15

2.4K 61 0
                                    

#

"Ahhh..fuck!" Keluhku. Lidahnya yang hangat merangsang kepala zakarku sekaligus membuatkan kejantananku keras.

"Za..zam!" Keluhku sedikit tidak keruan. Aku tidak pernah merasai kenikmatan sedemikian. Aku hanyut. Izam menolak kepalanya semakin kebawah, memasukkan senjata lelaki lebih jauh kedalam mulutnya. Aku menggenggam rambutnya, menahan nikmat. Namun kemudiannya, aku tersedar yang kawanku sedang menghisap kelakianku dan aku terus menarik rambutnya kuat ke belakang, mengeluarkan kelakianku dari terus dinoda mulutnya.

"Jahanam kau zam!" Kataku lalu menolaknya menjauhiku. Izam jatuh terduduk.

"Wehh! Sorry². Aku..aku.." Izam jelas kesal dengan kesilapannya. Rasa marah menguasai ku.

"Sebelum aku lupa yang kau tu kawan aku, baik kau keluar." Kataku dengan suara yang agak bergetar dek menahan marah. Aku yang kini bediri, hanya memandang Izam yang masih lagi terduduk dilantai. Tanganku aku genggam kuat, membuatkan urat² disitu tersembul keluar.

Izam tertunduk dan mula bangkit. Aku sempat melihat kelakiannya juga sudah mencanak.

"Sorry bro." Katanya lalu melangkah keluar. Aku hanya mendiamkan diri. Sebaik pintu ditutup, aku kembali terduduk.

"Fuck!" Sumpahku. Aku melihat ke arah batangku yang masih tegak dan berdenyut. Air mazi semakin banyak keluar dari kepala zakarku manakala air liur Izam pula membasahi pangkal batangku.

"Fuck! Fuck!! Fuck!!!" Sumpahku lagi. Aku kembali masuk ke ruang pancuran dan kembali mandi, membersihkan diri dari bulu² jantanku selain dari air liur Izam. Sesekali, otak ku mengingat kembali rasa lidah Izam membelai kejantananku membuatkan aku menggelengkan kepalaku.

Setelah mengeringkan badanku, aku mengikat tuala di pinggangku. Aku memandang diriku dicermin. Aku akhirnya sudah tenang. Namun bila aku memandang ke celah kangkangku, batangku masih keras mencanak dan jelas tersembul di sebalik tuala. Aku mengeluh panjang.

"Hey? Zam? Pinjam baju boleh tak? Dengan seluar?" Kataku sebaik sahaja kelakian ku mulai mengendur dan aku boleh keluar dari bilik mandi.

"Ambil je dalam bilik. Kalau kau tak nak pakai boxer kau tu, pakai je aku punya." Jawab Izam tanpa menoleh ke arah aku. Aku berjalan ke arah biliknya lalu memilih baju dan seluar yang aku mahu. Mataku memandang ke arah bakul berisi boxernya. Aku melihat boxerku yang sudah dua hari aku gunakan lalu membuat keputusan untuk mengambil boxer bersih milik Izam.

Sebaik selesai berpakaian, aku melihat diriku dicermin. Baju dan seluar Izam nampak agak ketat ditubuhku namun masih selesa. Aku memandang ke sekeliling bilik Izam dan buat pertama kali, aku sedar betapa bersihnya ruang biliknya. Semua barang, perabot dan pakaian disusun kemas.

"Bilik aku pulak macam dah kena ribut taufan." Fikirku. Aku melangkah keluar dan melihat Izam sedang menggunakan handphonenya disofa. Aku menghampirinya lalu duduk disebelahnya.

Suasana terasa kekok dan kurang selesa. Izam mendiamkan diri dan aku tidak tahu apa yanv ingin aku cakapkan.

"Sorry bro. Aku salah." Ucap Izam tiba². Dia yang tadinya hanya memandang layar handphonenya kini menoleh ke arah aku. Aku menelan air liurku. Bukan kerana marah tapi kerana malu dek aku merasakan yang aku perlu menipunya betapa aku sebenarnya menyukai apa yang dia lakukan tadi.

"It's okay. Lupakan je lah. Aku nak minta maaf jugak sebab jerit kat kau tadi." Balasku. Izam mengangguk.

"Jum makan?" Katanya. Aku mengangguk lalu bangkit.

****

Aku menolak selimut ke tepi. Badanku terasa panas meski aircond sudab terpasang ke suhu yang terendah. Aku mengeluh. Mataku mengerling ke arah jam di dinding dan melihat yang sekarang sudah pukul 3 pagi. Aku bangkit lalu duduk di sofa. Aku menoleh ke arah pintu bilik Izam yang tertutup.

PULAUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang