17.Bölüm-Eymen Olayı.

1.4K 90 67
                                    

Devamı 32 oyda gelecek💕

Tuana Naz Tiryakiden:
Pazartesi sabahı yorgunlukla yatağımdan kalkıp hazırlandım kapıdan Çıktığım sırada Çağanında çıktığını gördüm.

Çağan:Nazım... dedi bana yaklaşıp iki kolumu tutarak yanağımdan öptü.

Gülümsedim.

Çağan:Hadi gidelim... diyip elimi tutarak aşağı indirdi indirdiği an hemen elimi çektim.

"Yanlız..Ben senin sevgilin değilim.." dedim kollarımı önüme bağlayarak.

Çağan bana yaklaşıp yüzüme baktı: Ne demek... gözlerini aşağı çekerek değilsin...

"Çünküü bana çıkma teklifi etmedin! Hıh!" Diyip kollarımı önüme bağladım sırıtarak bana yaklaşmaya başlayınca geri geri giderek duvara çarptım elini duvara koydu.

Çağan burnunu burnuma sürttü: edeceğim... sadece biraz sabırlı olacaksın... diyip dudağıma yaklaşıp alt dudağımı kavrayıp emmeye başladı.

Leya:ya! Iy! Diyince hemen Çağanı ittim.

Çağan gözlerini devirerek:Ne var leya...

Leya:okula gidicezya hani...burda yiyişmek yerine çabuk olsanız diyorum! Diyip dışarı çıktı.

Çağan:elini ver güzelim... diyip onun yanında küçücük kalan elimi Çağana uzattım el ele tutuşarak arabaya doğru gittik.

▪︎▪︎▪︎
Ülkü Hilal Çiftciden:
Sabah 05:00 dı. Bugün okula erken gelmiştim çünkü dün sınava çalışmamış aptal gibi uyuyakalmıştım bugün okulda not ettiğim şeyleri ezberleyecektim.

Yorgunlukla merdivenlerden çıkarken bir bağırma sesi duydum uykusuzluktan dolayı olduğunu düşünürken tekrar bağrışma sesi duydum.

Bu alt okulun deposundan geliyordu!

Gitsemiydim... hayır gitmemeliydim! Hay ben bu merakıma... Ya biri birine zarar veriyorsa?

Yutkunup derin nefes alıp gözlerimi yumdum. "Gitmelisin Ülkü... diyip aşağı doğru inmeye başladım burası karanlıktı telefonumun ışığını açıp yukunarak yürümeye başladım.

Birden biri benim belimden sertçe çekip sertçe duvara itti tam bağıracakken eliyle ağzımı kapattı.

"Hm....borok!!!" Diyip çırpınıyordum.

Birden ışıklar açılınca etrafa bakıp daha sonra karşımdaki kişiye baktım elini ağzımdan çekti.

"Sen..." dedim yüzüne bakarak.

"Sen man kafa değilmisin!"

Diyince sırıtarak yüzüme yaklaştı yutkundum istemsiz geliyordum.

"Ne işin var burda.. hemen defol burdan! "Sırıtması yerine bana sinirle bakarken yutkundum.

"Hayır..." dedim kollarımı önüme bağlayarak cesurca.

"Ne işin var burda! Ve o bağrışma seside neydi!"

Birden çenemi sertçe tutup kendine çekti.

"Bana bak...senin gibilerden nefret ediyorum...özellikle kızlardan daha çok nefret ediyorum..."

"Bırakkk!" Dediğim an bırakmayıp yüzümü süzmeye başladı.

"Bırak diyorum!" Diyince sertçe çenemi itti nasıl ittiyse kendimi yerde buldum.

"Seni birdaha Etrafımda görmeyeceğim yoksa kötü olur..."

"SEN KİMSİN!" Dedim arkasından bağırarak.

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin