10.Bölüm-Acı Gerçekler.

1.4K 93 56
                                    

Takip ederseniz bölümden anında haberdar olabilirsinizzz🙃

Devamı 25 oyda💞

Çağan Efe Akdan:
Okul çıkışı olmuştu dolabıma yaslanmış ellerim cebimde Leya ve Zeynepi dinliyordum yine her zamanki gibi makaj saçma sapan şeyler konuşuyorlardı gözlerim sınıfa doğru kayınca Tuana ve Ülkünün sınıftan çıktığını gördüm.

Tuanaya çok sinirlenmiştim kardeşime orospu muamelesi yapmıştı o yüzden bende istemeyerekte olsa zorbalık yapmalarına izin verdim sınıftan çıkar çıkmaz bana sinirle bakıp gözlerini devirdi.

Sırıttım.

Asi hali çok hoşuma gitmeye başlamıştı.

Ülküyle giderken eliyle saçlarını bağlamaya çalışıyordu açıkta kalan boynuna bakınca sertçe yuktundum.

Gözlerimi kaçırdım. "Saçmalama Çağan.." Diye mırıldandım kendi kendime.

Zeynep:yaaa çagan kime diyorum! Diyip omuzumu dürttü.

"Ha..
Efendim?"

Zeynep:4 gün sonra doğum günüm bütün okulu davet edicem bizim evde büyük bir parti yapıcaz ve sende geleceksin.

"Be-"

Leya:gelir gelir...

Sinirle leyaya baktım bu kız niye benim adıma kararlar veriyorsa artık... gözüm yere kayinca görüş açıma kolye girdi.

Tuananın kolyesiydi bu..

Leya:eee hadi gidelim?

"Siz gidin ufak bir işim var."

Zeynep:aaa olurmu hadi gidelim.

Bu kızda ne yapışık çıktı. "Ya gidin hadi bekleyin beni arabada"

Zeynep:Tamam.. gittiler.

Bende yaklaşıp yerdeki kolyeyi elime aldım kolyenin üstünde bir anne vardı elinde ise bir bebek....

Büyük ihtimal bu kolye Tuanaya annesinden yadigardı.

Bu akşam gidip Tuanaya verecektim o kadar vicdansız değildim.

Kolyeyi cebime atıp okuldan çıktım arabaya binmeden telefondan Salih abiyi aradım.

"Alo..? Halletinizmi?"

Salih:Çağan...şuan evde değiller Tuana eve girdi gördük kaçmamışlar bunun hakkında bir bilgide aldık büyük ihtimal bu akşam kaçacaklar biz bütün hava limanlarında tehşisteyiz.

"Tamamdır...Ne yapın edin o orospu çocukları elime geçecek!"

Diyip telefonu kapattım.

▪︎▪︎▪︎
Tuana Naz Tiryakiden:
Akşam yorgun bir şekilde eve gelip üstüme sarı şort siyah crop giyip yatağıma uzandım kaç gündür doğru dürüst uyku bile uyuyamıyordum.

Gözlerimi zorlukla kapattım.

▪︎▪︎▪︎
Çağan Efe Akdan:
Akşam olmuştu hazırlanıp beyaz tişört siyah pantolon giydim üstüme ise deri ceket geçirdim.

Ve parfüm sıktım.

"Saçmalıyorsun Çağan altı üstü kolyesini vereceksin..." Diye geçirdim içimden."

Tam odadan çıkacakken odaya Zeynep girdi gözlerimi devirdim.

Zeynep:Nereye bakıyım...hemde bu saate!

"İşim var Zeynep!" Gidicekken kolumu tuttu.

Zeynep:Bara biriyle sevişmeye gidiyorsun dimi... dedi ellerini göğsüme koyarak.

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin