7

3.4K 63 0
                                    

Pintu tandas aku buka sedikit dan aku mengintai kedalam. Syawal Erwin sedang menyabun badannya. Buih2 putih menutupi tubuhnya yang berwarna coklat. Aku menelan air liurku. Mataku memerhatikan lehernya, belakangnya dan juga..punggungnya. Punggungnya nampak bulat dan montok.

Tangannya bergerak dari kepalanya, perlahan lahan ke tubuhnya, menyapu buih sabun ke segenap inci tubuhnya. Kemudian, dia menyentuh kemaluannya, melumurkan sabun disana. Akhirnya, tangannya menggapai punggungnya dan menyapu sabun disana. Tangannya mencapai belahan punggungnya dan melalukan sabun disana.

"Budak ni mandi dah dekat setengah jam." Keluhku. Aku melangkah masuk ke dalam tandas. Syawal Erwin pasti mendengar bunyi pintu yang aku buka. Dia menoleh dan tersengih.

"Orang masih mandi lah. Sabarlah dulu." Ujarnya. Aku tidak memperdulikannya. Tualaku aku tanggalkan dan aku kini bogel. Batangku yang masih kendur aku sentuh dan aku memandang Syawal Erwin. Dia hanya tersenyum.

"Gatal." Ujarnya lalu kembali menyabun badannya. Aku melangkah masuk ke ruang pancuran dan berdiri dibelakangnya. Tubuhnya aku rangkul dan aku peluk.

"Wehhh..orang belum basuh sabun lah." Katanya sambil ketawa. Aku mencium lehernya. Kulitnya berbau sabun Dove. Syawal Erwin membuka pancuran dan air hangat menyimbah tubuh kami berdua.

"I like your smell." Kataku. Syawal Erwin mendongakkan kepalanya, melihat aku dengan senyuman.

"Aryan suka bau sabun Dove ni kan? Bukan bau Syawal kan?" Katanya. Aku menundukkan kepalaku dan aku mencium bibirnya. Syawal membalas ciumanku.

"That's why Aryan selalu suruh Syawal mandi every time Syawal pergi sini kan?" Tanyanya lagi.

"Shhhhhh.." Bisikku lalu mencium lembut lehernya. Tanganku memeluk pinggangnya, tangan Syawal Erwin pula menggenggam tanganku.

Batangku semakin mengeras dan berada tepat dicelahan punggungnya. Aku meraba kelakian Syawal dan dia sudah tegang sepenuhnya.

"Excited?" Tanyaku. Syawal Erwin mengangguk. Aku memegang kelakianku yang kini tegak mencanak dan aku halakan ke belahan punggungnya. Syawal Erwin memegang tanganku, cuba menghalang ku dari meneruskan niatku.

"Not here. Jom masuk bilik? Atas tilam?" Pintanya. Aku melepaskan pelukkan ku.

"Biar Syawal.. Argh!" Aku menolak tubuhnya agar dia berdiri menghadap dinding. Aku mendekatkan tubuhku ke punggungnya.

"Aryan! No. No. Syawal dah lama tak.. Argghhh!"

Aku menujah batangku yang keras terus masuk ke dalam lubang nikmatnya. Syawal Erwin menggenggam kedua belah tangannya, menahan sakit. Aku pula menikmati rasa ototnya yang sedang memeluk erat kejantanan ku yang sudah terbenam jauh kedalam.

"Fuck!" Keluhku.

"Fuck!" Rintihnya.

Aku mencium lagi lehernya. Tubuh Syawal Erwin terasa tegang dek menahan sakit hasil dari tujahanku.

"Fuck! Fuck! Sakit lah.." Rengeknya. Aku tidak memperdulikannya. Lehernya aku cium. Tanganku merangkul pinggangnya, menarik punggungnya ke belakang.

"Argh.." Rintihnya lagi. Aku membuka kangkangku dan mula menarik batangku keluar, perlahan. Nafas Syawal Erwin melaju, teruja. Sebaik aku merasai kepala zakar ku hampir keluar dari bibir punggungnya, aku menghentak senjata jantanku jauh ke dalam.

"Arggh! Shit!" Keluh Syawal Erwin. Aku tarik lagi batangku keluar dan aku hentak lagi ke dalam. Kini, Syawal Erwin hanya merintih. Aku senyum. Aku tahu, dia sudah bersedia. Aku mula menarik dan menolak batangku laju, mendayung penuh nafsu. Air pancuran yang hangat memberikan rasa selesa.

PULAUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang