#
Aku mengikutnya dari belakang. Dia masih tidak perasan. Langkahnya masih sama, santai. Suaranya sayup² kedengaran sambil dia berbual di telefonnya. Kadang², aku dapat mendengar dia ketawa.
"Teruskan ketawa. Lepas ni kita tengok, kau masih dapat ketawa atau tidak." Aku tersengih sendiri, membayangkan kepuasan yang akan aku nikmati selepas ini.
Aku dalam perjalanan pulang ke rumah apabila aku terserempak dengan lelaki ini tadi. Sebaik memandang wajahnya, nafsu ku naik dari satu ke sepuluh. Batangku pula terus mengeras. Aku tahu yang dia akan menjadi mangsaku yang seterusnya.
Aku berpusing dan mengekorinya selepas itu, melupakan niatku untuk balik ke rumah dan mandi. Tanganku menyeluk ke dalam beg sandangku, taser dan sebentuk cincin ada disitu.
Mataku tidak berhenti memerhatikan punggungnya yang nampak gebu meski masih ditutupi seluarnya yang longgar.
"Aku nak fuck that ass so bad." Keluhku. Air maziku sudah mula meleleh keluar.
Aku memandang ke arah papan tanda ditepi jalan dan tersenyum.
"Bagus jalan yang kau pilih. Botanical Garden road huh? Malam² ni kawasan tu kosong. Nice." Getusku dalam hati.
Sebaik sahaja dia memasuki selekoh jalan itu, aku melajukan langkahku. Disitu, lampu jalan hanya ada setiap lima ratus meter. Banyak peluang yang boleh aku gunakan. Mataku terpandang ke arah satu selekoh masuk ke hutan disebelah kanan jalan. Disitu terdapat satu tasik yang sering menjadi tempat para pemancing memancing dimalam hari. Aku senyum dan terus berlari.
Lelaki itu akhirnya perasan akan bunyi tapak kasutku dan terus menoleh ke belakang. Suasana gelap membuatkan dia tidak dapat melihat wajahku. Taser itu aku acukan tepat ke perutnya.
"Arggggghhhh!!" Jeritnya lalu terbaring, pengsan. Aku senyum. Tubuhnya yang kecil, memudahkan aku untuk mengangkatnya dan meletakkannya dibahuku. Aku terus memikulnya masuk ke dalam hutan.
Sebaik sampai ke satu kawasan lapang, aku menurunkannya ke lantai hutan. Aku memerhatikan kawasan sekeliling.
"Good. No one around." Aku senyum lagi. Namun sebelum aku sempat melakukan apa², bunyi kereta melintas di jalan tadi mengejutkan aku.
"Terlalu dekat dengan jalan. Let's see. Yeah, sana." Fikirku setelah melihat kawasan yang ditumbuhi anak² pokok. Aku memegang satu kakinya dan mengheretnya ke situ.
Sesampainya disitu, aku berdiri di atasnya dan memandangnya. Wajahnya sedikit kotor dek kesan tanah namun tetap nampak kacak. Aku membuka butang baju kemejanya dan membiarkan tubuhnya kelihatan. Air liurku aku telan.
"Putih. Nice." Kataku sendiri. Aku memegang pinggang seluarnya lalu aku tarik ke lututnya. Mataku terpaku ke arah kelakiannya yang masih kendur.
"Badan kecik tapi batang besar." Kataku. Aku tunduk dan meramas batangnya. Bulu ari²nya tebal dan panjang.
"Tak pakai underwear ek? Memang rezeki aku lah hari ni." Fikirku. Aku kembali berdiri dan mula membuka tali pinggangku. Zip seluar aku tarik ke bawah. Belum sempat aku menurunkan seluar ku, lelaki itu kembali sedar. Matanya berkelip kelip laju, tidak biasa dengan keadaan yang tiba² gelap. Aku mendiamkan diri dan mengambil taser dari beg sandangku lagi.
"Huh? Ba..baju aku? Eh? Seluar? Wehh..apa ni?" Walaupun terkejut dengan keadaan dirinya yang separuh bogel, dia masih mampu menarik seluarnya dengan tenang. Aku cuba meletakkan taser ke perutnya tanpa dia sedari namun tangannya yang bergelut hendak menarik seluarnya terkena taser dan dia terkejut.
"Woi! Kau nak buat apa ni?!" Jeritnya lalu bangkit untuk lari. Taser aku mengenai belakangnya hanya beberapa langkah dia pergi membuatkan dia terjatuh lagi dan tubuhnya bergegar.
KAMU SEDANG MEMBACA
PULAU
General FictionDetektif Aryan Zayn dan teman sekerjanya, Nazumi, mendapat tugasan untuk menyiasat satu kes yang secara senyap² menghantui Pulau tempat tinggal mereka. Mampukah mereka berdua menyelesaikan kes itu sebelum semuanya menjadi lebih teruk?