28.Bölüm-Vazo.

1K 93 123
                                    

Devamı 38 oyda🩵

Çağan Efe Akdan:
Tuanayı belinden sıkıca tutuyordum yutkunarak bana bakıyordu yüzünü süzmeye başladım.

Daha sonra bakışlarımı nefret almaya başladı hızlıca Tuanayi bırakmamla yere düştü.

Tuana:Ah...diyip belini tutarak sinirle bana baktı.

Koyulaşmış sinirli gözlerle ona bakarak elimi kulaklığıma götürdüm.

"Plan şuanlik iptal!" Diyip Tuanayı sertçe yerden kaldırıp kendime çektim.

Tuana:napıyosun be! Diyince sinirle iki bileğinden tutup yüzüne yaklaştım.

"Asıl sen ne yapıyosun..Ne işin var burda... üstünü süzdüm "bide bu kıyafetle!"

Yutkunarak bana baktı sertçe ellerini bıraktım.

"Gerçi..bananeyse..Ne yapıyorsan yap.."
Diyip gidecekken kolumdan tuttu.

Tuana:Efe...

Sertçe kolumu çektim gidecekken arkamdan bağırdı.

Tuana:Özür dilerim Ef-
Demesine kalmadan hızlıca yanına gidip sertçe elimle çenesini kavrayıp yüzüne yaklaştım.

"Sakın...sakın birdaha bana Efe deme!"

Tuana:Efe... dedi gözleri dolu şekilde.
Özür dilerim...

Diyince alayla gülerek yüzüne baktım sertçe çenesini bıraktım ağlamaya başladı.

"KES SESİNİ!" Dememle yüzüme bakıp daha çok ağlamaya başladı bir adım yaklaştım.

"Sen hayatımda gördüğüm...ez rezil en yüzsüz insansın..." alayla süzdüm. "Birde karşıma geçmiş Özür diliyor..." diyip gittim peşimden geliyordu.

Tuana Naz Tiryakiden:
Dedikleri karşısında kalbimde bir ağrı hissettim pişmandım..onu bırakıp gittiğim için pişmandım.

"Efe... dinle beni.." diyip ağlayarak peşinden gitmeye başladım.

"Belki benim hakkımda yanlış düşünüyorsun belki sana ihanet ettigimi  düşünüyorsun ve haklısında...lütfen dinle beni..." diyip kolundan tutunca sertçe itti yere düşüp dizimi vurdum.

"Ahh.." dedim sessizce bana bakmadan yumruğunu sıkıp gitti.

"Beni dinleyeceksin Efe!" Diyip ağlayarak peşinden gitmeye başladım dizim çok kötü ağrıyordu ama umrumda değil hemen lokantadan çıkıp yandaki otele girdi peşinden gitmeye başladım.

"Efe...lütfen..." dedim ağlamaktan gözlerim kızarmışken beni duymamazlığa verip ilerliyordu en son otelin girişine girince birtane kızın yanına gitti.

Durasaksayıp yüzüne baktım.

Sonra kızın yüzüne bakarak gülümsedi belinden tutup kendine çekerek dudağına yapıştı yüzümü buruşturdum.

Gözlerimden yaşlar akıyordu ben belkide bunların hepsini haketmiştim...

Bana bakıp sırıtarak kızı öpüyordu aynı o gün Zeynepi öptüğü gibi...

Hızlıca kızı ilerleyip yukarı doğru çıkmaya başladılar.

Dizlerimin üstüne yere çöküp bağırarak ağlamaya başladım.

"Efe...! Hayır..." diyip ellerimi yere koymuş ağlıyordum herkes bana bakıyordu gözlerim ağlamaktan bulanıklaşmaya başladığı an biri koluma dokunup beni hızlıca kucağına aldı.

Karşımdaki kişiye bakınca Selim olduğunu gördüm.

Hızlıca beni dışarı çıkarttı.

Çağan Efe Akdan;
Kızla yukarı çıkınca bıraktım.

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin