Devamı 38 oy takip edermisinizz?❤️
Tuana Naz Tiryakiden:
Yüzüme vuran ışıkla gözlerimi hafif araladım gözlerimi tamamen açınca karşımdaki koltuğa oturmuş beni izleyerek içki içen Çağanla karşılaşmayı beklemiyordum.Hızlıca doğrulmamla başımın ağrısıyla gözlerimi yumup elimle başımı tuttum sırıtarak olduğu yerde bana bakıyordu.
Sinirle yataktan kalkıp yanına gittim.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen! Ne işim var benim burda!"
Diyince oturduğu yerden kafasını kaldırıp bana baktı iyice yaklaştım.
"Sana diyorum ne istiyorsun benden!"
Cevap vermeyip beni süzmeye devam ediyordu.
"İyi...seninle uğraşamam gidiyorum ben!" Diyip gidecekken kolumdan çekilmemle afalladim beni çekip kucağına oturttmuştu şaşkınca yüzüne bakmaya başladım.
Çağan:kaçmak için can atıyorsun bakıyorum... dedi bacağımdan tutup beni iyice kendine çekerek yutkunarak yüzüne baktım.
Dudaklarımı hafif büzerek ellerimi boynuna sardım.
"Özür dilerim...seni bırakıp gittim aptallık ettim." Dedim gözlerinin içine bakarak kaşlarını kaldırmış alayla yüzümü inceliyordu.
Yavaşça elini bacağıma götürdü yutkunarak yüzüne bakmayı sürdürdüm.
Bacağımı okşamaya başlamasıyla derin nefes aldım.
Yavaşça dudağıma doğru yaklaştı dudaklarimiz arasında az mesafe varken konuşmaya başladı.
Çağan:Özür diledin..hatanı kabul etmen güzel birşey seni affediyorum Tuana.
Diyince gözlerinin en derinine baktım.
Çağan sırıtarak:dememi bekliyorsan yanılıyorsun. Diyip beni sertçe yere itti yüzümü buruşturdum.
Kalkmaya çalışınca sertçe ayağını karnıma koydu inledim.
"Ahh..Çağan Çağan bırak!"
Çağan sinirli gözlerle bana bakarak öfke kusan gözlerini gözlerime sabitledi.
Çağan:SÖYLE! Kimin adamısın! Diyince ellerim yerde şaşırarak yüzüne bakıyordum.
"N-ne..diyorsun sen-" Dememle karnıma sertçe bastırınca bağırdım.
"AHHH!" Dedim gözlerim dolmaya başlarken.
Çağan:arkamdan oyun çevirdin...eğer karşıma çıkmasaydın bunun hesabını sormayacaktım?
Kaşlarını havaya kaldırdı hafif bana doğru eğilip dirseğini bacağına koydu karnım ağrıyordu inatla gözlerine bakıyordum.
"B-ben..sana oyun çevirmedim.." dedim gözlerimi yumup tekrar açarken.
Çağan:öylemi...? Dişlerinin arasında konuşmaya başladı. Peki o sikik abinle babanı niye kurtardın!
Dedi ayağını iyice karnıma bastırarak ağlamamak için gözlerimi yumdum gözümden bir damla yaş düştü gözlerimi tekrar açıp hafif sinirle yüzüne baktım.
"A-abim diye..." dedim dudağımı iyice büzüp hıçkırarak.
Çağan:ZIRLAMAYI KES! Dedi daha çok karnıma baskı yaparken.
Çağan:En başından beri abingile yardım ediyordun demi belkide Yağız olayına sende dahildin...ama amacınıza ulaşamadınız biliyormusun...Yağız yaşıyor şuan istanbulda.. diyip sinirle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Teen FictionAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki