8

3.1K 58 0
                                    

Tanganku membelai lembut rambut Syawal Erwin yang sedang menghisap senjataku. Kepalanya turun naik dengan perlahan, menikmati setiap enam inci batangku yang berurat.

"You like that huh?" Tanyaku sambil menyentuh cuping telinganya yang merah.

"Umphh..ummphh." Sahutnya. Aku anggap sahaja dia menjawab 'ya' kerana batangku masih berada didalam mulutnya. Air maziku sesekali keluar dan terus dijilatnya habis. Aku menarik nafasku perlahan, cuba mengawal meter nafsuku. Menolak naluriku yang menyuruh ku menekan kepalanya kebawah agar batangku menjolok tekaknya.

"Let him enjoy this first." Fikirku. Mataku mengerling ke arah tali pinggangku yang aku letakkan diatas meja, disebelah katil. Aku tersenyum.

"Boleh keluarkan air mazi kau lagi tak? Aku nak lagi." Syawal Erwin memandangku dengan mata yang sedikit berair. Aku ketawa kecil.

"I don't control that you know? Kalau kau pandai hisap, dapat lah air tu keluar sikit²." Balasku sambil melalukan jariku ke tepi bibirnya, mengelap kesan air liur disitu.

Dia memandangku dengan muka agak tidak berpuas hati. Aku ketawa lalu membetulkan kedudukan ku. Tanganku mencapai kotak rokokku dan aku bakar lagi sebatang rokok.

"Kau tahukan yang air mazi tu keluar kalau aku excited? And kau tahu what gets me excited aren't you?" Tanyaku lalu menghembus asap rokok ke tingkap. Syawal Erwin mengeluh.

"Tak nak lah macam tu. Nak termuntah kalau tekan² kepala." Balasnya sambil tangannya meramas batangku.

"Then? How?" Tanyaku kembali. Dia mendiamkan diri.

"Boleh tak kali ni aku telan air mani kau?" Pintanya. Aku mendiamkan diri.

"I mean, kita dah lama kenal kan? We had sex at least once a week? Aku always ikut apa yang kau nak, tanpa complain apa². Aku nak telan air mani kau sekali je pun kau tak nak bagi." Rungutnya sambil sesekali mulutnya diletakkan ke atas kepala zakarku, dijilatnya sedikit. Aku mengeluh.

"You know yang aku hanya akan benarkan orang telan air mani aku kalau dia boyfriend aku kan? Lagipun, aku dan kau sama² dah decide untuk not to date each other and just be sex buddies." Balasku. Syawal Erwin menarik muka masam.

"Ye la. Aku dah tahu style kau buat sex macam mana, of course lah aku tak nak couple dengan kau. Kau ingat sedap ke kena fuck kat parking kereta Balai Polis?" Tanyanya. Aku ketawa kuat.

"Or kena dayung kat bawah jejantas, atas motor? Masa aku tengah jawab call dari pengurus pejabat?" Sambungnya lagi. Aku ketawa lagi.

Otakku mengingati bagaimana Syawal Erwin cuba sedaya upaya untuk tidak merengek semasa aku menghentak batangku jauh kedalamnya di atas motor kerana takut ada pejalan kaki yang boleh mendengar suaranya. Fokusnya semakin sukar saat itu apabila menerima panggilan dari pengurus pejabatnya yang tidak menjumpai salinan laporan yang telah dihantarnya.

"Atas motor, bawah jejantas. Fuhhhh..sedap tol masa tu." Kataku.

"Ah? Yes!" Aku terkejut mendengar suara teruja Syawal Erwin lalu memandang ke arahnya yang berada di celah kangkangku. Air maziku terbit sedikit di hujung kepala zakarku. Syawal Erwin terus menundukkan kepalanya, memasukkan batangku kedalam mulutnya. Lidahnya mula menjilat lembut kepala zakarku, menikmat air maziku yang ditunggunya dari tadi. Aku senyum.

"You're that excited?" Tanyaku. Syawal Erwin masih cuba merangsang batangku agar air maziku terus keluar. Aku menyentuh pipinya. Dia akhirnya melepaskan batangku.

"Hurmm..tu je." Katanya ringkas, kecewa dengan air mazi yang hanya sedikit. Aku berfikir agak lama.

"Okay. Fine. You're right. You can have it. Kali ni je." Kataku lalu baring diatas katil.

PULAUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang