Chan otobüsten indiğinde saat gecenin biriydi. Yurttaki herkesin uyuduğunu umut ederek yavaşça kapının kilidini açmış, ayakkabılarını bir kenara atarak şu anda boş olduğunu ümit ettiği odaya doğru ilerlemişti.
Changbin şu anda ya Hyunjin ve Felix'in odasında olurdu ya da diğerleriyle dışarıdadır diye düşünüyordu.
Parmak ucunda odasına girdiğinde kimsenin olmadığını görmek gülümsemesine ve rahatlamasına sebep olmuştu. Böylelikle çantasında tuttuğu eşyaları kimse görmeyecek, herhangi bir sorun olmayacaktı.
Yatağına ulaştığında gri çantasının fermuarını açmış, içindeki mini pembe etekle fileli pembe cropu dışarı çıkarmıştı. Odasında bunları sakladığı bir yer elbette ki vardı. Sonuçta kimsenin kız şeyleri giydiğini bilmesini istemiyordu.
Üyeleri ona zorbalık yapmasa bile içten içe ondan iğrenebilirlerdi. Ve işin kötüsü Chan'ın bunu yüz ifadelerinde görecek olması olurdu. Kafasının içine kaçtığını fark ettiğinde önünde tatlı elbiselere gülümseyip öyle bir şey olmayacağını kafasına kazıdı.
Kıyafetleri katlayıp dolabının gizli bölmesine yerleştirdikten sonra orada duran kurt oyuncağını eline almış, kendi kendisine kıkırdamıştı. Kimseye itiraf edemediği bir diğer şeyse pelüş oyuncaklardan oldukça fazla hoşlanmasıydı.
Kendisini çocuk gibi hissediyordu ve bu his muhteşemdi.
Üstündekileri çıkarttığında altında sadece boxer kalmıştı. Ki ondan da nefret ediyordu. Normalde kendisine aldığı rengarenk olan külotları vardı. Ama onları da burada giyemiyordu çünkü üyeleri odaya davetsiz misafir olarak girmekten hoşlanıyordu.
Nefesini dışarı verip ipeksi kumaştansa onu rahatsız eden boxer ile uyumak için kafasını yastığa koydu. Peluş oyuncağı ise sıkıca göğsüne bastırılmış, üstüne sıktığı portakal kokusuyla birlikte uykuya hazırlanmasına sebep olmuştu.
Portakal ağacı kokusu...
Siyah kıvırcık saçlar, derin keskin gözler ve dudaklarına yakışan pis sırıtışıyla Seo Changbin'e aitti.
Chan o olmadığı zamanlarda, ki hiçbir zaman odada olmuyor Chan'ı yalnız başına bırakıyordu, peluş oyuncağa Changbin'in parfümünden sıkarak rahatlatırdı. Çünkü Chan'ın ikinci itiraf edemediği şey kendisinden küçük olan üyesinden hoşlanıyor olmasıydı.
🂡
Aaaa help
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hi, dady ❬binchan
FanfictionChan'ın kimseye itiraf etmek istemediği bazı sırları vardı.