24

2.7K 43 0
                                    

#

"Kenapa kau stop?" Tanyanya. Aku tersengih.

"Kalau aku teruskan, sampai besok pun kau tak puas kan?" Selorohku. Levi tersengih malu lalu kembali baring. Dia terbaring dengan senyuman.

"Kau senyum dah kenapa?" Tanyaku pelik. Levi ketawa kecil. Aku yakin rasa takutnya dan rasa risaunya sudah lama menghilang, dia kini tampak sangat selesa.

"Ada masa nanti..kita buat macam ni lagi?" Pintanya sambil memandangku. Aku ketawa besar.

"Mangsa culik dan rogol minta repeat order nampaknya." Kataku. Levi ikut ketawa.

"Ya. Aku nak repeat order. Tiga kali seminggu boleh?" Selorohnya dan kami berdua ketawa lagi.

"Aku nak hisap batang kau lagi." Kata Levi tiba². Aku memandang ke arah batangku yang masih keras.

"Kau..kalau aku pancut dalam mulut kau nanti, jangan nyesal." Kataku. Levi nampak seperti berfikir seketika.

"Okay. Boleh. Another first untuk aku. First kiss, first..fuck? Fuck belum selesailah kan? Lepas tu, first blowjob dan first air mani yang aku telan." Katanya.

"Aku secara rasminya dah rasai apa yang bottom sepatutnya rasa hari ni dan semua tu aku buat untuk pertama kali..dengan kau." Katanya lagi dan senyum lebar. Aku ketawa kecil.

"As you wish." Sahutku lalu mendekatkan lagi senjata jantanku dengan mukanya dan dia terus membuka mulutnya, membiarkan kelakianku masuk ke ruang mulutnya.

"Oh fuck that feels good." Keluhku sebaik dia mula menghisap dan menjilat zakarku.

"Yeah..just like that.." Bisikku sebaik dia cuba memasukkan semua batangku kedalam mulutnya namun dia melepaskan kembali kejantananku dari mulutnya tidak lamas selepas itu.

"Kenapa kau stop?" Tanyaku.

"Tak..tak dapat buat sendiri lah.."  Sahutnya sambil tercungap cungap.

"Tolak kepala aku boleh?" Pintanya dan aku menurut. Tanganku berada dibelakang kepalanya dan aku biarkan dia menghisap mengikut rentaknya. Setelah agak lama, aku mula menolak kepalanya kedepan lebih jauh, agar dia boleh memasukkan kejantananku lebih jauh kedalam mulutnya.

Sesekali, terdengar dia terbatuk namun dia tetap teruskan juga. Lidahnya terus menjilat kepala zakarku, membuatkan aku semakin khayal.

"Yeah..yea.. Ahhhh.  Fuck! That's good. Keep going." Kataku sebaik aku mula menekan pinggangku kedepan, menolak kejantananku jauh kedalam mulutnya dan mula mengenai tekaknya. Kepalanya aku tolak semakin laju kedepan, dan zakar ku aku tujah kedepan. Sesekali, bibirnya mengenai bulut ari²ku, menandakan yang setiap inci kejantananku kini sudah terbenam dalam mulutnya.

"Fuckkk..!!" Keluhku kesedapan. Aku kini menujah batangku lebih laju dan dalam, sama seperti ketika aku menghentak batangku jauh ke ruang jantannya tadi. Bunyi batuknya dan bunyi suaranya yang seperti hendak muntah, aku tidak endahkan. Inikan yang dia mahu, fikirku.

"Fuck! Jilat lagi.. Hisap kuat lagi.." Arahku. Kepala zakarku terasa semakin sensitif. Aku tahu yang aku akan pancut tidak lama lagi.

"Fuck! Levi..ak..aku nak pancut!" Kataku padanya. Aku cuba memikirkan benda lain, cuba untuk melambatkan diri aku dari klimaks, namun lidah Levi yang sedari tadi tidak berhenti membelai kelakianku membuatkan aku hilang akal.

"Fuck! Ahhhh..aku..aku pancut.." Jeritku  dan benih jantanku tertembak keluar ketika aku membenamkan batangku jauh kedalam rongga mulutnya. Aku cuba menahan dari terus menembak benihku kedalam mulutnya, tidak mahu dia termuntah. Aku gagal. Nafsu serakahku menang. Batangku berdenyut kuat, memerah benih jantanku dan mula membanjiri mulutnya.

PULAUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang