#
Levi tercungap cungap, cuba menarik nafasnya dalam. Air matanya masih lagi mengalir, membasahi pipinya. Kulitnya yang putih kini memerah.
Aku hanya diam, memerhatikannya. Aku tahu yang tujahan mengejut yang aku lakukan tadi, pasti menyakitkannya. Dia tampak lemah.
Namun wajahnya yang menahan sakit dan dirinya yang terkulai lemah, membangkitkan lagi nafsu serakahku. Didalam mindaku, aku hanya mahu terus mengerjakannya. Memberikannya tujahan demi tujahan, hentakkan demi hentakkan, agak aku bisa puas.
Entah mengapa, aku tetap berhenti. Aku hanya memerhatikannya buat seketika. Rasa bersalah mungkin? Tidak lah. Kalau aku tahu erti rasa bersalah, tidak mungkin aku menculiknya dan mengikatnya dikatilku.
"So.." Kataku perlahan. Levi menoleh ke arah aku. Matanya merah dek menangis.
"Ma..maaf.. Jangan..ja.." Suaranya tersangkut di kerongkongnya. Aku diam sahaja.
"Ja..jangan..bu..buat..macam tu lagi.." Rayunya. Aku biarkan sahaja dia. Mataku terpandang ke arah kejantanannya. Meski sudah aku lakukan begitu, kelakiannya masih lagi keras. Bahkan, air mazinya semakin banyak mengalir. Dahiku berkerut, keliru.
"Seriously. Kau jujur dengan aku. Kau sukakan aku buat kau macam ni?" Tanyaku. Levi memandang ke sisi lagi, melarikan matanya dariku. Perlahan lahan, dia mengangguk. Jujur, aku terkejut. Batangku yang masih lagi tertusuk diruang jantannya, berdenyut.
"Then why kau act macam kau ni terpaksa?" Soalku lagi. Levi mendiamkan diri. Sesekali, dia cuba mengesat air matanya di bantal. Entah mengapa, aku cuba bangkit dan mengesat air matanya.
"Argghh! Sakit!" Jeritnya tiba². Aku yang terlupa bahawa batangku masih lagi terbenam diruang jantannya, secara tidak sengaja menolak batangku jauh kedalam apabila aku cuba bangkit.
"Eh? Sorry. Sorry?" Aku sendiri keliru mengapa aku minta maaf. Aku mengeluh. Ini bukanlah seperti apa yang aku bayangkan. Aku mahukan Levi merayu agar aku tidak mengambil terunanya. Aku mahu dia melawan dan mengelak. Aku tidak menjangkakan sama sekali yang dia, menyukai apa yang aku lakukan padanya.
"Okay. Aku bagi kau time out. Let's talk." Ujarku. Aku membetulkan kedudukan ku dan melihat sesekali yang muka Levi berkerut, mungkin terasa sakit dek pergerakkan batangku yang berada didalam ruang nikmatnya.
"Kau gay?" Tanyaku.
Levi mengangguk.
"Kau bottom?"
Levi mengangguk lagi.
"Kau selalu kena fuck?"
Levi menggelengkan kepalanya.
"Berapa kali kau dah buat sex?"
Levi tidak memberi tindak balas.
"Kau nak aku sambung balik apa aku buat tadi?"
Levi menggelengkan lagi kepalanya.
"Then answer me." Arahku. Levi menggigit bibirnya.
"Aku..belum pernah..buat sex." Jawabnya. Aku terkejut.
"Jadi macam mana kau tau kau bottom?" Soalku, keliru.
"Sebab aku selalu bayangkan macam mana rasanya kalau abang Aryan..fuck aku." Jawabnya lalu memandangku.
"Abang Aryan." Nama itu aku tuturkan perlahan.
"Ta..tapi.." Levi seolah teragak agak hendak meneruskan kata²nya. Aku memandangnya lagi.
"Apa yang..apa yang kau buat..sama macam apa yang..aku selalu bayangkan." Dia menarik nafasnya dalam.
"Cuma..kau bukan abang Aryan. Aku..aku tak tahu pun..yang kena fuck..sakit." Levi memandang ke sisi lagi.
KAMU SEDANG MEMBACA
PULAU
General FictionDetektif Aryan Zayn dan teman sekerjanya, Nazumi, mendapat tugasan untuk menyiasat satu kes yang secara senyap² menghantui Pulau tempat tinggal mereka. Mampukah mereka berdua menyelesaikan kes itu sebelum semuanya menjadi lebih teruk?