıkıyor para." Pusat tekrar iç çektiğinde ben konuştum:
"Öyle olmuyor amca." dediğimde ses tonum çok nazik çıkmıştı.
"Baba parası yani?" dedi bu sefer amcam. "Anlamadım valla."
"Anlama zaten." diye fısıldadı Pusat sadece benim duyucağım bir sesle. "Özetle yine benim cebimden çıkıyor amca merak etme." Amcam başını sallarken iç çekti.
"Sizin kaç şirketiniz var damat?" Pusat gülerek Kaşlarını çattı.
"Dayımkilerle birlikte... 13-14. Tabii her şehirde olmak üzere. Yani sadece İstanbul da değil." Amcam hem sayıya gözleri büyürken hemde Pusat'ın yaptığı imaya şaşırdı. "Bana dört şirket düşüyor." Amcam yalandan bir öksürükle doğrulup bacak bacak üstüne attı.
"Dört şirkete birden bakmak zor değil mi evlat?"
"Çok kolay amca merak etme sen." Amcam başını sallayıp evi biraz daha inceledi.
"E bizim oğlan nerde?" Bu sefer ben kaşlarımı çattım.
"Oğlan?" diye mırıldandım. "Kız amca. Çocuğumuz kız?" Amcam iç çekip göz devirdi.
"Ben oğlan bilirdim!" Pusat, iç çekip Mina'yı pusetten aldı. "E adı ne?"
"Mina." dedim gülümseyerek.
"Hm güzel. E oğlan çocuk ne zaman?" Pusat sabır dilercesine iç çektiğinde gülümsemeye çalıştım. "Sonuçta Sarkın ailesinede bir oğlan torun lazımdır." Eski soy ismim...
"Sarkın?" dedi Pusat gülerek. "Beste artık Karahan, unuttunuz sanırım?"
"Beste nin soy ismi değil beni ilgilendiren oğlum. Bir oğlan çocuk Vermeniz Sarkın ailesine."
"Amcan haklıdır Beste." dedi yengem. Pusat, iç çekerek güldü.
"Oğlan çocuğumuz olursa da Karahanlara olur yengecim. Beste Karahanlara çocuk doğurdu. Sarkınlara değil." İki soy isimde soylu bilinsede Karahan denildimi ilk akla Pusat'ın dedesi gelirdi. Pusat tek kolunu omzuma attıp güldü.
"Hatta dedem onlara bir kız torun verdiğimizde çok sevindi. Sanırım ikinci çocuğumuz olursa Allahın izniyle onuda kız istiyoruz." Pusat'ın dediklerine Kaşlarım çatılırken gülmemek için zor durdum. "Valla aşiret falan değil ama dedem iki koyun kesti." Büyük bir kahkaha patlatmak... İstedim. Ancak cidden iki koyun kesmişlerdi.
"Oğlan çocuk olursa bizde üç-dört koyun keseriz damat merak etme." diyen yengeme döndü bu sefer Pusat.
"Yok yenge sağolun. Kızınızı aldım torununuzda kucağımızda Sarkınlara benden bir şey yok." dediğinde gülümsedi.
Pusat ile lisenin ilk yıllarında tanışmıştık ailelerimizin hiç tanıştığını olduğunu bilmeden sevgili olmuştuk hatta. Pusat'ın dayısı beni severdi ama Sarkınları pek değil. Bu yüzden Pusat da sevmezdi. Soy ismimden kurtulmamı sağlayan adam yani...
"Ne diyelim öyle olsun." dedi amcam iç çekerek. "Kuzeninde Beste bize sağlıklı bir oğlan torun verdi."
"Ne güzel sağlıkla büyüsün inşallah." dediğimde kahkaha atmamak için zor duruyordum.
"E bizimde ikinci kıza düğün yapılacak. Sizide burda söyledik amma." dedi yengem.
"Olur geliriz, sanada uyarmı güzelim?" Başımı hızla sallarken gülümsedim. "E hadi sofraya geçelim yol yorgusunuz." Amcamlar bozulduklarını belli etmeden sofraya geçerken bizde ayağa kalktık. Pusat kucağındaki Mina ile kulağıma yaklaştı.
"Hayatımda gördüğüm en güzel Karahan olabilirsiniz hanımefendi." Gülümseyip kızaran yanaklarıma bir öpücük kondurmasını izledim. "Annemden sonra." diye alay ettiğinde koluna vurup göz devirdim.
-
Bölüm kısa ama baya ateşli laf atmalı!!!!! Şaka
Hadi görüşürüzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
Teen FictionHayat çok değişikti. Sevdiğin adamın seni seviyor olması ayrı bir güzeldi aslında. Ancak bazen öyle olmaz. Hayata insanı değiştirirmiş derlerdi inanmazdım. Pusat ile evliliğimin üçüncü ayındaydım. Hamile kaldım ilk başlarda Pusat buna çok yakın bakm...