Sınır koyuyorum 41 oy 60 takipçi olunca yb gelecek söz 100 takipçi olduktan sonra salıcam sizi KAJJWJAJA
Tuana Naz Tiryakiden:
Gözlerim dolu şekilde Çağana bakıyordum bana bakıp hızlıca Alminayı itti.Çağan:Defol Burdan!
Almina:s-sen karnımdaki çocukla beni kovuyormusun...
Çağan:SANA DEFOL DEDİM! Diyip beni içeri çekerek kapıyı kapattı.
Hayal kırıklığıyla yüzüne baktım.
Çağan:Naz...Evet onunla birlikte oldum ama o umrumda değ- Demesine kalmadan tokat attım.
Gözlerini yumup bana baktı.
"Pisliksin Çağan...." diyip hızlıca ağlayarak yukarı çıktım.
Çağan Efe Akdan:Naz çıktıktan sonra sağ tarafıma bakınca Leya ve Yağızı gördüm herşeyi duymuştular.
Leya hızlıca gelip bana tokat attı.
Leya:SİZ ERKEK DEĞİLMİSİNİZ HEPİNİZ AYNISINIZ! Dedi Yağızla bana bakarak.
Hızlıca yukarı çıktı Yağız yanıma yaklaşıp bana yumruk atmasıyla afallayarak yüzüne baktım.
Yağız:ben eksik kalmiyim dedim.
Diyince sinirle yumruğumu sıkıp üstüne yürüyünce hızlıca mutfağa kaçtı elimi burnuma götürdüm piç nasıl vurduysa kanıyordu hızlıca ceketimi alıp evden çıktım.
Tuana Naz Tiryakiden:
Yatağıma uzanmış uyuyan Efeye sarılarak ağlıyordum kafamı boynundan kaldırdım."Özür dilerim anneciğim...seni onunla tanıştırdığım için çok özür dilerim."
Kapım yavaşça çalınınca içeri biri girdi doğruldum Leyaydı.
Leya yaklaşıp önüme çökerek ellerimi tuttu.
Leya:abim adına özür dilerim... dişlerini sıkıp gözlerini kaçırdı.
Leya:O her zaman böyledir ama sen varken hiçbir kıza yüz vermedi Tuana.
Kaşlarımı kaldırdım.
"Yüz vermemiş hali bumu? Başka bir kızı hamile bırakmak mı Leya?"
Leya derin nefes alarak:haklısın... elini yanağıma getirip okşadı.
Leya:şimdi ne yapacaksın...
"Yarın tekrar londraya döneceğim Çağanla artık olmam gitsin Hamile kadına baksın."
Leya dudağını dişleyerek başını tamam anlamında salladı odadan çıktı.
▪︎▪︎▪︎
Çağan Efe Akdan:
Arabayı hızlıca sürüp Alminanın evinin önüne geldim sertçe kapıyı çalmamla açtı üstüne yürüdüm.Almina:Ç-çağan...
Güldüm.
"Şimdi hatırladımda...sana hamile olamaman için ilaç verdim...."
Yüzüne bakınca yuktunup gözlerini kaçırdı.
Almina:i-içmedim...
Kaşlarımı havalandirdim:öylemi?
Almina:Evet...bak diyip bana ultrason görüntüsünü gösterdi.
Sırıtıp sertçe kolundan çekmeye başladım.
Almina:Çağan! Çağan bırak beni... dinlemeden hızlıca arabaya atıp bindim.
Alminaya bakarak sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Teen FictionAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki