Prologue

13.3K 148 9
                                    

×Penafian : Cerita ini adalah rekaan semata mata. Tiada kena mengena dengan orang yang masih hidup ataupun yang sudah meninggal dunia. Sebarang persamaan adalah kebetulan semata mata. Cerita ini adalah bergenrekan homoseksual (gay) dan jika anda tidak berminat, mohon jangan baca. Sebarang ketidaktepatan fakta atau hal2 berkaitan, mohon di abaikan. Sekiranya cerita ini menepati citarasa anda, sila komen dan vote. Sekian terima kasih.×


#

"Argghhh! Emm..umph.."

Suara rintihan yang keluar dari mulutnya membuatkan aku semakin khayal. Aku semakin teransang dan nafsuku berada diskala tertinggi.

Aku memegang pinggangnya, agar dia tidak dapat lari, agar hentakkanku menusuk jauh kedalam lubang jantannya.

Kesan dari taser itu masih melemahkannya. Badannya tidak mampu melawan. Ototnya masih berdenyut. Otot didalam lubang jantannya juga begitu, sekali sekala, memeluk kuat batangku, menambah kenikmatan yang sedang aku rasai.

Aku menujah batangku semakin jauh ke dalam.

"Arggghhh!!! Sakitttt..."

Aku terus menarik rambutnya agar dia terdongak ke atas, tanganku menutup mulutnya. Air liur dan air mata, membasahi tanganku. Aku senyum sendiri dibelakangnya.

"Argghhh...emmm..emmm.."

Aku memerhatikan tubuhnya yang kini merah, menahan sakit, menahan dinoda. Aku memandang ke celah punggungnya. Batangku bergerak masuk dan keluar dengan lancar, lubangnya semakin merah dan sedikit darah kelihatan di batangku. Aku senyum lagi. Batangku menjadi semakin sensitif. Aku tahu aku akan pancut tak lama lagi. Aku melajukan tujahanku. Erangan sakit semakin kuat keluar dari mulutnya.

"Kau dah tak suci lagi sundal. Teruna kau milik aku."

Batangku berdenyut, bersedia memuntahkan benih jantanku. Aku hentakkan dengan kuat ke dalam, menusuk masuk lubang nikmatnya.

"ARGHHH!!!"

Air mani ku mula tertembak keluar. Lubangnya yang kini sudah terbuka luas, menerima benih jantanku. Aku memeluk tubuhnya yang kotor dek tanah, menahan rasa nikmat yang teramat, sambil batangku terus memancutkan benih jantanku jauh kedalamnya.

"St...stop..ple..please.."

Tubuhku sedikit bergegar dek kepuasan. Aku melepaskan tanganku yang menutup mulutnya, yang memeluk tubuhnya. Dia tertiarap lesu ditanah. Batangku terkeluar dari lubangnya. Aku melutut disitu seketika, membiarkan air maniku habis menitis.

Setelah itu, aku bangkit. Seluarku aku tarik dan zipku aku naikkan. Aku mengelap peluh didahiku. Aku memandang ke sekujur tubuh yang sedang tertiarap lemah. Bajunya yang aku koyakkan, tidak lagi menutup belakangnya. Seluar dan boxernya, masih berada di lututnya. Punggungnya terdedah, kini berwarna merah, sedang mengalirkan air maniku keluar. Aku memijak punggungnya. Terdengar rintihan lemah keluar dari mulutnya. Aku tersengih.

Tanganku menyeluk masuk kedalam poket seluarku dan aku mengeluarkan sebentuk cincin. Aku memerhatikan cincin yang berada dijariku, membuatkan aku rasa meluat.

Aku lemparkan cincin itu ke atas tubuhnya dan melangkah pergi. Aku terfikirkan sesuatu dan menghentikan langkahku. Aku berpusing lagi ke arahnya.

"Kalau kau mengandung, aku tak nak bertanggungjawab." Ujarku lalu ketawa dan terus melangkah pergi.

PULAUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang